27 Ιουλ 2012

H Νέα Επιστήμη του “Ευ Ζην” από τον Master Del Pe

BEwell Science™ 
H Νέα Επιστήμη του “Ευ Ζην” από τον Master Del Pe 
Εισηγητής Σεμιναρίου Dr Toni Francis 


ΑΝΟΙΧΤΗ ΟΜΙΛΙΑ Παρασκευή 27.7.2012, 20:00 (Είσοδος Ελεύθερη) 
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Σάββατο 28 - Κυριακή 29 &  Δευτέρα 30 Ιουλίου 09:00 - 18:30 
Τόπος Διεξαγωγής Σεμιναρίου Makedonia Palace Θεσσαλονίκη


Ο σύγχρονος άνθρωπος σήμερα νιώθει για πρώτη φορά στην ιστορία της ύπαρξής του, να πλήττονται ταυτόχρονα η υγεία του, η οικογένειά του, η καριέρα του, το κοινωνικό του περιβάλλον και η πνευματικότητά του. 

 Έχει ανάγκη πλέον να τον «αναγνωρίσει» κάποιος ολιστικά ως ανθρώπινη ύπαρξη, μιας και πιστεύει πια ακράδαντα ότι η αλληλεπίδραση της σωματικής , συναισθηματικής, διανοητικής και ψυχικής σφαίρας - τα οποία αποτελούν την ενότητα και ολότητά του - είναι τεράστια. 

Μέσα στη δίνη των προβλημάτων στην οποία βρίσκεται, αναζητά πια μια τεχνική - μέθοδο που θα του δώσει ολοκληρωμένες, άμεσες και αποτελεσματικές λύσεις. Η νέα αυτή τεχνική, που κρύβει μέσα της μία ολόκληρη επιστήμη, φέρει το όνομα Bewell Science™ ( Επιστήμη του Ευ Ζην) και αποτελεί έμπνευση του παγκοσμίου φήμης θεραπευτή Master Del Pe (www.masterdelpe.com), με μότο: 

«Η δουλειά μου είναι να διδάσκω στα άτομα τρόπους Ευ Ζην, προσφέροντάς τους εργαλεία για να αυξήσουν τη ζωτικότητά τους, να θεραπευτούν, να οξύνουν το πνεύμα τους και να ξυπνήσουν τη δύναμη της ψυχή τους, ώστε να εξισορροπήσουν την υλική επιτυχία με την πνευματική ζωή και να μπορέσουν να πετάξουν στη ζωή με δύο ισορροπημένα φτερά». 

 Για κάποιους, η BeWell Science™, αποτελεί μια εύκολη, ασφαλή και αποτελεσματική μέθοδο θεραπείας και για άλλους ένα ολοκληρωμένο μονοπάτι καριέρας συνδυάζοντας την Αλλοπαθητική, την Αγιουβερδική και άλλες Ανατολίτικες Εναλλακτικές Θεραπείες. Δουλεύει πάνω στο φυσικό, συναισθηματικό, νοητικό και αιθερικό επίπεδο του ανθρώπου, αντιμετωπίζοντας τα βαθύτερα αίτια του πόνου, του άγχους, των αρνητικών συναισθημάτων και των πολύπλοκων ζητημάτων υγείας του, μιας και ασθένεια θεωρείται η απουσία του Φωτός στη Ψυχή και η αδυναμία κυκλοφορίας της ενέργειας στην πάσχουσα αύρα, τσάκρας (ενεργειακά κέντρα) και όργανα.


Ο Dr Antoine Francois, (Γενικός Παθολόγος, Οστεοπαθητικός - γεννηθείς στο Παρίσι το 1966), θα παρουσιάσει και θα διδάξει μια πρωτοποριακή και ολοκληρωμένη Τεχνική Ενεργειακής Θεραπείας, που φέρει το όνομα BEwell ScienceTM , (επιστήμη του Ευ Ζην). Η αρχική του γνωριμία και κατόπιν η χρόνια επαφή του με τον Master Del Pe, τον οδήγησε στο να αφιερωθεί στην έρευνα για την ενοποίηση της Φυσικής και Πνευματικής Φύσης του ανθρώπου, συνδυάζοντας την Κλασική Ιατρική Επιστήμη και την Ενεργειακή Θεραπευτική Τεχνική του Μέντορά του, προερχόμενη από τα βάθη της Ανατολίτικης Κουλτούρας και Πολιτισμού. 

Μέσα από την προσωπική και επαγγελματική του εμπειρία, μπόρεσε να πιστοποιήσει την εγκυρότητα και να επιβεβαιώσει την αποδοτικότητα και την αποτελεσματικότητα των απλών, πρακτικών αλλά και πολύ ισχυρών τεχνικών που διδάσκονται στον κύκλο σπουδών MDP BELife (http://belifeglobal.com). 

Η ολοκληρωμένη αυτή μέθοδος ενεργειακής θεραπείας, θα σας επιτρέψει σε 1ο και 2ο επίπεδο να : 

 Γνωρίσετε τις άγνωστες ενεργειακές αιτίες των ασθενειών και τις θεμελιώδης τεχνικές της Ενεργειακής και Θεραπευτικής Ιατρικής Επιστήμης. 
 Μελετήσετε και να θεραπεύσετε το Ανθρώπινο Ενεργειακό Σύστημα, τα Άυλα Σώματα και τα Ενεργειακά Κέντρα (τσάκρας) που ελέγχουν την υγεία. 
 Εκπαιδευτείτε στο να αισθάνεστε, να ανιχνεύετε και να διακρίνετε τις λεπτοφυής ενέργειες και πεδία, εφαρμόζοντας ενεργειακή τηλεκίνηση. 
 Μάθετε να θεραπεύετε τον εαυτό σας και τους άλλους μέσω της “Θεραπευτικής Εκπομπής” της Ψυχής. 
 Ανακαλύψετε – εξακριβώσετε τις παρελθοντικές, παρούσες και μελλοντικές πτυχές της υγείας σας. 
 Διερευνήσετε τις ποικίλες ενεργειακές και ψυχικές αιτίες της ασθένειας. 
 Μάθετε απλές επιστημονικές μεθόδους για ολοκληρωμένες θεραπείες 
 Αξιολογήσετε και να εκτιμήσετε το ανθρώπινο ενεργειακό σύστημα, χρησιμοποιώντας την μέθοδο “ Esocen’s” (Διαισθαντική Σάρωση). 
 Αφαιρέσετε με ασφάλεια τη νοσηρή ενέργεια και τις αρνητικές δονήσεις που προκαλούν μπλοκαρίσματα στα 12 κύρια τσάκρας και στα εσωτερικά όργανα και στα τρία επίπεδά τους (αιθερικό, συναισθηματικό και νοητικό), για μια ολοκληρωμένη θεραπεία. 
 Αναζωογονήσετε, επιδιορθώσετε, θεραπεύσετε και να θωρακίσετε το ενεργειακό σας σύστημα χρησιμοποιώντας εξελιγμένες εφαρμογές των χρωματικών συχνοτήτων. 
 Κατανοήσετε τις κρυμμένες «μνήμες» και τις καρμικές αιτίες των ασθενειών που παραμένουν άγνωστες στην πλειονότητα των θεραπευτών και πως να τις θεραπεύσετε αποτελεσματικά και με ασφάλεια. 
 Μάθετε τεχνικές αυτοίασης και προσωπικής ανάπτυξης για να διατηρήσετε ένα υψηλό επίπεδο υγείας και ευημερίας στη ζωή σας.


Συμμετοχή Σεμιναρίου € 350,00

Τηλέφωνα Επικοινωνίας
Έφη Τσολάκου
6944 67.23.23
&
Χριστίνα Μεραχτσάκη
6946  68.00.18


read more “H Νέα Επιστήμη του “Ευ Ζην” από τον Master Del Pe”

24 Ιουλ 2012

Γιατί επιβάλλουν την ψηφιακή τηλεόραση;


Το παρακάτω κείμενο μας δίνει τη μία διάσταση του θέματος της επιβολής της ψηφιακής τηλεόρασης εκ του μνημονίου και της Τρόικας...

