19 Μαΐ 2019

ΚΑΛΟΣ ΥΠΝΟΣ - βασική συνήθεια υγείας, μακροζωίας και χαράς

Ο ύπνος αποτελεί μία απο τις σημαντικότερες λειτουργίες του ανθρώπου που με την ποιότητα του συμβάλει στην καλή υγεία και την καλή διάθεση. 

Είναι πολύ σημαντικό να κοιμόμαστε νωρίς, ώστε να προλαβαίνει το σώμα να παράξει επαρκείς ποσότητες μελατονίνης, η οποία προστατεύει μεταξύ άλλων και από τον καρκίνο.
Λιγότερη μελατονίνη σημαίνει αυξημένος κίνδυνος εμφάνισης καρκίνου του παχέος εντέρου, του προστάτη ή του στήθους.
-Επειδή το σώμα δεν μπορεί πλέον να χαλαρώσει αρκετά;
A.W.: Η μελατονίνη εκτελεί διάφορες λειτουργίες. Στο έμβρυο, το οποίο μέσα στη μήτρα δεν αντιλαμβάνεται το φως με τα μάτια του, η μελατονίνη της μητέρας ρυθμίζει το δικό του βιολογικό ρυθμό. Ο άνθρωπος διαθέτει ένα κεντρικό ρολόι στον ενδιάμεσο εγκέφαλο, το οποίο παράγει σε 24ωρη βάση τον κυρκαδικό ρυθμό και τον προωθεί μέσω του νευρικού συστήματος σε όλο το σώμα. Αυτό το κεντρικό ρολόι συνδέεται μέσω της λεγόμενης ρετινο-υποθαλαμιαίας οδού, με τον αμφιβληστροειδή χιτώνα των οφθαλμών και κατ' αυτό τον τρόπο λαμβάνει τα σήματα συγχρονισμού μέσα από το φως που φτάνει στα μάτια.
Η μελατονίνη με τη σειρά της συγχρονίζει τα επιμέρους "ρολόγια" των οργάνων. Κάθε όργανο του σώματος διαθέτει το δικό του ρυθμό και φυσικά ιδανική είναι η κατάσταση όταν λειτουργούν σε συγχρονισμό μεταξύ τους. Αυτή είναι μία από τις λειτουργίες της μελατονίνης.
Κατά τη διάρκεια της ημέρα είμαστε κινητικοί, δραστήριοι και καταναλώνουμε ενέργεια, ενώ κατά τη διάρκεια της νύχτας είναι σημαντική η ανάπαυση. Η μελατονίνη προάγει την ανανέωση σε πολλαπλά επίπεδα και φτάνει μέχρι και μέσα στα μιτοχόνδρια των κυττάρων. (Τύφλωση από το μπλε Φως των λαμπτήρων φθορισμού)


Ένας υγιής βιορυθμός με επαρκή ύπνο νωρίς το βράδι προσφέρει καλή υγεία, ευεξία, καθαρό μυαλό και καλή διάθεση. Σημαντικό είναι επίσης να κοιμόμαστε στο σκοτάδι (ή με κόκκινο φωτάκι αν δεν μπορούμε στο σκοτάδι) και δίχως να έχουμε φάει βαριά πριν πέσουμε για ύπνο. 


Οι οθόνες υπολογιστών και κινητών επίσης θα πρέπει να έχουν κλείσει τουλάχιστον μία ώρα πριν, μιας και διαταράσουν και αυτές με το μπλε φάσμα φωτός τους το βιορυθμό μας, την παραγωγή μελατονίνης και σε βάθος χρώνου τα οπτικά μας νεύρα. 

Επίσης σημαντική είναι η ορθή λειτουργία της λέμφου, η οποία όσων αφορά τον εγκέφαλο κατά τη διάρκεια της νύχτας τον καθαρίζει από τις νευροτοξίνες. Όπως αναφέρουν σχετικές επιστημονικές έρευνες το γλοιολεμφικό σύστημα (λεμφικό σύστημα εγκεφάλου και εγκεφαλονωτιαίου συστήματος) είναι δέκα φορές πιο ενεργό κατά τη διάρκεια της νύχτας.


 Αντί να μεταφέρεται λέμφος, όπως συμβαίνει στο υπόλοιπο σώμα, στην περίπτωση του εγκεφάλου αυτό που «αποχετεύεται», είναι εγκεφαλονωτιαίο υγρό γεμάτο νευροτοξίνες. Η νέα έρευνα προχωρά ένα βήμα παραπέρα, μελετώντας σε ποντίκια πιο αναλυτικά τον βιολογικό μηχανισμό που διευκολύνει αυτόν τον «καθαρισμό», διαπιστώνοντας ότι το γλεμφικό σύστημα είναι δέκα φορές πιο ενεργό στη διάρκεια του ύπνου, οπότε τα νευρογλοιακά κύτταρα συρρικνώνονται, ανοίγοντας έτσι ενδιάμεσους χώρους στον εγκεφαλικό ιστό για να διευκολυνθεί και να επιταχυνθεί η όλη διαδικασία απορροής των τοξικών ουσιών.  (Ο ύπνος καθαρίζει τον εγκέφαλο από τις τοξίνες της ημέρας.........!!!!!!!)

Ο επαρκής ύπνος από νωρίς το βράδυ είναι μία από τις βασικές συνήθειες των αιωνόβιων. Πέραν τούτου αποτελεί βασικό παράγοντα ρύθμνισης της καλής διάθεσης και της χαράς, που βασίζονται στην καλή και επαρκή ξεκούραση του σώματος κατά τις κατάλληλες ώρες της νύχτας. ...





Διαβάστε επίσης>

Διαφημίσεις


Αν νιώθεις πως είσαι Άνθρωπος,

Αν κατάλαβες πως ΕΣΥ είσαι αυτός

που αποφασίζει την πραγματικότητα....

Σε προσκαλώ στην κοινωνία

των Συνειδητών Συν-Δημιουργών

Στόχος μας να αγκαλιάσουμε όλο τον πλανήτη στη νέα Αρμονική Πραγματικότητα!


Olymbia MaTerra HelleNica

μέσα απο την ΕΝθύμηση, τη ΣΥΝθεση και την ΠΑΙΔΕΙΑ