1 Ιουλ 2016

Υπεύθυνη Δήλωση και ΔΙΑ~ΘΗΚΗ ΠρομηΘέως και ΠΑΝδώρας





Μετά απο επιθυμία της Τοξότισσας Δημοσιεύουμε την Υπεύθυνη Δήλωση της ιδίας
και του ΤΟΞΟΤΗ, ώστε να γίνει γνωστή η επιθυμία της για κατοχύΡωση των Πνευματικών Δικαιωμμάτων ΟΛΩΝ των ΕΡΓΑΣΙΩΝ της και όλων των Σελίδων που κατα καιρούς έχει διαχειριστεί με οποιοδήποτε τρόπο στο ίντερνετ (το ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ μας ΔΙΚΤΥΟ ή αλλιώς την ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΗ ΒΕΛΑΝΙΔΙΑ όπως την ονομάζει η "γιαγιά σαΜάνα" ), αλλά και άλλα οπτικοακουστικά ή γραπτά της στην υπηρεσία διαφόρων πολιτιστικών φορέων, συλλόγων ή άλλων κοινοφελών σκοπών,
με Στόχο την ΟΡΘΗ ΧΡΗΣΗ τους και την απόδωση μεριΔίου ανάλογου της φυσικής, ψυχικής, ηθικής και πνευματικής καταπόνησης την οποία υπέστη προκειμένου να ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ σύμφωνα με την Αλήθεια και τις Γνώσεις τις οποίες είχε κατά τη στιγμή της συγγραφής, απεικόνησης, κατασκευής ή παρουσίασης διαφόρων Ποιημάτων και Πονημάτων της. 

(της παρούσης εξαιρούνται κείμενα και εργασίες τρίτων τα οποία είχαν αναδημοσιευτεί στον παρόντα ιστοχώρο και ανήκουν πνευματικά στο δημιουργό τους που σαφέστατα αναφέρεται με ή δίχως σχετικό σύνδεσμο)

Δηλώνω υπεύθυνα, ότι επιτρέπω στο Facebook, την GOOGLE, την MICROSOFT, την WORDPRESS και τις θυγατρικές και μητρικές αυτών, αλλά και κάθε άλλη ιντερνετική υπηρεσία που παρέχεται Δωρεάν, την οποία έχω χρησιμοποιήσει να δημοσιεύουν φωτογραφίες μου, φωτογραφίες έργων τέχνης μου, φωτογραφίες μοντάζ και εντύπων μου, ηλεκτρονικά ή έντυπα, σε παντός είδους επιφάνεια και μέγεθος, 2, 3ων 4ων ή και περισσότερων Διαστάσεων...

 στον ημερήσιο ή εβδομαδιαίο, μηνιαίο ή ετήσιο τύπο... στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως της Πατρίδας μου ΕΛΛΑΔΑΣ, της χώρας μετανάστευσης ή κατοικίας μου, αλλά και κάθε άλλη Εφημερίδα Κυβερνήσεως της Υφηλίου, 
ώστε να τις κάνουν στάμπες σε μπλουζάκια ή αφίσες για τα παιδικά δωμάτια, κούπες, καπελάκια, ένθετα σε κρύσταλλα, σε ξύλο, μέταλλο, πέτρα ή σχέδια στα σύννεφα... 

Τα παραχωρώ επίσης στο Ελληνικό Κράτος για να εκδοθούν σε γραμματόσημα ή να τυπωθούν ως υδατογραφήματα στις σελίδες των ελληνικών διαβατηρίων ή και στην Ε.Ε. ή και για όλη την υδρόγειο και μεταφρασμένα σε όλες τις γλώσσες του κόσμου και σε κάθε είδους κωδικοποίηση, για να περιληφθούν στις επόμενες εκδόσεις χαρτονομισμάτων του ευρώ ή άλλων χαρτονομισμάτων, ή ταπετσαρίες τοίχου, χαλιά, τάπητες, κουβέρτες, βαφές σε λεοφωρεία, αερπλάνα, αερόστατα, διαστημόπλοια και κάθε άλλου μεταφορικού μέσου... με πόδια, με ρόδες ή με αντιβαρυτικό σύστημα ανύψωσης και προώθησης... 