Γιατί η τρόικα και το μνημόνιο επιβάλλουν την ψηφιακή τηλεόραση;

Ο λαός μας, λόγω της ευρείας έλλειψης πληροφόρησής του (αφού η ενημέρωσή του είναι στα χέρια ασύδοτων και εξαγορασμένων δημοσιογράφων) έχει γίνει έρμαιο της Νέας Τάξης, που τον χρησιμοποιεί για πειραματισμούς, χάρη στην πρόθυμη συνεργασία με την εκλεγμένη πολιτική τάξη. Γι αυτό το θέμα δεν μιλάει κανείς στην Ελλάδα και δεν αναρωτιέται κανείς γιατί βιάστηκαν να εισαγάγουν αυτή την (με το ζόρι) αλλαγή στη ζωή των Ελλήνων
Πόσοι Έλληνες γνωρίζουν ότι από αύριο εξαφανίζεται η αναλογική τηλεόραση στην Αττική; Κόβεται το αναλογικό σήμα, κάτι που δεν έχει συμβεί σε καμιά χώρα του κόσμου…
Σε άλλες χώρες (ΗΠΑ, Βρετανία, Καναδά και αλλού) η ψηφιακή (ή διαδραστική) τηλεόραση έκανε την εμφάνισή της το 2000-2001, με πλήρη δημόσιο διάλογο για τους κινδύνους που κρύβει αυτό το είδος τηλεόρασης για την παραβίαση των δικαιωμάτων των πολιτών να διατηρούν τις δραστηριότητές τους κατά τη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας σε προσωπικό επίπεδο.
Κανείς δεν μας έχει πληροφορήσει για το γεγονός ότι όταν χρησιμοποιεί κανείς αυτό το είδος τηλεόρασης, οι κινήσεις του καταγράφονται, ακριβώς όπως όταν χρησιμοποιεί το διαδίκτυο. Παρακολουθούν τι κανάλια βλέπεις, τι προγράμματα και για πόση ώρα. Τι έχεις παραγγείλει μέσω διαδραστικής τηλεόρασης, κλπ. Το γεγονός ότι ο κόσμος ενημερώθηκε έγκαιρα σε άλλες χώρες και έγινεδημόσιος διάλογος και σάλος πάνω στο θέμα, ανάγκασε τις κυβερνήσεις να αφήσουν την επιλογή (αν θέλουν το ένα ή το άλλο είδος τηλεόρασης) στους πολίτες μέχρι και σήμερα.
Τι έχουμε, αντίθετα, στην Ελλάδα; 
Έχουμε ένα μνημόνιο που προβλέπει την υποχρεωτική κατάργηση της αναλογικής τηλεόρασης μέχρι τις 20 Ιουλίου στην Αττικήκαι μέχρι τα μέσα Αυγούστου στην υπόλοιπη Ελλάδα. Πόσοι το γνωρίζουν αυτό;
Έχει αναρωτηθεί ο κόσμος γιατί αυτό το μέτρο το προβλέπει το μνημόνιο;
Τι σχέση μπορεί να έχει το μνημόνιο με τις τηλεοπτικές συνήθειες των Ελλήνων και γιατί δίνεται προτεραιότητα σε ένα τέτοιο θέμα;
Κανένα από τα σημεία δεν δίνεται στους Έλληνες πολίτες για να ενημερωθούν.
Τέλος, τα μονοπώλια έχουν απαγορευτεί ναι ή όχι; Και αν απαγορεύτηκαν, πως επιτρέπεται η μονοπωλιακού τύπου ενημέρωση; Μήπως επειδή είναι και η καλύτερη συναινετική (μετά το διαδίκτυο) παρακολούθηση;
ΥΓ: Βλέπουμε έτσι γιατί οι ηλεκτρονικές ταυτότητες απορρίφθηκαν στη Βρετανία και την Ολλανδία, μετά από έντονες αντιδράσεις των πολιτών, αλλά δεν θα έχουν πρόβλημα να τις πλασάρουν εδώ.


Εμείς όμως σαν απόγονοι του Οδυσσέα... θα θυμηθούμε και τι γίνεται με τον Αντί-νοο... που τον σκότωσε με ένα χτύπημα στο λαιμό...

Ο Αντίνοος- (αντίθετος της νόησης) ετοιμάζεται να πεθάνει στην Ελλάδα... διότι ποιος θα τρέξει να αγοράσει αποκωδικοποιητή εν μέσω κρίσης και καλοκαιριού? Ποιός θα πληρώσει από την τσέπη του για να παρα-πληροφορείται από τα ελεγχόμενα ΜΜΕ?...

Αυτή είναι η καλή είδηση... καιρός να σωπάσουν τα ΜΜΕ... :)
Δε χρειαζόμαστε αποκωδικοποιητές ... την ησυχία μας να στοχαζόμαστε αποκτούμε!


read more “Γιατί επιβάλλουν την ψηφιακή τηλεόραση;”

23 Ιουλ 2012

Κώδιξ Μελησιγενής


Η αποθέωση  του Ομήρου, Νταλί

(Καθώς ο Οδυσσέας λαμβάνει και πάλι τη θέση που του αρμόζει στις καρδιές και το πνεύμα των Ελλήνων- με αναφορές σε πολλά ιστολόγια... όπως στο defencenet... επιστρέφουμε για να θυμίσουμε...- τοξότισσα)

