15 Αυγ 2015

Χαρούμενες τροφές...

Έχει κάμποσο καιρό που το έντερο μου διαμαρτυρόταν...
Είχαν λιμνάσει θαρρείς διάφορα συναισθήματα εκεί, που δυσκολεύουν τις μελωδίες του σώματος... και κατά προέκταση της υγείας...

Παράλληλα μου διαγνώστηκε και δυσανεξία στη λακτόζη... μολονότι γάλα δεν πίνω εδώ και χρόνια...

Ρώτησα λοιπόν το έντερό μου τι θέλει για να βρει ξανά το ρυθμό του...
και μου απάντησε απλά και σύντομα...

"χαρούμενες τροφές"...

Αυτό μόνο επιθυμεί! Χαρούμενες τροφές...
τόσο σύντομη η απάντηση για το ίαμα... μα και τόσο πολύπλευρη και πολύμορφη...

για στοχαστείτε...
τι μπορεί να σημαίνει χαρούμενη τροφή;

.....

Θυμήθηκα παράλληλα κι ένα φίλο αγαπημένο... που δεν είναι πια κοντά μας...
που μου έλεγε πως όταν μαγείρευε επέτρεπε στο ίδιο το φαγητό να τον οδηγεί...
"μου μιλάει Βίκυ μου".. έλεγε...

Μαγείρευε με συναίσθημα...
Ένιωθε τι ήθελε να προστεθεί...
τις ποσότητες των υλικών... το χρόνο που ήθελαν πάνω στη φωτιά...

κι ήταν τόση η αγάπη που ανέδυε, μάγειρας και έδεσμα...

που σίγουρα θρεπτικότερη τροφή δεν υπάρχει...

βάλτε αγάπη σε ότι κάνετε... 
βάλτε καρδιά...

με αγάπη
η τοξότισσα

ΥΓ: η ΠανΓαία τροφός των υλικών μας σωμάτων...
και η αγκαλιά και φροντίδα της Μεγάλης Μητέρας τροφή για τις καρδιές μας...


Διαφημίσεις


Αν νιώθεις πως είσαι Άνθρωπος,

Αν κατάλαβες πως ΕΣΥ είσαι αυτός

που αποφασίζει την πραγματικότητα....

Σε προσκαλώ στην κοινωνία

των Συνειδητών Συν-Δημιουργών

Στόχος μας να αγκαλιάσουμε όλο τον πλανήτη στη νέα Αρμονική Πραγματικότητα!


Olymbia MaTerra HelleNica

μέσα απο την ΕΝθύμηση, τη ΣΥΝθεση και την ΠΑΙΔΕΙΑ