Τα δε κείμενα μου επιτρέπω να αναδημοσιευτούν, να περιληφθούν σε ανθολογίες, σε γνωμολόγια, σε βιβλιαράκια που θα διανέμονται ως προσφορές από εφημερίδες προκειμένου ο κόσμος να έρθει σε επαφή με τις βαθυστόχαστες σοφίες μου, σε σχολικά βιβλία, σε πανεπιστημιακά συγγράμματα (από όπου θα μου δοθούν και οι έδρες άνευ διδακτορικού σε όποιο τομέα επιλέξω... ΑΝ ποτέ το θελήσω... να διδάξω) ή να σταλούν στην Σουηδική Ακαδημία ως ελληνική πρόταση για το βραβείο Νόμπελ λογοτεχνίας ή Νόμπελ Ειρήνης ή όποιο άλλο Νόμπελ σας περισσεύει, με μπλέ και λευκούς κόκκους κατά προτίμηση, για εμένα και τους "συμμαθητές και συνοδοιπόρους" μου. 
Δεκτή και κάθε άλλη πρόταση επιβράβευσης του έργου μιας Μητέρας και των εργατοωρών που προσέφερε αμισθί, στερώντας τον απο τα παιδιά και την οικογένια της, όπως: τη Βασσιλική Ακαδημία της Βρετανίας, της Λέσχης Επιστημών της Ρωσίας, την αντίστοιχη των HΠΑ, του ΚΑΝΑΔΑ, της ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ, της ΚΙΝΑΣ ή της ΙΑΠΩΝΙΑΣ ή οποιασδήποτε άλλης υψηλής και καταξιωμένης Λέσχης ή Συλλόγου ή Φορέα ή Νομικού Προσώπου "ΑΝΘΡΩΠΩΝ με υψηλό Δείκτη ΕΥΦΥΙΑΣ, ΧΙΟΥΜΟΡ, και ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗΣ" ανα την υφήλιο.

Καθώς η χρήση τους θα αποφέρει σαφέστατα κέρδη με πολύ μεγάλα ποσοστά και κατακόρυφες αυξήσεις πωλήσεων επιθυμώ εύλογο ποσοστό κέρδους από τη χρήση τους, (όπως και τη χρήση ΙΔΕΩΝ μου) το οποίο ποσοστό 
  • ή θα συζητηθεί με τον οικονομικό μου σύμβουλο, όπως και τους διαχειρηστές νομικών και περιουσιακών ζητημάτων μου και θα αποφασίσουμε απο κοινού το ποσό που θα προσφέρεται ΟΙΚΕΙΩΘΕΛΩΣ και αυτομάτως σε λογαριασμό που θα σας υποδείξουμε για χρήση τους από τον οργανισμό "ΟΛΥΜΠΙΑ ΜΗΤΕΡΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ" (http://www.olympia-materra-hellenica.org/el/) και τους στόχους που αυτός ο οργανισμός στηρίζει, ώστε να αμοίβονται αξιοπρεπώς οι συνΕργάτες και συνΔημιουργοί του οργανισμού
(όσο ακόμη μετρούν τα χαρτάκια μονόπωλυ... αλλιώς τυπώνουμε και δικά μας... ή δημιουργούμε ηλεκτρονική μονάδα πίστωσης ΧΡΟΝΟΥ προσφοράς και αναλόγως ...
αποσύρω την άδεια χρήσης φωτογραφιών και παντός είδους γραπτών ή άλλων έργων και ιδεών που ΚΑΤΕΒΑΣΑ απο το Πνευματικό Κόσμο των ΙΔΕΩΝ και τις παραχωρώ ΜΟΝΟΝ στον ανωτέρω οργανισμό υπο την επίβλεψη ΕΜΟΥ της ΙΔΙΑΣ, της ΚΟΡΗΣ και του ΥΙΟΥ μου, αλλά και όλων των άλλων ΕΛΛΗΝΟΨΥΧΩΝ της ΥΦΗΛΙΟΥ, ώστε να μπορούμε μαζί με τους φίλους ΜΑΣ και τις Οικογένειες αυτών να ζήσουμε τον Επίγειο Παράδεισο επί της ΓΗΣ. )

ΑΠΑΓΟΡΕΥΩ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ωστόσο οποιαδήποτε δημοσίευση προσωπικών συζητήσεων μου απο ανταλλαγή μέιλ ΔΙΧΩΣ προηγούμενη άδεια μου... (διατηρώ το δικαίωμα ωστόσο να τις χρησιμοποιήσω σε κάθε περίπτωση κατά παντός κατεργάρη που κάθεται στον πάγκο... ) είτε τις έχω πετάξει...(θα θελε), είτε δεν τις έχω πετάξει...(το πιθανότερο...) ΚΑΘΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ παρούσιας μου στο δημόσιο ΙΝΤΕΡΝΕΤ μαζί ή ανευ οπτικοακουστικού υλικού.

Το αυτό και για κάθε άλλο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μου, SKYPE, VIPER και συναφή, τηλεφωνήματα σταθερού ή κινητού... το οποίο μπορεί ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ να κρίνω πως παραβιάζει την προσωπική μου ζωή... βλάπτει τη φήμη, την υστροφημία τη δική μου, της οικογένειας ή των ΦΙΛΩΝ μου.