Θέσις Τόξου Φ
είναι ο τίτλος μιας ραψωδίας που δύναται να μας ενώσει στον χώρο και στον χρόνο διαχρονικά και συμπαντικά!
Τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε δεν μπορούν να λυθούν αν μείνουμε στο ίδιο επίπεδο σκέψης που είχαμε όταν τα δημιουργήσαμε. Σε δύσκολες αλγεβρικές εξισώσεις απαιτείται πλάγια σκέψη, εκτός από τον ορθό λόγο. Το σύστημα είναι προετοιμασμένο να αντιμετωπίσει την δημιουργία ενός κόμματος, ή μιας αντίστασης, ή αντίδρασης και να το διαλύσει, να το διαβρώσει ή να το εκφυλίσει, ακόμη και αν ξεκινά με τις καλύτερες προθέσεις. Καλούμαστε να σκεφτούμε με καινούργιο τρόπο ασυνήθιστο όπως οι μαέστροι μιας πλάγιας σκέψης, ο Αλέξανδρος, ο Θεμιστοκλής, ο Μιλτιάδης, ο Οδυσσέας, ο θεατρικός Διόνυσος και πολλοί άλλοι Έλληνες πολεμιστές. Η ουσία του Ελληνικού Πνεύματος είναι ότι θέτει ερωτήματα που δεν διανοήθηκαν να θέσουν άλλοι και δίνει απαντήσεις και λύσεις που μπορούν να καταπλήξουν τους πάντες. Χρειάζεται επομένως να δημιουργήσουμε ένα εφαλτήριο και να διαφύγουμε της προσοχής του συστήματος συνεργαζόμενοι κεντρομόλα με ενδοεπικοινωνιακό κώδικα και μειώνοντας τις εγωκεντρικές φυγόκεντρες τριβές.
Για να είναι οι δυνάμεις κεντρομόλες απαιτείται να ορισθεί ένας κοινός γεωμετρικός τόπος συνάντησης γνωστός και κατανοητός σε όλους. Ένας τόπος όπου θα μειώνονται οι τριβές και θα αποσβένονται οι οι έριδες που μας αποδυναμώνουν και είναι η Αχίλλειος πτέρνα μας. Να μη χανόμαστε και με το σωστό αεράκι να ταξιδεύουμε. Ένα τέτοιο σχήμα είναι ο κύκλος, και το κέντρο του είναι πολύ σημαντικό μαζί με την Ιερή φλόγα της Εστίας. Είναι το σύμβολο του Ήλιου και η Ελλάς είναι η χώρα του Ήλιου Απόλλωνα, η χώρα του φωτός. Υπάρχει ένα σημείο αναφοράς, ένα κέντρο βάρους και η ακτίνα μπορεί να διευρύνεται χωρίς να χάνεται το κέντρο του κύκλου.
Σε αυτό το κέντρο τοποθετείται αναμφισβήτητα ο Όμηρος και τα Θαυμαστά Έπη του. Είναι το ισχυρό χαρτί του Ελληνισμού, η θαυμαστή κληρονομιά μας, διάσημος, με διεθνές διαβατήριο, γνωστός σε όλο τον κόσμο, αγαπητός και κοσμοπολίτης. Η ευφυία του Ομήρου συνίσταται στο ότι κατόρθωσε με τον τρόπο υπερκεράζοντας την κατασταλτική εξουσία να διασώσει το έργο του. Λειτουργεί σε πολλά επίπεδα τόσο στο προσωπικό όσο και στο συλλογικό. Σκιαγραφεί όλους τους χαρακτήρες της ζωής καταστάσεις και συνθήκες την συμπεριφορά, την δράση, την αντίδραση και το πεπρωμένο τους .Οι σκέψεις , γίνονται πράξεις. Οι πράξεις , γίνονται συνήθειες. Οι συνήθειες, γίνονται χαρακτήρας. Ο χαρακτήρας , γίνεται μοίρα. Στο κόσμο των ιδεών, γεννεσιουργεί ο μεγάλος δημιουργός ισχυρά σύμβολα και πρότυπα ανθρώπων και απαράμιλλων πολεμιστών. Η σύνδεση μαζί τους, η αναφορά και η ενεργοποίηση τους μας δίδει υψηλής ποιότητας ενέργεια διότι στην ουσία καθίσταται συνδετικός κρίκος με την πρωταρχική πηγή του Λόγου των Ελλήνων. Στέκεται ως η Διαχρονική Διακήρυξη της Οικουμενικότητας του Ελληνισμού και η υπογραφή και η εγγύηση για την Επιστροφή του. Οι λόγοι για να εστιάσουμε την προσοχή μας σε αυτόν είναι πολλοί. Επιγραμματικά :
1.Με αυτό τον τρόπο θα περάσουν στο περιθώριο άλλα βιβλία και γραφές σαφώς υποδεέστερα που μονοπωλούν το ενδιαφέρον, θολώνουν το τοπίο και απομυζούν την ενέργεια μας.
2.Ο Όμηρος και η υψηλού επιπέδου γνώση του είναι ΘΕΣΙΣ όχι σε αντίθεσις. Αντίθεση μπορεί να έχει ο καθένας και συνήθως έχει αντίλογο και διαφωνίες και ο λόγος είναι ο μεγάλος δυνάστης, όπως λέγει και ο Γοργίας. Θέση έχει αυτός που έχει την σκέψη, τον δυνατό νου, αυτός έχει το σχέδιο και την πρόταση δυνατή πραγματικά.
3. Οπωσδήποτε πρέπει να κερδηθεί η μάχη στο διαδίκτυο της τηλεμαχίας με ιστοσελίδες της αποκωδικοποίησης των Επών και της Ελληνική Μυθολογίας, της πραγματικής ιστορίας των Ελλήνων.
4. Αυτό μπορεί να γίνει και σε κάθε πόλη και γειτονιά και να παίξει τον ρόλο της σάλπιγγος της Μούσας Κλειούς και την αντιστοιχία του Θούριου του Ρήγα Φεραίου. Να αποτελέσει την μεγάλη του Έθνους σχολή, όχι απλώς του γένους.
5. Ο Όμηρος είναι και ένα αιχμηρό σκεπτόνιο και ένα ισχυρό μιμίδιο, κωδικός που διαδίδεται εύκολα και γρήγορα και αυθόρμητα γιατί συνεπαίρνει τον κόσμο, αφού είναι η μάχη, η ειρήνη, ο πόλεμος, το ταξίδι, η μεταφυσική, η επιστήμη, οι κωδικοί αριθμοί και λέξεις, το τραγούδι, η φιλοσοφία, η πολιτική, η τέχνη, η Ελληνική Μυθιστορία, η γνώση και η αυτογνωσία.
7. Μιλάει στις καρδιές όλων των ανθρώπων με τον Τηλέμαχο, στο Νου με τον Οδυσσέα και στην Ψυχή με την Πηνελόπη. Και έχει γραφεί με τον μαγικό τρόπο ενός πολεμιστή για να γυρίζει τον τροχό της ιστορίας και να γράφει ο Ελληνισμός λαμπρές σελίδες.
8. Μπορούμε όλοι να βρισκόμαστε εκεί και να ανακαλύπτουμε τον εαυτό μας τις ρίζες μας την πατρίδα μας, να πίνουμε νερό από την κρυστάλλινη πηγή του, να καθαρίζουμε τα πόδια μας και το μυαλό μας στο καθαρό νερό των Νίπτρων του .
9. Ο Όμηρος είναι Ποιητής και Δημιουργός των Θεών των Ελλήνων και του Λόγου. Οι Θεοί είναι ενεργοποιημένες σκεπτομορφές που δημιουργούνται από τους ανθρώπους γιατί η ενέργεια είναι απρόσωπη και δεν είναι ούτε καλή ούτε κακή.
10. Οι Έλληνες είχαν και έχουν πλήρη γνώση τόσο της ύλης όσο και των μορφών της ενέργειας και των μετατροπών της. . Η φυσική είναι η εξήγηση της μεταφυσικής και όποιος δεν γνωρίζει το δεύτερο σε βάθος αγνοεί και το πρώτο σε πλάτος.
11. Ο ρόλος των συμβόλων προτύπων και αρχετύπων είναι πολύ ισχυρός γιατί επιδρά έμμεσα στο υποσυνείδητο και το ενεργοποιεί προς την κατεύθυνση που δείχνει.
12. Πρώτος στόχος είναι η ένωση. Αυτό που πέτυχε  ο Αλέξανδρος με μια  συνεργασία των Ελληνικών δυνάμεων θαυμαστή.Οδυσσειακό πνεύμα και μια Αλεξανδρινή μέθοδο, οργάνωση και στρατηγική! Με τον τρόπο και την αλάνθαστη τακτική τους.
Με συνεχή επανάληψη και επίκληση. Δεν είναι τυχαίο που ο Όμηρος επαναλαμβάνει την φράση ροδοδάκτυλη αυγούλα Ηώ. Σαφώς δεν οφείλεται σε λεξιπενία.
Ας ξεκινήσουμε ο καθένας με το ταλέντο και την δεξιοτεχνία του, με την Ιλιάδα και την Οδύσσεια κάτω από το προσκεφάλι μας κοινός γεωμετρικός τόπος συνάντησης και συνεργασίας , ορισμένος από τα 4 σημεία του γαλαξιακού ορίζοντα… απελευθερωτικά.
Στοχεύοντας στην πεπτουσία του πολεμιστή την αποφασιστική στιγμή!

… ρομαντικών δακτυλοκουβαλητών 
και των ονειροπόλων της γνώσης
των Ομηρικών Ραψωδιών και Επών
φτιάχνει νέους Γαλαξίες
ανατρέποντας τυραννικές  αντινοϊκές εξουσίες
στο ξημέρωμα της ροδοδάκτυλης αυγούλας Ηούς

read more “Κώδιξ Μελησιγενής”

22 Ιουλ 2012

ΝΙΚΗ-> μια λέξη που αυξάνει τη δόνηση μας...

NIKH


... "Αυτή η λέξη θα βάλει την ψυχοσωματική συχνότητα στο 3,2. Η συνηθισμένη ανθρώπινη συχνότητα είναι 0,3 – 0,7. Τόσο βαρετοί 
είστε. Δεν αστειεύομαι.



Για την ακρίβεια, αυτό είναι κάτι που όλοι πρέπει να γνωρίζετε. Ο πιο επιτυχημένος άνθρωπος είναι 0,9. Ο πιο αποτελεσματικός, ο πιο ευφυής άνθρωπος είναι 0,9. Κατά κανόνα, ένας συνηθισμένος άνθρωπος, που είναι πολύ απλός και άμεσος, δεν είναι πάνω από 0,7. Κάποιος για τον οποίο είστε πολύ περήφανοι, ή που είναι πολύ ελκυστικός, κάποιος στον οποίο θέλετε να μιλάτε, είναι 0,9. Στην ιδανική περίπτωση, ένας άνθρωπος θα πρέπει να είναι 2,1 για να μπορεί να διαχειριστεί την ζωή. Γύρω στο δύο, θεωρείται φυσιολογικό, τόσο πολύ υπο-χρησιμοποιημένοι είμαστε ως προς την ικανότητά μας.

