28 Οκτ 2015

Cern...όμαστε σε μαύρες τρύπες με το ζόρι;

ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΕΙΡΑΜΑ
Οι επιστήμονες του CERN ετοιμάζονται για επαφή με παράλληλο σύμπαν!

Πριν 6 χρόνια είχα δει σε όραμα πως θα το προσπαθήσουν...
μα τούτο θα σημάνει μεγάλη καταστροφή...
Είδα όμως πως δεν θα το καταφέρουν... 
πως η ανθρώπινη Σοφία θα το σταματήσει... 
άνθρωποι πνευματικά εξελιγμένοι θα το εμποδίσουν...

Θαρρώ πως ... ου γαρ οίδασι τι ποιούσι...
Παλεύουν να βρουν Πύλες σε άλλες διαστάσεις με τεχνολογικά μέσα...
μα ξεχνούν πως ο άνθρωπος φέρει ενεργειακά ούτως ή άλλως 7 τουλάχιστον Πύλες σε άλλες διαστάσεις...
και πως τα ταξίδια στο χρονο και το χώρο άλλων διαστάσεων...
μπορεί να τα πετύχει το Πνεύμα με απλή πρόθεση...
όταν το άτομο είναι αρκτά εξελιγμένο...

Και το πιο απίστευτο είναι πως τεχνολογίες για κάτι τέτοιο...
γνωρίζουμε πως χρειάζονται οντότητες χαμηλών δονήσεων...
αυτές μακριά απο το Φως...

οι ανώτερες... ταξιδεύουν εν Πνεύματι...
ισχυρότερο κάθε τεχνολογιας...

πως αρέσκονται να το παίζουν θεοί?...

Σήμερα... που η ανθρωπότητα παλεύει σαν σύνολο να αγγίξει το μέσο όρο της συνήχησης του 4ου κέντρου... της αγάπης...
όπου οι πολλοί φέρουν εντός τους πολλαπλά τραύματα και θωρακίσεις στο φορέα τους και ειδικά στα χαμηλοτερα κέντρα...-πύλες...

Μπορεί κανείς να φανταστεί τι είδους "συναντήσεις" θα γεννήσει μια υποθετική επιτυχία του εγχειρήματος τους?...
πόσοι θα φρικάρουν απο τα εσώτερα δαιμόνια που θα βρουν μπροστά τους?
πόσοι θα τρελαθούν...
πόσοι δεν θα αντέξουν και θα... φύγουν?

Δεν είμαστε έτοιμοι για τέτοιες συναντήσεις...
ειδικά όχι επειδή ακόμη κυριαρχεί στα ανώτερα κλιμάκια η βία...
η βάρβαρη αρσενική ισχύς...
η ανισορροπία...


ας ταξιδέψουμε πρώτα εντός...
ας ανοίξουμε μια μια τις δικές μας πύλες...
ας τις θεραπεύσουμε...
ας γίνουμε ΑΤΟΜΑ...
και μετά συζητάμε...
για την ανάγκη συναντήσεων τέτοιου τύπου...
αν συντρέχει λόγος ακόμη...

ας το χωνέψουμε...