Σε περίπτωση ΚΑΤΑΧΡΗΣΗΣ, ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗΣ, ΑΛΛΟΙΩΣΗΣ έστω και κατά μία ΜΟΝΟΝ λέξη, παρελθούσης, παρούσης ή μελλοντικής, κειμένων, ιδεών και έργων μου... τόσο εδώ όσο και σε κάθε άλλη σελίδα που διαχειρίζομαι στο ίντερνετ, οι "δράστες οποιουδήποτε συναφιού" θα έχουν να αντιμετωπίσουν αγωγες με Ασφαλιστικά μέτρα Αστρονομικών ποσών που θα είναι ικανά να ΜΗΔΕΝΙΣΟΥΝ όλο το "χρέος" της ΓΑΙΑΣ, ΟΛΩΝ των ΔΙΚΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΟΨΥΧΩΝ που έχουν υποστεί υλική ή ηθική ή ψυχική βλάβη στο παρελθόν, (το αυτό στο παρόν ή στο μέλλον) με οποιοδήποτε δόλιο τρόπο είτε οι ίδοι άμεσα, είτε οι απόγονοι ή οι πρόγονοι τους.

(Στους οποίους θα παραχωρηθεί ως έξτρα αποζημίωση ΟΙΚΟΠΕΔΟ της αρεσκείας τους, ευάερο, ευήλιο... με οικία και κάθε είδους ανέσεις και σύμφωνα με τα γούστα αυτών ως αποζημίωση για τις βλάβες που υπέστησαν και υπέμειναν επι γενιές γενεών. επί της Γαίας ή αλλού στον Κόσμο...)

Τοξότισσα και εκδόσεις ΤΟΞΟΤΗΣ
ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΨΥΧΗ απο ΓΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ
1.7.2016

(το αυτό ισχύει για ΟΛΕΣ τις σελίδες ΤΟΞΟΤΗΣ+ τα ίχνη και βέλη της Τοξότισσας και τα μπλογκ ή άλλες ιντερνετικές σελίδες που βρίσκονται υπό τη διαχείρηση της "τοξότισσας" μέΧΡι να ορισθεί αλλιώς) 

*** Οποιαδήποτε παρακόλληση εύρυθμης λειτουργίας των σελίδων μου θα συνάδει με εσκεμένη παρακόλληση του έργου του δικού μου, της οικογένειας, των Φίλων Συνδημιουργών και των συνεργατών μου και οι υπαίτιοι εξ αμελείας ή εκ προμελέτης θα έχουν να ανττιμετωπίσουν Υλικές, Ηθικές και Ψυχικές αποζημιώσεις.  ***

Μετά Τιμής
ΒΑΣΣΙΛΙΚΗ ΤΟΞΟΤΙΣΣΑ 
Τηλεμαχούσα ή Σώμα με Σώμα οικοΓΕΝΕΙΑ
ΦίΛων συνΕΙΔΗΤΩΝ ΣΥΝδημιουργών
ανεξαρτήτου Χρώματος, αναστήματος, ΡΑΤΣΑΣ ή Φύλου
επί, υπό ή υπέρ της ΓΑΙΑΣ
που ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΑΛΗΘΙΝΗ και ΜΟΝΙΜΗ ΕΚΕΧΕΙΡΙΑ 
πριν την ΤΕΛΕΣΗ των ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ 2016
και ΕΣΣΑΕΙ 
για την επιβολή ΕΙΡΗΝΗΣ και ΠΑΥΣΗΣ ΧΡΗΣΗΣ παντός είδους τεχνολογίας που βλάπτει τον άνθρωπο ή τη Φύση και τα πλάσματα της... ΜΕ ΠΡΩΤΑ τα οπλικά συστήματα παντός τύπου και το δυνατόν ταχύτερη ή σταδιακή αντικατάσταση αυτών με τεχνολογίες ελεύθερης ενέργειας φιλικής και συμβατής με τον τρόπο λειτουργίας του ΚΟΣΜΟΥ και των οργανισμών ή συστημάτων που τον αποτελούν ΣΥΜΦΩΝΑ με την Αρχή της κοσμικής (συμπαντικής) «συμπαθείας» του παππού του Ιάσονα.



Καλό μας Μήνα :)
KαρντάσιαΝς

Διαφημίσεις


Αν νιώθεις πως είσαι Άνθρωπος,

Αν κατάλαβες πως ΕΣΥ είσαι αυτός

που αποφασίζει την πραγματικότητα....

Σε προσκαλώ στην κοινωνία

των Συνειδητών Συν-Δημιουργών

Στόχος μας να αγκαλιάσουμε όλο τον πλανήτη στη νέα Αρμονική Πραγματικότητα!


Olymbia MaTerra HelleNica

μέσα απο την ΕΝθύμηση, τη ΣΥΝθεση και την ΠΑΙΔΕΙΑ