Η ψυχοσωματική σας κατάσταση το καθορίζει. Η ψυχοσωματική καθορίζει τον βιορυθμό σας. Ο βιορυθμός σας καθορίζει την διάθεσή σας. Η διάθεσή σας καθορίζει την αρετή σας. Η αρετή σας καθορίζει την τάση σας. Η τάση σας καθορίζει την έλξη σας. Η έλξη σας καθορίζει την απόφασή σας. Η απόφασή σας καθορίζει την ζωή σας. Οπότε, απλώς εισπνεύστε – για ένα, δύο ή τρία -δευτερόλεπτα – επαναλάβετε την λέξη νοητικά, και αφού την πείτε, εκπνεύστε.

Ζείτε με την αναπνοή, πεθαίνετε με την αναπνοή. Και μπορείτε ψυχοσωματικά να αυξήσετε την ενέργεια στη στιγμή, απλώς χρησιμοποιώντας την αναπνοή. Και η λέξη-κλειδί, ο κωδικός, που την ονομάζουν λέξη-κλειδί, είναι «Νίκη». Απλώς χρειάζεται να εισπνεύσετε και να το πείτε νοητικά.

Αφήστε τον αέρα πίσω σας, τους αγγέλους να χορεύουν μαζί σας και την συνειδητότητά σας να σας οδηγήσει στην Νίκη.

Ομιλία του Γιόγκι Μπάτζαν, στις 31.12.1992


read more “ΝΙΚΗ-> μια λέξη που αυξάνει τη δόνηση μας...”

21 Ιουλ 2012

Τι συμβαίνει στον ήλιο? (2012)

Στο βίντεο που ακολουθεί βλέπουμε την έντονη και ασυνήθιστη δραστηριότητα στον ήλιο...
Ένα μάλιστα "όχημα", σε μέγεθος διπλάσιο ή και τριπλάσιο της Γης, φαίνεται να ανεφοδιάζεται εκεί κατά κάποιο τρόπο...

Τι συμβαίνει άραγε?



Ανάλογα βίντεο του ίδιου


Sun Ejects Mystery Object 2012 HD http://www.youtube.com/watch?v=eQn22yISBnI

UFO Creates Massive Sun Flash 2012 HD http://www.youtube.com/watch?v=lYGa8p-rwz8

UFO: The Sun, Tether and Baltic Connection 2012 HDhttp://www.youtube.com/watch?v=7aUNh6FQWRA

Planet-Sized Tornado Whirls On Sun's Surface 2012 HDhttp://www.youtube.com/watch?v=PE8FIduAu6k

Earn money using Twitter by becoming a free affiliate and start earning 50% commissions 24/7 just set and forget!http://www.tweetadder.com/idevaffiliate/idevaffiliate.php?id=16894

ADG Facebook: http://www.facebook.com/pages/Alien-Disclosure-Group/189249627773146













read more “Τι συμβαίνει στον ήλιο? (2012)”

19 Ιουλ 2012

Παιδαγωγός με όλη τη σημασία της λέξης



Καθώς στεκόταν μπρος στην τάξη της την Ε' δημοτικού, την πρώτη ημέρα του σχολείου η κυρία Τζοβάννα είπε στα παιδιά ένα ψέμα.
Όπως οι περισσότερες δασκάλες, κοίταξε τους μαθητές της και είπε ότι τους αγαπούσε όλους το ίδιο.
Αλλά αυτό ήταν αδύνατον, διότι εκεί στην μπροστινή σειρά, βυθισμένο στο κάθισμά του ήταν ένα μικρό αγόρι, ο Μάνος Μανούσας.
Η κυρία Τζοβάννα είχε παρακολουθήσει τον Μάνο την προηγούμενη χρονιά και είχε προσέξει ότι ο Μάνος δεν έπαιζε καλά με τα άλλα παιδιά.
Τα ρούχα του ήταν τσαλακωμένα. Πάντα φαινόταν ότι χρειαζόταν μπάνιο. Και ο Μάνος μπορούσε να είναι πολύ δυσάρεστος.
Στο σχολείο που δούλευε η κυρία Τζοβάννα έπρεπε να επιθεωρήσει του κάθε μαθητού το ιστορικό.
Άφησε του Μάνου το ιστορικό να το διαβάσει τελευταίο. Όταν όμως διάβασε το ιστορικό που έγραφαν οι προηγούμενες δασκάλες έμεινε έκπληκτη!
Η δασκάλα της Α' δημοτικού έγραφε: «Ο Μάνος είναι ένα φωτεινό παιδί με έτοιμο πάντα το χαμόγελο.
Κάνει τις εργασίες του σωστά και προσεγμένα, και έχει καλούς τρόπους. είναι χαρά να τον έχουμε κοντά μας».
Η δασκάλα της Β' δημοτικού έγραφε: «Ο Μάνος είναι άριστος μαθητής.
Αγαπητός από τους συμμαθητές του, αλλά φαίνεται προβληματισμένος εξ αιτίας της μητέρας του που έχει μια ανίατη ασθένεια, η ζωή στο σπίτι θα είναι δύσκολη».
Η δασκάλα της Γ' δημοτικού έγραφε: «Ο θάνατος της μητέρας του ήταν πολύ σκληρός και οδυνηρός για αυτόν.
Προσπαθεί να κάνει καλά τις εργασίες του, αλλά ο πατέρας του δε δείχνει πολύ ενδιαφέρον.
Η ζωή του σπιτιού σύντομα θα τον επηρεάσει εάν δε παρθούν ορισμένα μέτρα».
Η δασκάλα της Δ' δημοτικού έγραφε: «Ο Μάνος έχει αποσυρθεί και δεν δείχνει ενδιαφέρον για το σχολείο. Δεν έχει πολλούς φίλους και πολλές φορές κοιμάται στην τάξη».
Διαβάζοντας όλα αυτά η κυρία Τζοβάννα κατάλαβε το πρόβλημα και ντράπηκε πολύ για τον εαυτό της.
Αισθάνθηκε ακόμη χειρότερα, όταν οι μαθητές της της έφεραν χριστουγεννιάτικα δώρα. Όλα ήταν διπλωμένα σε πολύχρωμα χαρτιά με ωραίους φιόγκους, εκτός από του Μάνου.
Το δώρο του ήταν άγαρμπα διπλωμένο σε μια καφετιά χοντρή σακούλα του μανάβη. Η κυρία Τζοβάννα δυσκολεύτηκε να το ανοίξει εν μέσω των άλλων δώρων.
Μερικά παιδιά άρχισαν να γελάνε όταν έβγαλε από τη σακούλα ένα βραχιόλι που λείπανε μερικές από τις ψεύτικες αδαμάντινες χάντρες και ένα μπουκάλι ένα τέταρτο γεμάτο άρωμα.
Αλλά έπνιξε τα γέλια των μαθητών καθώς είπε θαυμαστικά πόσο όμορφο ήταν το βραχιόλι φορώντας το στο χέρι της και βάζοντας μερικές σταγόνες στον καρπό του χεριού της.
Ο Μάνος έμεινε λίγο παραπάνω στο σχολείο στο σχόλασμα για να πει «κυρία Τζοβάννα σήμερα μυρίζατε όπως ακριβώς μύριζε η μαμά μου».
Όταν έφυγαν τα παιδιά έκλαιγε για περίπου μισή ώρα. Από εκείνη την ημέρα η κυρία σταμάτησε να διδάσκει ανάγνωση, γραφή και αριθμητική.
Έδειχνε ιδιαίτερη προσοχή στο Μάνο. Καθώς δούλευε μαζί του το μυαλό του ζωντάνευε. Όσο πιο πολύ τον ενθάρρυνε τόσο πιο γρήγορα ανταποκρινόταν.
Έως το τέλος του χρόνου ο Μάνος είχε γίνει ένα από τα πιο έξυπνα παιδιά της τάξης του, και παρόλο το ψέμα ότι θα αγαπούσε όλα τα παιδιά
το ίδιο η κυρία Τζοβάννα ευνοούσε τον Μάνο ιδιαίτερα.
Μετά από ένα χρόνο βρήκε ένα σημείωμα κάτω από την πόρτα της. Ήταν από τον Μάνο. Της έλεγε ότι ακόμη ήταν η καλύτερη δασκάλα που είχε ποτέ στη ζωή του.
Πέρασαν έξι χρόνια πριν πάρει άλλο σημείωμα από τον Μάνο.
Της έγραφε ότι τελείωσε το Λύκειο και ήταν τρίτος στην τάξη του, και ότι ακόμη ήταν η καλύτερη δασκάλα που είχε ποτέ στη ζωή του.
Μετά τέσσερα χρόνια πήρε άλλο ένα σημείωμα που της έλεγε ότι παρόλο που τα πράγματα ήταν αρκετά δύσκολα κατάφερε
να επιμείνει και να συνεχίσει τις σπουδές του, και ότι σύντομα θα αποφοιτούσε από το πανεπιστήμιο με τις μεγαλύτερες διακρίσεις.
Την διαβεβαίωνε ότι αυτή ήταν η πιο αγαπητή δασκάλα που είχε σε όλη του την ζωή.
Πέρασαν ακόμη τέσσερα χρόνια και έφτασε ακόμα άλλο ένα γράμμα.
Αυτή τη φορά εξηγούσε ότι αφού πήρε το δίπλωμά του αποφάσισε να προχωρήσει πιο πολύ και να κάνει διδακτορικό.
Στο γράμμα εξηγούσε ότι αυτή παρέμεινε η πιο καλή και αγαπητή δασκάλα που είχε ποτέ στη ζωή του.
Μα τώρα το όνομά του ήταν πιο μακρύ Dr. Εμμανουήλ Σ. Μανούσος.
Η ιστορία δεν τελείωνε εκεί. Υπήρξε ακόμη ένα γράμμα εκείνη την άνοιξη. Ο Μάνος της ανακοίνωνε ότι είχε γνωρίσει μια υπέροχη κοπέλα την οποία θα παντρευόταν.
Της εξηγούσε ότι ο πατέρας του είχε πεθάνει πριν μερικά χρόνια και αναρωτιόταν αν θα συμφωνούσε να παραβρεθεί στο γάμο και να καθόταν στη θέση της μητέρας του γαμπρού.
Βεβαίως η κυρία Τζοβάννα δέχτηκε. Μαντέψτε! Στο γάμο φορούσε εκείνο το βραχιόλι που της είχε δωρίσει κάποια Χριστούγεννα - χρόνια πίσω.
Ναι, εκείνο το βραχιόλι που έλειπαν οι αδαμάντινες πέτρες.
Και βεβαιώθηκε ότι φορούσε το ίδιο άρωμα που θυμόταν ότι φορούσε η μητέρα του Μάνου στα τελευταία τους Χριστούγεννα μαζί.
Όταν συναντήθηκαν αγκαλιάστηκαν με στοργή. Ο κύριος Μανούσος ψιθύρισε στο αυτί της κυρίας Τζοβάννας «Σας ευχαριστώ κυρία Τζοβάννα που πιστεύατε σε μένα.
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ που με κάνατε να νιώθω σπουδαίος και μου δείξατε πως εγώ μπορούσα να διαφέρω».
Η κυρία Τζοβάννα με δάκρυα στα μάτια ψιθύρισε: «Μάνο μου λάθος κατάλαβες.
Εσύ ήσουν που δίδαξες σε εμένα πώς να διαφέρω. Δεν ήξερα πώς να διδάσκω μέχρι που σε γνώρισα».
Σε παρακαλώ να θυμάσαι πως ό,τι κι αν κάνεις, όπου κι αν πας θα έχεις την ευκαιρία να αγγίξεις ή και να αλλάξεις τη σκοπιά, την άποψη ενός ανθρώπου. Και όταν το κάνεις σε παρακαλώ προσπάθησε να την κάνεις θετική. 