ο Ανθρωπος είναι απο τη φύση του
Πολυδιάστατο ΟΝ


Κάτι απίστευτα περίπλοκο θα τολμήσουν να κάνουν στο ερευνητικό κέντρο CERN και σε περίπτωση που πετύχει θα ξαναγραφτούν όχι μόνο τα βιβλία της Φυσικής αλλά και της Φιλοσοφίας.
Στη Γενεύη, λοιπόν, υπάρχει ο γνωστός Μεγάλος Επιταχυντής Αδρονίων (LHC) με τους επιστήμονες να ετοιμάζονται να εκτοξεύσουν τα επίπεδα ενέργειας του σε μια προσπάθεια να ανιχνεύσουν μαύρες τρύπες, σημάδι πολυ-σύμπαντος.
Στα πλαίσια του πειράματος, είναι πιθανό να υπάρξει διαρροή... βαρύτητας του δικού μας σύμπαντος σε κάποιο παράλληλο, σύμφωνα με τους επιστήμονες.
Το πείραμα μπορεί να δώσει ενδείξεις για την ύπαρξη διαστάσεων πέρα από τις τέσσερις γνωστές: το μήκος, το πλάτος, το βάθος και τον χρόνο.
Το συγκεκριμένο πείραμα είναι βέβαιο πως θα πυροδοτήσει σενάρια κινδυνολογίας από τους επικριτές του LHC, με πολλούς κινδυνολογούντες να προειδοποιούν πως η λειτουργία του επιταχυντή σωματιδίων σε τόσο υψηλές ενέργειες μπορεί να σημάνει το τέλος του... σύμπαντός μας με τη δημιουργία μιας μαύρης τρύπας.
Στην πραγματικότητα όμως, το πείραμα μπορεί να δώσει ενδείξεις για την ύπαρξη διαστάσεων πέρα από τις τέσσερις γνωστές: το μήκος, το πλάτος, το βάθος και τον χρόνο. Σύμφωνα με τους ερευνητές του CERN, μόνο η βαρύτητα μπορεί να περάσει από το ένα σύμπαν σε άλλες διαστάσεις. Αν αυτές οι "άλλες" διαστάσεις υπάρχουν, τότε οι επιστήμονες πιστεύουν πως θα μείωναν την ενέργεια παραγωγής μαύρων τρυπών.
Ο Αχμέντ Φαράγκ Αλι τονίζει πως αν ανιχνευθούν μαύρες τρύπες στο LHC με τα προβλεπόμενα επίπεδα ενέργειας, τότε θα αποδειχθεί η ύπαρξη παράλληλων συμπάντων/διαστάσεων.
«Αν οι μαύρες τρύπες δεν ανιχνευτούν στα προβλεπόμενα επίπεδα ενέργειας, αυτό θα μπορούσε να σημαίνει τρία πράγματα. Είτε ότι δεν υπάρχουν επιπλέον διαστάσεις, είτε ότι είναι μικρότερες από ό,τι περιμέναμε, είτε ότι οι παράμετροι πρέπει να τροποποιηθούν», αναφέρει.

Πηγή: Οι επιστήμονες του CERN ετοιμάζονται για επαφή με παράλληλο σύμπαν! | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/news/232400/oi-epistimones-toy-cern-etoimazontai-gia-epafi-me-parallilo-sympan#ixzz3pouzppxX
read more “Cern...όμαστε σε μαύρες τρύπες με το ζόρι;”

17 Οκτ 2015

Για μια ολοκληρωτικά νέα Παιδεία

Ένα μπλογκ στον αγώνα για μια ολοκληρωτικά Νέα Παιδεία ...
ένα μπλογκ που καλεί σε συσπείρωση ΟΛΩΝ για να ανοίξουν οι δρόμοι σε νέες κοινωνίες, ελεύθερες και πραγματικά δημοκρατικές, ξεκινώντας από το σεβασμό στο Παιδί και την Παιδεία...

Διακήρυξη.:

"Είμαστε μία διαρκώς αυξανόμενη ομάδα γονέων που υποστηρίζουν το αυτονόητο: το δικαίωμα στην ελεύθερη, δημοκρατική, φυσική εκπαίδευση. Το δικαίωμα της επιλογής. Το δικαίωμα του γονιού να επιλέγει το καλύτερο για το παιδί του. 
Αρκετοί από εμάς έχουμε συνειδητά αποφασίσει την εναλλακτική εξωσυστημική εκπαίδευση (home-learning/unschooling ), είτε εκ πεποιθήσεως είτε από έλλειψη άλλων επιλογών. Αμφισβητούμε την αποτελεσματικότητα και τη χρησιμότητα του κατεστημένου συστήματος σχολειοποίησης που έχει αποδεδειγμένα αρνητικές συνέπειες στα παιδιά μας αλλά και στην κοινωνία στο σύνολό της, και αρνούμαστε να υποβάλλουμε άλλο τα παιδιά μας σε αυτό. 
 Είμαστε παράνομοι! Με μόνο όπλο ειρηνικής αντίστασης, τη μη συμμόρφωση σε ό,τι θεωρούμε άδικο και περιοριστικό. Η υποχρεωτική σχολειοποίηση δεν τεκμηριώνεται με επαρκή στοιχεία ή σύγχρονη λογική επιστημονική επιχειρηματολογία.  
 Τα αποτελέσματα του χαοτικού, επιβεβλημένου συστήματος εκπαίδευσης και η συνεχιζόμενη ανικανότητα του κράτους να το αναδιαμορφώσει από τη βάση του, δεν μας αφήνουν άλλη επιλογή. 
 Αρνούμαστε την πρακτική της έλλειψης ισότιμου διαλόγου με τους πρώτους υπεύθυνους για τα παιδιά τους: τους γονείς. Δεν δεχόμαστε την κατηγορία: «εκ προοιμίου» εγκληματίες, λόγω μη συμμόρφωσης. 
 Αρνούμαστε την πρακτική του αποκλεισμού της φωνής των παιδιών και των εφήβων από όσα τους ενδιαφέρουν και τους αφορούν.  
 Ουδείς «ειδικός» μπορεί να προσπερνά ή να υποτιμά τον γονεϊκό ρόλο που επιλέξαμε, φέροντας τα παιδιά μας στον κόσμο εξ’ αρχής και φροντίζοντάς τα στο έπακρον των δυνατοτήτων μας. 
 Αρνούμαστε να γινόμαστε αποδιοπομπαίοι τράγοι λόγω των λίγων ανεύθυνων γονιών, αποτέλεσμα κι αυτοί της έλλειψης παιδείας στη χώρα (άλλο παιδεία, άλλο εκπαίδευση). 
 Ζητάμε τη δημιουργία εναλλακτικών, ανθρωποκεντρικών, κοινοτικών, δημοκρατικών σχολείων. 
 Ζητάμε το αυτονόητο δικαίωμα να ακολουθούμε το φυσικό ένστικτο μάθησης των παιδιών μας, που το σχολείο – ακόμα – σκοτώνει πολύ γρήγορα. Η μάθηση δεν ξεκινά με υποχρέωση ούτε τελειώνει στο τέλος της σχολικής φοίτησης.  
 Τα συνήθη επιφανειακά επιχειρήματα/φόβοι για «μη κοινωνικοποίηση» των παιδιών, αποδεικνύονται, με μια πιο προσεκτική ματιά, αβάσιμα και αυτό-αναιρούμενα. 
 Χρειάζεται αλλαγή του νόμου και χρειάζεται να ενωθούμε όλοι μαζί οι γονείς, για το καλό των παιδιών μας αλλά και για το μέλλον της κοινωνίας, της χώρας μας.  
Δεν μπορούμε να συνεχίζουμε να μεγαλώνουμε δυστυχισμένα, περιορισμένα, αποπροσανατολισμένα παιδιά.  
 Θέλουμε η Πολιτεία να αντιπροσωπεύει και να σέβεται τους πολίτες της!  
 Δεν έχουμε άλλο χρόνο να περιμένουμε. Είμαστε διατεθειμένοι να περάσουμε όλες τις οδούς, μέχρι να επιτύχουμε το αυτονόητο: ελεύθερες, δημοκρατικές, κοινωνίες, με ανθρώπους που σέβονται και εμπιστεύονται τον άνθρωπο και ειδικά, το παιδί.  
 Υπάρχει ήδη ατομική υπόθεση καταγγελίας και υποστηρίζουμε την υπεράσπισή της, δημιουργώντας την αφορμή - το απαραίτητο δεδικασμένο - που θα ανοίξει το δρόμο για όλους μας. Ο δρόμος προς την Ευρωπαϊκή Ένωση, ανοίγεται αναγκαστικά μπροστά μας, εφόσον η Ελληνική Πολιτεία επιλέξει να μας προσπεράσει.  
 Επιθυμούμε να δημιουργήσουμε εθνικό γονεϊκό φορέα, συμπεριλαμβάνοντας όλα όσα τώρα (και πάντα) έλειπαν αλλά είναι αναγκαία για να ακούγονται, να αντιπροσωπεύονται, να μορφώνονται και να συσπειρώνονται οι γονείς.  
 Θέλουμε πλήρη αναμόρφωση της υπάρχουσας εκπαίδευσης με σκοπό την ηθελημένη και όχι επιβεβλημένη φοίτηση των παιδιών.  
 Θέλουμε να σταματήσουμε να κρυβόμαστε, να φιμωνόμαστε, να δραπετεύουμε ή να συμμορφωνόμαστε.  
 Όσοι γονείς επιλέγουν να πορευτούν μαζί μας, περιμένουμε τη δήλωση/συμπαράσταση με τα στοιχεία τους, την εμπειρία τους και την επιθυμία τους στο μέιλ: aytognosia.dyslexia@hotmail.com  Χριστιάνα Σοφία 
 Ή στη φόρμα επικοινωνίας του blog http://denphgainosxoleio.blogspot.gr

"Η ομάδα αυτή έχει δημιουργηθεί ΜΟΝΟ για όσους ενδιαφέρονται για μια ολοκληρωτική αλλαγή του εκπαιδευτικού συστήματος και του νομοθετικού πλαισίου, ώστε να περιλαμβάνει όλα τα είδη εναλλακτικής εκπαίδευσης: (Steiner-Waldorf, Homeschooling/Unschooling, Κοινοτική εκπαίδευση (Charter schools), Montessori, Ελεύθερα Σχολεία τύπου Sumerhill, κλπ. Επίσης, θα σέβεται τον ενεργό ρόλο του κάθε ευσυνείδητου γονιού, που μέχρι τώρα παρακολουθεί ένα υποχρεωτικό σχολικό σύστημα να νοσεί πολύ σοβαρά και να είναι ένα από το χειρότερα παγκοσμίως. "

 Δείτε επίσης...

Πολιτική Ανυπακοή

read more “Για μια ολοκληρωτικά νέα Παιδεία”

Συνειδητή Παιδεία εκτός Συστήματος


Λίγοι τολμάμε να ορθώνουμε ανάστημα με όπλο την αλήθεια μας για να ανοίγουμε δρόμους για το καλύτερο... Πολλοί μιλούν στη θεωρία.., μα σπάνιοι αυτοί που σπάζουν τα στενά όρια των αγκυλωμένων συστημάτων και κάνουν με θάρρος πράξη τις συνειδητοποιήσεις τους...Μα ακριβώς αυτοί είναι που ταράζουν τα λιμνασμένα νερά και σηκώνουν κύματα τεράστια που σαρώνουν τα δήθεν... τα ξεπερασμένα... τα μουχλιασμένα πια απο την αχρηστία και τη σήψη συστήματα... σε κάθε τομέα...


γράφει η Ευγενία Σκαρά :