πηγή: ηλ. μήνυμα


read more “Παιδαγωγός με όλη τη σημασία της λέξης”

Παιδαγωγός με όλη τη σημασία της λέξης



Καθώς στεκόταν μπρος στην τάξη της την Ε' δημοτικού, την πρώτη ημέρα του σχολείου η κυρία Τζοβάννα είπε στα παιδιά ένα ψέμα.
Όπως οι περισσότερες δασκάλες, κοίταξε τους μαθητές της και είπε ότι τους αγαπούσε όλους το ίδιο.
Αλλά αυτό ήταν αδύνατον, διότι εκεί στην μπροστινή σειρά, βυθισμένο στο κάθισμά του ήταν ένα μικρό αγόρι, ο Μάνος Μανούσας.
Η κυρία Τζοβάννα είχε παρακολουθήσει τον Μάνο την προηγούμενη χρονιά και είχε προσέξει ότι ο Μάνος δεν έπαιζε καλά με τα άλλα παιδιά.
Τα ρούχα του ήταν τσαλακωμένα. Πάντα φαινόταν ότι χρειαζόταν μπάνιο. Και ο Μάνος μπορούσε να είναι πολύ δυσάρεστος.
Στο σχολείο που δούλευε η κυρία Τζοβάννα έπρεπε να επιθεωρήσει του κάθε μαθητού το ιστορικό.
Άφησε του Μάνου το ιστορικό να το διαβάσει τελευταίο. Όταν όμως διάβασε το ιστορικό που έγραφαν οι προηγούμενες δασκάλες έμεινε έκπληκτη!
Η δασκάλα της Α' δημοτικού έγραφε: «Ο Μάνος είναι ένα φωτεινό παιδί με έτοιμο πάντα το χαμόγελο.
Κάνει τις εργασίες του σωστά και προσεγμένα, και έχει καλούς τρόπους. είναι χαρά να τον έχουμε κοντά μας».
Η δασκάλα της Β' δημοτικού έγραφε: «Ο Μάνος είναι άριστος μαθητής.
Αγαπητός από τους συμμαθητές του, αλλά φαίνεται προβληματισμένος εξ αιτίας της μητέρας του που έχει μια ανίατη ασθένεια, η ζωή στο σπίτι θα είναι δύσκολη».
Η δασκάλα της Γ' δημοτικού έγραφε: «Ο θάνατος της μητέρας του ήταν πολύ σκληρός και οδυνηρός για αυτόν.
Προσπαθεί να κάνει καλά τις εργασίες του, αλλά ο πατέρας του δε δείχνει πολύ ενδιαφέρον.
Η ζωή του σπιτιού σύντομα θα τον επηρεάσει εάν δε παρθούν ορισμένα μέτρα».
Η δασκάλα της Δ' δημοτικού έγραφε: «Ο Μάνος έχει αποσυρθεί και δεν δείχνει ενδιαφέρον για το σχολείο. Δεν έχει πολλούς φίλους και πολλές φορές κοιμάται στην τάξη».
Διαβάζοντας όλα αυτά η κυρία Τζοβάννα κατάλαβε το πρόβλημα και ντράπηκε πολύ για τον εαυτό της.
Αισθάνθηκε ακόμη χειρότερα, όταν οι μαθητές της της έφεραν χριστουγεννιάτικα δώρα. Όλα ήταν διπλωμένα σε πολύχρωμα χαρτιά με ωραίους φιόγκους, εκτός από του Μάνου.
Το δώρο του ήταν άγαρμπα διπλωμένο σε μια καφετιά χοντρή σακούλα του μανάβη. Η κυρία Τζοβάννα δυσκολεύτηκε να το ανοίξει εν μέσω των άλλων δώρων.
Μερικά παιδιά άρχισαν να γελάνε όταν έβγαλε από τη σακούλα ένα βραχιόλι που λείπανε μερικές από τις ψεύτικες αδαμάντινες χάντρες και ένα μπουκάλι ένα τέταρτο γεμάτο άρωμα.
Αλλά έπνιξε τα γέλια των μαθητών καθώς είπε θαυμαστικά πόσο όμορφο ήταν το βραχιόλι φορώντας το στο χέρι της και βάζοντας μερικές σταγόνες στον καρπό του χεριού της.
Ο Μάνος έμεινε λίγο παραπάνω στο σχολείο στο σχόλασμα για να πει «κυρία Τζοβάννα σήμερα μυρίζατε όπως ακριβώς μύριζε η μαμά μου».
Όταν έφυγαν τα παιδιά έκλαιγε για περίπου μισή ώρα. Από εκείνη την ημέρα η κυρία σταμάτησε να διδάσκει ανάγνωση, γραφή και αριθμητική.
Έδειχνε ιδιαίτερη προσοχή στο Μάνο. Καθώς δούλευε μαζί του το μυαλό του ζωντάνευε. Όσο πιο πολύ τον ενθάρρυνε τόσο πιο γρήγορα ανταποκρινόταν.
Έως το τέλος του χρόνου ο Μάνος είχε γίνει ένα από τα πιο έξυπνα παιδιά της τάξης του, και παρόλο το ψέμα ότι θα αγαπούσε όλα τα παιδιά
το ίδιο η κυρία Τζοβάννα ευνοούσε τον Μάνο ιδιαίτερα.
Μετά από ένα χρόνο βρήκε ένα σημείωμα κάτω από την πόρτα της. Ήταν από τον Μάνο. Της έλεγε ότι ακόμη ήταν η καλύτερη δασκάλα που είχε ποτέ στη ζωή του.
Πέρασαν έξι χρόνια πριν πάρει άλλο σημείωμα από τον Μάνο.
Της έγραφε ότι τελείωσε το Λύκειο και ήταν τρίτος στην τάξη του, και ότι ακόμη ήταν η καλύτερη δασκάλα που είχε ποτέ στη ζωή του.
Μετά τέσσερα χρόνια πήρε άλλο ένα σημείωμα που της έλεγε ότι παρόλο που τα πράγματα ήταν αρκετά δύσκολα κατάφερε
να επιμείνει και να συνεχίσει τις σπουδές του, και ότι σύντομα θα αποφοιτούσε από το πανεπιστήμιο με τις μεγαλύτερες διακρίσεις.
Την διαβεβαίωνε ότι αυτή ήταν η πιο αγαπητή δασκάλα που είχε σε όλη του την ζωή.
Πέρασαν ακόμη τέσσερα χρόνια και έφτασε ακόμα άλλο ένα γράμμα.
Αυτή τη φορά εξηγούσε ότι αφού πήρε το δίπλωμά του αποφάσισε να προχωρήσει πιο πολύ και να κάνει διδακτορικό.
Στο γράμμα εξηγούσε ότι αυτή παρέμεινε η πιο καλή και αγαπητή δασκάλα που είχε ποτέ στη ζωή του.
Μα τώρα το όνομά του ήταν πιο μακρύ Dr. Εμμανουήλ Σ. Μανούσος.
Η ιστορία δεν τελείωνε εκεί. Υπήρξε ακόμη ένα γράμμα εκείνη την άνοιξη. Ο Μάνος της ανακοίνωνε ότι είχε γνωρίσει μια υπέροχη κοπέλα την οποία θα παντρευόταν.
Της εξηγούσε ότι ο πατέρας του είχε πεθάνει πριν μερικά χρόνια και αναρωτιόταν αν θα συμφωνούσε να παραβρεθεί στο γάμο και να καθόταν στη θέση της μητέρας του γαμπρού.
Βεβαίως η κυρία Τζοβάννα δέχτηκε. Μαντέψτε! Στο γάμο φορούσε εκείνο το βραχιόλι που της είχε δωρίσει κάποια Χριστούγεννα - χρόνια πίσω.
Ναι, εκείνο το βραχιόλι που έλειπαν οι αδαμάντινες πέτρες.
Και βεβαιώθηκε ότι φορούσε το ίδιο άρωμα που θυμόταν ότι φορούσε η μητέρα του Μάνου στα τελευταία τους Χριστούγεννα μαζί.
Όταν συναντήθηκαν αγκαλιάστηκαν με στοργή. Ο κύριος Μανούσος ψιθύρισε στο αυτί της κυρίας Τζοβάννας «Σας ευχαριστώ κυρία Τζοβάννα που πιστεύατε σε μένα.
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ που με κάνατε να νιώθω σπουδαίος και μου δείξατε πως εγώ μπορούσα να διαφέρω».
Η κυρία Τζοβάννα με δάκρυα στα μάτια ψιθύρισε: «Μάνο μου λάθος κατάλαβες.
Εσύ ήσουν που δίδαξες σε εμένα πώς να διαφέρω. Δεν ήξερα πώς να διδάσκω μέχρι που σε γνώρισα».
Σε παρακαλώ να θυμάσαι πως ό,τι κι αν κάνεις, όπου κι αν πας θα έχεις την ευκαιρία να αγγίξεις ή και να αλλάξεις τη σκοπιά, την άποψη ενός ανθρώπου. Και όταν το κάνεις σε παρακαλώ προσπάθησε να την κάνεις θετική. 

πηγή: ηλ. μήνυμα


read more “Παιδαγωγός με όλη τη σημασία της λέξης”

16 Ιουλ 2012

ΗΛΙΑΚΕΣ ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΦΥΣΗ


 


Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε στο New Scientist το 1998, υπάρχει άμεση σχέση μεταξύ των ηλιακών καταιγίδων του Ήλιου και της ανθρώπινης βιολογικής επιδράσης. Ζώα και άνθρωποι έχουν ένα μαγνητικό πεδίο που τους περιβάλλει (η λεγόμενη ΑΥΡΑ) κατά τον ίδιο τρόπο το μαγνητικό πεδίο που περιβάλλει τη Γη ως προστάτης.

Η Ηλεκτρομαγνητική δραστηριότητα από τον ήλιο επηρεάζει (αρνητικα) τις ηλεκτρονικές συσκευές μας οπως επηρεάζει και το ηλεκτρομαγνητικό πεδίο του ανθρώπου (Αλλους θετικά και αλλους αρνητικά. Αναλόγως το DNA του καθ' ενος). Είμαστε δηλαδή σωματικά, ψυχικά, συναισθηματικά ηλεκτρομαγνητικά "εξαρτώμενοι" απο τις διακυμάνσεις του ήλιου , κάποιοι μπορεί να αισθανθείτε υπνηλία , και αλλοι γίνονται επίσης εξαιρετικά "ενεργοί".

 ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ΚΑΙ Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΦΥΣΗ...


Η Επίφυση στον εγκέφαλο μας, επηρεάζεται επίσης από την ηλεκτρομαγνητική δραστηριότητα που προκαλεί στον αδένα παράγωγη υπερβολικής μελατονίνης , μια ορμόνη η οποία μπορεί να προκαλέσει υπνηλία αλλά είναι επίσης γνωστό ότι μερικοί άνθρωποι έχουν θετικες "παρενέργειες", συνήθως αυτοί που έχουν επίγνωση των συνεπειών (Η μελατονίνη δρα στον οργανισμό ως αντιοξειδοτικό και δεν αφήνει τα κύταρα να γεράσουν και να πεθάνουν τόσο γρήγορα.Πιο απλά αυξάνει την ζωή). Η Επίφυση επίσης αναφέρεται ως το τρίτο μάτι, και το τρίτο μάτι είναι επίσης γνωστό ως το εσωτερικό μάτι . Το τρίτο μάτι είναι ένα μυστικιστικό με απόκρυφη έννοια η οποία βρίσκετε στο (μέτωπο) τσάκρα σε ορισμένες νταρμικές πνευματικές παραδόσεις, ιδίως του Ινδουισμού .

Η έννοια αυτή υιοθετήθηκε αργότερα από χριστιανούς ,μυστικιστές και πνευματιστές καθώς και ανθρώπους από άλλα θρησκευτικά δόγματα. Είναι επίσης η πύλη που οδηγεί μέσα στην εσωτερική "σφαίρα" και χώρους της ανώτερης συνείδησης.