"Εδώ και καιρό, μα πιο πολύ αυτές τις μέρες, συζητάω με κόσμο το πονεμένο θέμα της παιδείας. Οι αντιδράσεις πολλές και η αντίσταση στο νέο, το διαφορετικό, το εναλλακτικό, μεγάλη. Δε με εκπλήσσει, έχω υπάρξει κι εγώ εκεί, για άλλα θέματα ή για τα ίδια, δεν έχει σημασία, όλα ένα είναι. Ο πολύς κόσμος λοιπόν εδώ στην Ελλάδα νομίζει ότι ένα παιδί που εκπαιδεύεται κατ'οίκον είναι ακοινώνητο, μαλθακό, μαμακιασμένο, αυτιστικό και διάφορα άλλα χαριτωμένα και ότι ο γονέας είναι εγωιστής, ασυνείδητος ή αιθεροβάμων. Τα παρακάτω λοιπόν είναι τα λόγια της μαμάς αυτής η οποία διώκεται αυτές τις μέρες επειδή εξέφρασε αυτό που αρνούμαστε να κοιτάξουμε κατάματα, κρυμμένοι πίσω από τις δικαιολογίες που χρησιμοποιούμε για να διατηρήσουμε τη θέση μας στο σύστημα. Μιλάνε κατ'ευθείαν στην καρδιά, γιατί η καρδιά τα λέει."
"Είμαι μάνα και έχω παιδί ΤΩΡΑ! Μέχρι να [έρθουν οι αλλαγές], η εμπειρία έχει δείξει, θα πάρει τουλάχιστον άλλες δυο γενιές (για να είμαι επιεικής). Θα της έχω στερήσει την παιδική ηλικία της. Θα έχω συμβιβαστεί με πολύ λιγότερα από τις αρχές μου και ό,τι μπορώ να της δώσω....και δεν αναφέρομαι τόσο σε εκπαίδευση, αλλά σε Παιδεία, που θεωρώ ανώτερη και σημαντικότερη....ΑΠΑΡΑΊΤΗΤΗ! 
Την εκπαίδευση την λαμβάνει και μόνη της και με πληθώρα άλλων τρόπων γιατί ζούμε στην εποχή της πληροφόρησης και των μαθησιακών/ερευνητικών επιλογών. Λίγο ψάξιμο στο ίντερνετ θα το πιστοποιήσει αυτό. Μιλάμε και για τα Ανθρώπινα δικαιώματα μας, τον σεβασμό στο ρόλο που έχω συνειδητά επιλέξει και δεν δέχομαι κανένα αστυνομικό "κράτος" να ορίζεται από μόνο του "κηδεμόνας" του παιδιού που εγώ γέννησα, εγώ αναθρέφω, εγώ αγωνιώ, εγώ φροντίζω, εγώ ξενυχτώ, εγώ αυτο-αμφισβητούμαι, εγώ φέρω ευθύνη, με πλήρη συνείδηση των πράξεών μου.  
Πού ήταν αυτός ο φορέας που λέγεται "κράτος" όλ' αυτά τα χρόνια; Φρόντισε μήπως οποιοδήποτε πρωτεύον, ουσιαστικό θέμα που αφορά τις βιοτικές ανάγκες είτε τις δικές μου ως μάνα είτε του παιδιού μου; Μήπως θα έπαιρνε μυρωδιά αν κάποιος καλοθελητής δεν προέβαινε, για άλλους λόγους σε δήλωση "παρανομίας"; 
Δεν δέχομαι με καμία δικαιολογία να αφήνομαι στην υποδούλωση του Είναι της, στην "τύχη" του ποιος δάσκαλος θα της "πέσει"....οι περισσότεροι με πλήρη άγνοια αυτογνωσίας, παιδαγωγικής και ουσιαστικής παιδείας, παρά μόνο "ειδικοί" στο πολύ στενό θέμα τους. 
Ποια κοινωνία και ποιοι νόμοι όρισαν το κράτος ανώτερο από τον Άνθρωπο και ποια είμαι αν τους υπηρετώ; 
Όμως....όπως έχω ξαναπεί, ο ουσιαστικός ΔΙΑΛΟΓΟΣ διεξάγεται μόνο ανάμεσα σε ισότιμους ανθρώπους, ΟΧΙ ενόχους (υποτιμημένους) και κατήγορους (εξουσία), ΕΞ ΑΡΧΗΣ καθορισμένους. Δεν θεωρώ πως "απολογούμαι"....Έχω ήδη κερδίσει 
Το παιδί μου είναι 8 χρονών, έχει ήδη διαμορφώσει μια υγιή, χαρούμενη προσωπικότητα και κανείς και τίποτα δεν μπορεί να στην αφαιρέσει. Έχει ΗΔΗ τις βάσεις πάνω στις οποίες θα χτίσει το μέλλον της. Δεν είναι ιδιοκτησία μου, δεν μου ανήκει. Ανήκει στον Εαυτό της! Γελάω απίστευτα (και όλοι όσοι ζουν γύρω μας και μαζί μας) με τις φοβικές θέσεις περί "κοινωνικοποίησης" ή έλλειψής της. Η απόδειξη της ψυχικής ηρεμίας, του πάθους για ζωή, στην αλήθεια που υπερβαίνει τους ανθρώπινους νόμους, με κοιτάει στα μάτια καθημερινά."

Σχετικά με το ζήτημα...


read more “Συνειδητή Παιδεία εκτός Συστήματος”

16 Οκτ 2015

Αν Αμφιβητείς το Εκπαιδευτικό Σύστημα Έμπρακτα... στη "δημοκρατία" της Ελλάδας απειλείσαι με αφαίρεση επιμέλειας τέκνου!!!

ΚΑΤΩ τα ΧΕΡΙΑ σας απο την ελληνίδα ΜΑΝΑ!!!


Το ζήτημα που ανοίγει με την Μητέρα που απειλείται με αφαίρεση επιμέλειας του Παιδιού της επειδή επιλέγει να το μορφώνει ποιοτικά στο σπίτι... μας αφορά ΟΛΟΥΣ τους γονείς και παρακαλείστε να πάρετε  ΘΕΣΗ!