Μεταξύ χριστιανιών μυστικιστών , ο όρος χρησιμοποιείται με ευρεία έννοια για να δείξει μια μη-δυϊστική προοπτική. Στη Νέα Εποχή πνευματικότητας, το τρίτο μάτι μπορεί να συμβολίζει μια κατάσταση Φώτισης ή την επίκληση του σε νοητικές εικόνες που έχουν βαθιά προσωπική πνευματική ή ψυχολογική σημασία. Το τρίτο μάτι συχνά συνδέεται με τα οράματα, τη διόραση (η οποία περιλαμβάνει τη δυνατότητα να παρατηρήσουν τσάκρας και την αύρα), πρόγνωση, και εξωσωματικές εμπειρίες. Οι άνθρωποι που έχουν αναπτύξει την ικανότητα φέρεται να βλέπουν τρείς "οντότητες" στα μάτια τους, μερικές φορές γνωστή ως μάντεις.


 
Για τους λόγους που οι περισσότεροι από εσάς γνωρίζετε οι άνθρωποι τείνουν να έχουν τους αδένες της επίφυσης έντονα ασβεστοποιημένες σε κατασταση ύπνου. Το Φθόριο (που εχει βρεθεί στο νερό της βρύσης , στις οδοντόπαστες , και τα μεταποιημένα τρόφιμα ...) είναι μόνο ένα από τα πράγματα που προκαλεί την ασβεστοποίηση της επίφυσης .Το Φθόριο είναι το χειρότερο συστατικό που προσκολλάται στην επίφυση , όπου σχηματίζει κρυστάλλους φωσφορικού ασβεστίου περισσότερο από οπουδήποτε αλλού στο σώμα. 


 Πώς να πραγματοποιήσετε απασβέστωση της επίφυσης; 
Μία εξαιρετική σύνδεση είναι δώ..& http://www.squidoo.com/how-to-decalcify-your-pineal-gland Το Τρίτο μάτι πρέπει να είναι ενεργό , ζωντανό και ισχυρό ... Η διαδικασία της αφαίρεσης των αλάτων μερικές φορές προκαλεί πονοκεφάλους και υπνηλία ... Οσο δεν γίνετε ομως το ίδιο ισχύει και για τις ηλιακές καταιγίδες, όπως αυτες ισχύουν σήμερα.... 


ΤΡΟΦΙΜΑ ΑΠΟΑΣΒΕΣΤΩΣΗΣ: Μηλοξυδο , Λεμονι , Σκορδο (1 σκελιδα την ημερα) , ψαρια με βιταμινη Ω , μουρουνελαιο και εκθεση στον Ηλιο 15 λεπτα το χαραμα με αλλα 15 στην Δυση του (και ενδοιαμεσα να ειναι ειδικα στην χωρα μας δεν πειραζει). Αποφυγετε οσο μπορειτε το νερο της βρυσης (αν ειναι δυνατον χρησιμοπιειστε το βροχινο) , οπως επισης τα τυποπιημενα τροφιμα που εχουν δεχθει επεξεργασια. 

ΠΗΓΗ ΑΡΘΡΟΥ: http://thewatchers.adorraeli.com/2012/07/14/solar-storms-and-pineal-gland-riding-the-power-wave/ από Χαρης Μαριος Π., Κυριακή, 15 Ιουλίου 2012 στις 11:19 π.μ. ·

ΠΗΓΗ


read more “ΗΛΙΑΚΕΣ ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΦΥΣΗ”

15 Ιουλ 2012

"The Doctrine of Signatures"- Η αρχαία «Διδασκαλία των υποσημειώσεων"


Η αρχαία «Διδασκαλία των υποσημειώσεων" είναι ένα παλαιό μεσαιωνικό χειρόγραφο-βιβλίο, Ευρωπαίων και Οθωμανών ερευνητών, γύρω από τη βοτανολογία και τις θεραπείες διαφόρων παθήσεων χρησιμοποιώντας βότανα. Η όλη μελέτη τους στηρίζεται στα βιβλία των αρχαίων Ελλήνων, Διοσκουρίδη, Γαληνού και Θεόφραστου, αναφερόμενα στις θεραπευτικές ιδιότητες των.... βοτάνων και την εφαρμογή τους στην Ιατρική . Η «Διδασκαλία των υποσημειώσεων» σκοπίμως αγνοείται, υποβαθμίζεται και αποσιωπάται.
 
 
 Το χειρόγραφο-βιβλίο αναφέρει ότι κάθε φρούτο και λαχανικό έχει μια συγκεκριμένη εξωτερική εμφάνιση (μοτίβο - σχήμα) που μοιάζει με ένα από τα όργανα του σώματος μας, και ότι αυτό το μοντέλο λειτουργεί ως ένα σήμα ή μήνυμα που λέει ότι το ανάλογο φρούτο ή λαχανικό θα ωφελήσει το ανάλογο όργανό μας.
Η σύγχρονη επιστήμη επιβεβαιώνει ότι η αρχαία «Διδασκαλία των υποσημειώσεων» είναι εκπληκτικά ακριβής. Γιατί αυτή η, τόσο ζωτικής σημασίας, γνώση, παραμένει κρυφή;;;
Τα Κόκκινα Φασόλια (Kidney beans) (Kidney = Nεφρό): πραγματικά μπορούν να θεραπεύσουν και να βοηθήσουν στη διατήρηση της καλής νεφρικής λειτουργίας - και μοιάζουν ακριβώς όπως τα ανθρώπινα νεφρά.
Το Καρυδι: μοιάζει με έναν μικρό εγκέφαλο, ένα αριστερό και ένα δεξί ημισφαίριο, τον άνω και κάτω εγκέφαλο και την παρεγκεφαλίδα. Ακόμα και οι ρυτίδες ή οι πτυχώσεις στο καρύδι είναι ακριβώς όπως ο φλοιός του εγκεφάλου μας. Γνωρίζουμε σήμερα ότι τα καρύδια βοηθούν στην ανάπτυξη του εγκεφάλου και την εγκεφαλική λειτουργία.

Το Καρότο: Η διατομή του καρότου μοιάζει με το ανθρώπινο μάτι. Η κόρη, η ίριδα και οι ακτινοβολούσες γραμμές μοιάζουν ακριβώς όπως το ανθρώπινο μάτι. Η επιστήμη παραδέχεται σήμερα ότι τα καρότα ενισχύουν σε μεγάλο βαθμό τη ροή του αίματος στα μάτια και ενισχύουν γενικά την λειτουργία των ματιών.
Το Σέλινο: μοιάζει με τα οστά. Το σέλινο στοχεύει ειδικά στην ενδυνάμωση και την αντοχή των οστών. Τα οστά είναι φτιαγμένα με 23% Νάτριο και αυτό το τρόφιμο-λαχανικό εμπεριέχει 23% Νάτριο. (Σύμπτωση;;;) Αν δεν έχετε αρκετό νάτριο στη διατροφή σας, το σώμα τραβά από τα οστά, καθιστώντας τα αδύναμα. Τα τρόφιμα με νάτριο, όπως το σέλινο τροφοδοτεί με τα απαραίτητα, τις σκελετικές ανάγκες του σώματος.

Το Αβοκάντο: στοχεύει στην υγεία και στη καλή λειτουργία της μήτρας και του τραχήλου της μήτρας της γυναίκας, που μοιάζει ακριβώς όπως αυτά τα όργανα της γυναίκας την περίοδο της εγκυμοσύνης. Τα Αβοκάντο βοηθούν τις γυναικείες ορμόνες να έλθουν σε ισορροπία, να ρίξει ανεπιθύμητο βάρος μετά τη γέννηση, και την αποτροπή του καρκίνου του τραχήλου της μήτρας. Παίρνει ακριβώς εννέα μήνες για να αναπτυχθεί ένα αβοκάντο από άνθος μέχρι να μεταμορφωθεί σε ώριμο φρούτο. Σύμπτωση;;;

Τα σύκα: υποκαθιστούν τους όρχεις και είναι γεμάτα από σπόρους και κρέμονται ανά ζεύγη, όταν μεγαλώνουν. Τα σύκα αυξάνουν την κινητικότητα των αρσενικών(+) σπερματοζωαρίων, (το μυστικό να κάνεις αγόρια;;;), καθώς αυξάνουν και τον αριθμό των σπερματοζωαρίων, για βοηθήσουν, να ξεπεραστεί η ανδρική στειρότητα.