Απο τη μία έχουμε την καταπάτηση κάθε δικαιώματος ελεύθερης επιλογής για τη ΜΟΡΦΩΣΗ των παιδιών μας κι απο την άλλη ένα ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ κράτος και μια κοντόφθαλμη Δικαιοσύνη, που φανερώνουν την απανθρωπιά τους απέναντι σε ΓΟΝΕΙΣ και ΠΑΙΔΙΑ...

**(κι ας μην ξαχνάμε... παρόμοια καταπατάτε το δικαίωμα επιλογής της φροντήδας υγείας με αναγκαστικά εμβόλια... με άρνηση δικαιώματος στο Φυσικό Τοκετό στο Σπίτι... κ.α. τραγικά... κι απάνθρωπα!)

Πάρτε Θέση ΤΩΡΑ ΕΔΩ


https://secure.avaaz.org/en/petition/Prosecutors_Office_Greek_Justice_Functionaries_We_invite_you_to_stop_persecution_of_this_mother_1/?nhJzOeb


ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ, ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΕΙ ΣΕ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΤΕΚΝΟΥ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΗΤΕΡΑ, ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΗ, ΕΠΕΙΔΗ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΚΑΤ'ΟΙΚΟΝ.
Προς τον Πρωθυπουργό, τον Υπουργό Παιδείας, τον Υπουργό Δικαιοσύνης: «Η Ελλάδα έχει μείνει πολύ πίσω στις εκπαιδευτικές εξελίξεις. Το εκπαιδευτικό της σύστημα, ένα από τα χειρότερα παγκοσμίως, υπονομεύει την πραγματική εκπαίδευση των σύγχρονων παιδιών. Παράλληλα, οποιαδήποτε εναλλακτική μορφή εκπαίδευσης, όπως αυτές που πετυχημένα εφαρμόζονται σε άλλες χώρες εδώ και χρόνια, είναι παράνομη στη χώρα μας. Όποιος γονιός τις εφαρμόσει, βρίσκεται απέναντι στο νόμο. Και τώρα, η πολιτεία προχωρεί σε αφαίρεση της επιμέλειας 8χρονης από τη μητέρα της, με αστυνομική παρέμβαση και χωρίς δίκη! Σας καλούμε να αναγνωρίσετε το δικαίωμα των γονέων να επιλέγουν την ορθότερη μέθοδο μόρφωσης για τα παιδιά τους και να σταματήσετε τη δίωξη της μητέρας.» H Ελληνική Πολιτεία προχωρεί σε αφαίρεσης της επιμέλειας 8χρονου κοριτσιού από τη μητέρα του με Εισαγγελική Παραγγελία και βίαιο αποχωρισμό τους με αστυνομική παρέμβαση, λόγω του ότι η –υψηλού μορφωτικού επιπέδου- μητέρα εκπαιδεύει και προσφέρει παιδεία στο παιδί της εκτός συστήματος.
Σε μια χώρα όπου η σχολειοποίηση είναι υποχρεωτική, το εκπαιδευτικό σύστημα επισήμως καταταγμένο ως ένα από τα χειρότερα στον κόσμο, με καμία διαθέσιμη εναλλακτική παιδεία, απουσία διαλόγου και υποτίμηση του ρόλου του γονέα, σε μια χώρα όπου ο νόμος ορίζει ότι η πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση βοηθά ειδικότερα τους μαθητές «να διακατέχονται από πίστη εις την πατρίδα και τα γνήσια στοιχεία τις ορθόδοξης Χριστιανικής παράδοσης» και όπου είναι αδύνατο να αποκλίνει κανείς χωρίς να «δηλώσει υπεύθυνα» τις πεποιθήσεις του ή να στοχοποιηθεί, η πολιτική ανυπακοή παραμένει το μοναδικό εργαλείο της μητέρας που συνειδητά αρνείται τη συμμόρφωση της, για το καλό του παιδιού της, επικαλούμενη σειρά διατάξεων συμβάσεων που εγγυώνται την εκπαίδευση του παιδιού σύμφωνα με τις πεποιθήσεις των γονέων και την ανεκτικότητα.