Το μανιτάρι: Εάν κόψουμε ένα μανιτάρι στη μέση βλέπουμε ότι μοιάζει με το ανθρώπινο αυτί. Τα μανιτάρια, έχει βρεθεί ότι, μπορούν να βοηθήσουν τη βελτίωση της ακοής, όπως ακόμη, τα μανιτάρια είναι ένα από τα λίγα τρόφιμα που περιέχουν βιταμίνη D. Η συγκεκριμένη βιταμίνη είναι σημαντική για υγιή οστά, η οποία ισχυροποιεί ακόμα και τα μικροσκοπικά οστάρια που βρίσκονται μέσα στο αυτί τα οποία μεταδίδουν τον ήχο προς τον εγκέφαλο.

Τα σταφύλια: Οι πνεύμονές μας αποτελούνται από «κλαδιά» αεραγωγών που ολοένα οδηγούνται σε λεπτότερους αεραγωγούς οι οποίοι τελειώνουν σε μικροσκοπικές δέσμες ιστών που ονομάζονται κυψελίδες. Αυτές οι κυψελίδες, οι οποίες μοιάζουν με τσαμπιά από σταφύλια , επιτρέπουν να περάσει το οξυγόνο από τους πνεύμονες στο αίμα. Μια διατροφή υψηλή σε φρέσκα φρούτα, όπως τα σταφύλια,(σταφυλοθεραπεία) έχει αποδειχθεί ότι μειώνει τον κίνδυνο καρκίνου του πνεύμονα και το εμφύσημα. Οι σπόροι σταφυλιών περιέχουν επίσης μια χημική ουσία που ονομάζεται proanthocyanidin, η οποία φαίνεται να μειώνει τη δριμύτητα του αλλεργικού άσθματος.

Ginger (η πιπερόριζα): Αυτή συνήθως πωλείται στα σούπερ μάρκετ, και φαίνεται πως συχνά η εξωτερική της εμφάνιση μοιάζει με το στομάχι. Έτσι ενδιαφέρον είναι ότι ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματά της είναι η υποβοήθηση της πέψης. Οι Κινέζοι την χρησιμοποιούν, για πάνω από 2.000 χρόνια, να ηρεμούν το στομάχι τους και για την θεραπεία της ναυτίας, ενώ είναι επίσης μια δημοφιλής θεραπεία για κινητικά προβλήματα-ασθένειες.

Οι Γλυκοπατάτες: Οι γλυκοπατάτες μοιάζουν με το πάγκρεας και πράγματι επιφέρουν ισορροπία το γλυκαιμικό δείκτη των διαβητικών.

Οι Ελιές: Οι ελιές βοηθούν στην καλή υγεία και στην καλή λειτουργία των ωοθηκών, μιάς και μοιάζουν με αυτές.

Μετάφραση απο το πρωτοτυπο Ε-ΡΟΔΙΟΣ


το βρήκαμε εδώ
read more “"The Doctrine of Signatures"- Η αρχαία «Διδασκαλία των υποσημειώσεων"”

14 Ιουλ 2012

Συνείδηση πέρα από τα chemtrails...

Ένα τριήμερο διαλέξεων με τα πιο γνωστά ονόματα που έχουν ασχοληθεί με την έρευνα των chemtrails διοργανώνεται στο Λος Άντζελες στις 17, 18 και 19 Αυγούστου, ενώ είναι εφικτή και η παρακολούθηση μέσω ιντερνετ. Τα χρήματα από τα εισιτήρια θα δοθούν στην έρευνα των morellons. 


Η είδηση με εξέπληξε σχετικά ευχάριστα μιας και από ότι φαίνεται άρχισαν και άλλοι άνθρωποι στον κόσμο να κατανοούν τη δύναμη των πνευματικών μας όπλων... και να αναγνωρίζουν πως όχι με διαδηλώσεις και ερωτήσεις στη Βουλή, αλλά με αύξηση της συνειδησιακής μας δόνησης μπορούμε να νικήσουμε... και πως η εστίαση της συνείδησης μας αποτελεί μέγα "όπλο"...

ελπίζω δηλαδή... διότι πέρα από τους τίτλους των διαλέξεων δεν γνωρίζω κάτι άλλο... 

Ωστόσο η παγκόσμια πρωτιά προς αυτή την κατεύθυνση παραμένει ΕΛΛΗΝΙΚΗ!
Με την εφαρμογή της ιδέας μήνες πριν τη δημοσίευση της ιδέας το Μάρτη του 201Ο... και
Με την ομάδα των "μπλε ουρανών-blue skies- Blaue Himmeln" να έχει αποδείξει στην πράξη τη δύναμη της συνείδησης μας από τον Οκτώβρη του 2010... 

Επιτέλους έπιασαν το μήνυμα και έξω... Άντε να δούμε πότε θα γίνει και μαζική εφαρμογή...
για να έχουμε και πιο μόνιμα τους φυσικούς μπλε ουρανούς πάνω από τα κεφάλια μας και το φυσικό κλίμα σε όλο τον πλανήτη....

Θυμηθείτε:







read more “Συνείδηση πέρα από τα chemtrails...”

13 Ιουλ 2012

Άκου ανθρωπάκο....



Ο Βίλχελμ Ράιχ, ο επιστήμονας που ανακάλυψε τη βάση της ζωής και τους νόμους που διέπουν την ενέργεια αυτή, την οποία ονόμασε οργόνη, γιατρός, ψυχίατρος και μαθητής του Φρόιντ, κυνηγήθηκε, όπως όλοι οι μεγάλοι φίλοι του ανθρώπου...
Ο άνθρωπος που ανακάλυψε, μεταξύ αάλλων, τη θεραπευτική χρήση της οργόνης και που απογύμνωσε τη νοσηρή κοινωνία και τους θεσμούς της...
θεσμούς που επί χιλιετίες συντηρούν... "ανθρωπάκια" και οδήγησαν την εποχή μας στη σημερινή κατάσταση...

  • επειδή όλοι μας αρνούμαστε την ευθύνη, πυροβολούμε τη ζωή και προτιμούμε την εξασφάλιση...
  • επειδή διώκουμε την απλότητα και την αλήθεια με χιλιάδες παρα φύση νόμους και κρυβόμαστε πίσω από "ιδεολογίες", κόμματα και βολέματα...
  • επειδή προτιμούμε να είμαστε οπαδοί, παρά ζωντανοί...
  • επειδή δεν αντέχουμε την αγάπη και προτιμούμε να γκρινιάζουμε παρά να ζούμε με βάση τις αξίες μας...

Έγραψε μεταξύ άλλων και το βιβλίο "Άκου ανθρωπάκο"...
ένα βιβλίο που σχεδόν ένα αιώνα μετά παραμένει επίκαιρο...
και που θα είναι επίκαιρο όσο συνεχίζουμε να δεχόμαστε να είμαστε "αναλώσιμα ανθρωπάκια"...

Αξίζει να το διαβάσετε...

βιογραφικό του θα βρείτε εδώ



read more “Άκου ανθρωπάκο....”

Διαφημίσεις


Αν νιώθεις πως είσαι Άνθρωπος,

Αν κατάλαβες πως ΕΣΥ είσαι αυτός

που αποφασίζει την πραγματικότητα....

Σε προσκαλώ στην κοινωνία

των Συνειδητών Συν-Δημιουργών

Στόχος μας να αγκαλιάσουμε όλο τον πλανήτη στη νέα Αρμονική Πραγματικότητα!


Olymbia MaTerra HelleNica

μέσα απο την ΕΝθύμηση, τη ΣΥΝθεση και την ΠΑΙΔΕΙΑ