Χωρίς κανένα επίσημο έγγραφο έγινε έρευνα στο σπίτι της μητέρας για τις συνθήκες διαβίωσης των από κοινωνική λειτουργό. Ακολούθως, συστάθηκε υπόμνημα 128 σελίδων, στο οποίο η μητέρα εξηγεί και τεκμηριώνει τις θέσεις και το λόγο απόφασής της, το οποίο κατατέθηκε στο Αστυνομικό Τμήμα, κατόπιν κλήσης της για «αυστηρές συστάσεις» της εισαγγελέως ανηλίκων να εγγράψει το παιδί στο σχολείο, αγνοώντας εντελώς τη σοβαρότητα της συνειδητής πράξης της και την προθυμία της να συνεργαστεί με το Ελληνικό σύστημα δικαιοσύνης.

Η απόφαση να αφαιρεθεί η επιμέλεια προτού η μητέρα λάβει έστω κι ένα έγγραφο από τον οικείο φάκελο που σχηματίσθηκε εναντίον της, προτού η υπόθεση κριθεί από δικαστήριο, και να αποχωριστεί η μητέρα το παιδί της και το παιδί τη μάνα του με αστυνομική επιχείρηση, αποτελεί καταπάτηση κάθε έννοιας δικαίου και σοβαρή παραμόρφωση της έννοιας του «συμφέροντος του παιδιού», το οποίο είναι βέβαιο ότι κατ’ αυτόν τον τρόπο θα στιγματιστεί δια βίου.
read more “Αν Αμφιβητείς το Εκπαιδευτικό Σύστημα Έμπρακτα... στη "δημοκρατία" της Ελλάδας απειλείσαι με αφαίρεση επιμέλειας τέκνου!!!”

9 Οκτ 2015

ΥΠΕΡΒΑΣΗ: Ομαδικές Αγωγές: Η Μεγάλη Απάτη.

Πρόκειται για ομαδικές αγωγές για να βρει ο πολίτης το δίκιο του;... ή τελικά κάτι ύποπτο συμβαίνει? Ο γιατρός, Δημήτρης Αντωνίου, απο τη Χαλκίδα, που θα θυμάστε φαντάζομαι τους αγώνες του και τη μύνηση Εσχάτης προδοσίας προς την μνημονιακή κυβέρνηση... προ ετών... αποκαλύπτει:

ΥΠΕΡΒΑΣΗ: Ομαδικές Αγωγές: Η Μεγάλη Απάτη. 

Μέρος Ι: Παίρνουν 50 και πληρώνουν 750 ευρώ για κάθε δανειολήπτη ! Άγιοι?

Του Δημ. Αντωνίου, ιατρού

Δηλώνω ότι ΔΕΝ θεωρώ ΟΛΟΥΣ όσους εμπλέκονται ενεργά στην Υπέρβαση ότι συμμετέχουν συνειδητά σε αυτήν την απάτη της κατάθεσης της Ομαδικής Αγωγής.
Εισαγωγή: Οι «διάσημες» «ομαδικές» αγωγές της Υπέρβασης, με τις οποίες έχει εξαπατήσει χιλιάδες αφελών ελλήνων για δήθεν «κούρεμα» ! των δανείων των και χρηματική των αποζημίωσή των για ηθική βλάβη λόγω της ανακεφαλαιοποίησης των τραπεζών κι έχουν επιφέρει στους υπευθύνους της απάτης αυτές πολλές 100άδες, ίσως κι εκατομμύρια ευρώ παράνομο κέρδος, είναι (οι αγωγές) ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ δικονομικά και επί της ουσίας, σε βαθμό ΑΞΙΟΠΟΙΝΟ. 

Oι αγωγές αυτές είναι ΚΩΜΙΚΕΣ στο περιεχόμενό των, κατάλληλες για βιβλία Μίκυ Μάους και για γελάνε και τα βατράχια, ένα δεν ήταν παράνομες κι ανήθικες. Η ανηθικότητά των, ως προς τα κίνητρά των, υπερβαίνει κάθε οικονομική αποτίμηση, διότι συνιστά μια χυδαία εκμετάλλευση του φόβου και την συγνωστή αδαότητα ενός τραγικού λαού. Είναι χειρότεροι από τους Μαυραγορίτες της Κατοχής.
Θα αρχίσω από το πιο κραυγαλέο ψέμα των: 
Οι απατεώνες της Υπέρβασης ζητάνε στην αγωγή των 75.000 ευρώ ως ηθική βλάβη για τον κάθε εναγόμενο (*). Αυτό σημαίνει ότι, οι απατεώνες θα πρέπει να πληρώσουν την ημέρα της συζήτησης της αγωγής για κάθε εναγόμενο και μόνο για την ηθική του βλάβη «δικαστικό ένσημο» ίσον 750 ευρώ ! (1% της αποζημίωσης), αλλιώς  η αγωγή είναι απαράδεκτη και δεν συζητείται. Αυτό σημαίνει ότι, εφόσον οι απατεώνες παίρνουν μόνο 50 ευρώ από κάθε ενάγοντα, ζημιώνονται οι ίδιοι 700 ευρώ για τον κάθε εναγόμενο!

Π.χ. εάν οι ενάγοντες είναι 4.000 (μια φουρνιά στην αγωγή του Φεβρουαρίου του 2015) οι απατεώνες πρέπει να καταθέσουν στο δικαστήριο 750 Χ 4000 = 3. 000.000 ευρώ, ενώ έχουν εισπράξει μόνο 50 Χ 4000 = 200.000 ευρώ!  

Ρε παιδιά να τους ανακηρύξουμε αγίους ! Πληρώνουν για εσάς !

 (*) για το «κούρεμα» επίσης πρέπει να καταβάλουν δικαστικό ένσημο ίσον με 1% του κουρέματος, συν την ελάχιστη αμοιβή δικηγόρου !

Καλά πιστεύετε ότι οι "ομαδικές αγωγές" αυτές θα εκδικαστούν ποτέ?
Απλά θα σας πούνε μετά από πολλές αναβολές και πολλά χρόνια καθυστέρησης, ότι οι δήθεν "διεφθαρμένοι" δικαστές απέρριψαν τις αγωγές των...και αυτοί καλά με εκατομμύρια στην τσέπη κι εσείς με την ρετσινιά του εξαπατημένου βλάκα, αντικείμενο της χλεύης των απατεώνων. 

Εδώ η αγωγή τους ΑΠΑΤΗ...τελειώσανε...
δεν τα είχα προσέξει μέχρι τώρα....τι να πρωτοκάνω ο άντρας?

Αυτή είναι η "επιστημονική" ομάδα της Υπέρβασης (όπως την δημοσιεύουν οι ίδιοι): 

ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΤΟΜΠΡΑΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΖΩΗΣ (t. υπουργός!, δικηγόρος), ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΠΕΡΝΑΡΟΣ (δικηγόρος), ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΟΥΛΑΣ (δικηγόρος), ΠΑΥΛΟΣ ΣΑΡΑΚΗΣ (δικηγόρος), ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ (δικηγόρος), Γ. ΚΗΝΥΓΟΠΟΥΛΟΣ (δικηγόρος Θεσ/νίκης) 
ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΣΤΑΜΟΣ (δικηγόρος), ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΛΔΗ,  ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΡΡΗΣ (τίποτα...),  ΤΖΕΝΗ ΣΤΑΜΟΥ, ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΜΑΚΡΗΣ, ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ. ...
και Ν. Νικολόπουλος (βουλευτής ΑΝΕΛ) και Π. Καμμένος (υπουργός)

 Αύριο τα υπόλοιπα ανήκουστα….

Δημ. Αντωνίου


Update 12.10.2015 > Ενημερωθήκαμε κι οφείλουμε να αναφέρουμε πως ο κ. ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΡΡΗΣ εδω και 2 χρόνια δεν συμμετέχει στην Υπέρβαση. Συμμετείχε αρχικά μα απομακρύνθηκε. Είναι ιδρυτικό μέλος του κινήματος ΔΕΝ. ~η τοξότισσα
read more “ΥΠΕΡΒΑΣΗ: Ομαδικές Αγωγές: Η Μεγάλη Απάτη.”

Διαφημίσεις


Αν νιώθεις πως είσαι Άνθρωπος,

Αν κατάλαβες πως ΕΣΥ είσαι αυτός

που αποφασίζει την πραγματικότητα....

Σε προσκαλώ στην κοινωνία

των Συνειδητών Συν-Δημιουργών

Στόχος μας να αγκαλιάσουμε όλο τον πλανήτη στη νέα Αρμονική Πραγματικότητα!


Olymbia MaTerra HelleNica

μέσα απο την ΕΝθύμηση, τη ΣΥΝθεση και την ΠΑΙΔΕΙΑ