10 Ιαν 2012

"Βάλανε το λύκο να φυλάει τα πρόβατα"...

Το παρακάτω κείμενο προς βουλευτές υπογράφει ο Ευριπίδης Μπίλλης
Τ. Επίκουρος Καθηγητής ΕΜΠ και προφανώς κάνει μια σειρά καθαρά ρητορικώνερωτήσεων... διότι δε νομίζω πως υπάρχει Έλληνας που δεν έχει κατανοήσει το πολιτικό πραξικόπημα... και την καταπάτηση του συντάγματος μας.... με την τοποθέτηση μη αιρετού ατόμου στη θέση του πρωθυπουργού...
το ζήτημα που υπογραμμίζεται είναι κατά πόσο οι βουλευτές (και λοιποί αιρετοί) κατανοούν την περίπτωση εσχάτης προδοσίας που τους βαρύνει ήδη από τις μέρες της κυβέρνησης Παπανδρέου...
και των μηνύσεων που πέφτουν πλέον στα κεφάλια τους απαιτώντας δικαιοσύνη και τιμωρία των αυτουργών και προδοτών...


Κύριοι Βουλευτές,
Υπάρχουν τα κατωτέρω κρίσιμα ερωτήματα. 
1. Αφού η χώρα θα χρεωκοπήσει έτσι κι αλλιώς (όλες οι πληροφορίες και τα στοιχεία αυτό δείχνουν) γιατί δεν χρεωκοπεί κατά το συνήθη τρόπο και θα πρέπει να χρεωκοπήσει αφου υπογράψει πρώτα τη νέα δανειακή σύμβαση; 
Απάντηση:
Υπογράφοντας τη νέα δανειακή σύμβαση με τους όρους της, τότε το μεγαλύτερο μέρος του χρέους (μετά το «κούρεμα», ο Θεός να το κάνει κούρεμα) θα είναι προς τις δανείστριες χώρες, κυρίως προς τη Μέρκελ του τέταρτου Ράϊχ. Επίσης όλα δείχνουν ότι σύμφωνα με τους όρους της νέας δανειακής αλλά και της παλιάς αν επικυρωθεί, το χρέος (το σύνολο του ή το μεγαλύτερου μέρος του, αυτό προς τη Μέρκελ και τις άλλες χώρες) θα διέπεται από το δίκαιο του Λονδίνου, και όρους ως του άρθρου 14.5 της δανειακής σύμβασης 80 δις ευρώ, απεμπόλισης της Εθνικής Κυριαρχίας. 
2. Και τί σημασία έχει αυτό αν χρεωκοπήσει στη συνέχεια η χώρα μας μετά την υπογραφή της νέας δασνειακής σύμβασης (με όρους ως αυτοί του άρθρου 14.5 και του δίκαιου του Λονδίνου); 
Απάντηση:
Οι δανειστές μας θα έχουν τη δυνατότητα να εκποιήσουν κάθε κρατική και ιδιωτική περιουσία ή πλούτο. Και αυτό θα γίνει σίγουρα και όσο όσο αφού με τη χρεωκοπία η χώρα μας δεν θα μπορεί να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της στους δανειστές της. Έτσι θα μας αποχαιρετήσει το πιθανότατο φυσικό μας αέριο, τα πιθανότατα πετρέλαια μας και όλος ο Εθνικός πλούτος της Ελλάδας που θα καταληστευθεί από τους δανειστές μας. Εξ άλλου αυτός ήταν από την αρχή ο σκοπός και όχι η σωτηρία της οικονομίας μας, που όλοι γνωρίζουν πλέον με πόσο συστηματικό τρόπο κατεστράσφη ώστε να χρεωκοπήσει η Ελλάδα, με τη μέθοδο όμως Μέρκελ (ελεγχόμενη χρεωκοπία μελετηθείσα από τον αντικαγκελλάριο της Μέρκελ Ρέσλερ από το 2010). Προφανώς πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες μελετηθείσες ποτέ απάτες. 
3. Ποία η διαφορά της χρεωκοπίας χωρίς υπογραφή νέας δανειακής σύμβασης και χωρίς επικύρωση της παλαιάς με 180 ψήφους από τη υπάρχουσα βουλή; 
Απάντηση:
Η διαφορά είναι τεράστια. Χρεωκοπούμε στις αγορές μεσω του εθνικού μας δικαίου και διασώζεται ο Εθνικός μας πλούτος.
4. Τότε τί διαπραγματεύεται ο δοτός μας πρωθυπουργός; 
Απάντηση:
Για να απαντηθεί το ερώτημα αυτό θα πρέπει να πρέπει πρώτα να απαντηθεί το ερώτημα ποιος πραγματικά διόρισε τον κ. Παπαδήμο.
Λέγεται ότι ούτε ο κ. Σαμαράς, ούτε ο ΓΑΠ τον ήθελαν. Λέγεται επίσης ότι εστάλη απ ευθείας στην Ελλάδα από τρίτους (από αγορές και Μέρκελ ως λέγεται) για να διοριστεί πρωθυπουργός. Αν πράγματι είναι έτσι τότε πιθανόν ο κ. Παπαδήμος να πρέπει στη διαπραγμάτευση που κάνει να λάβει υπ όψην και τα συμφέροντα αυτών που τον έστειλαν αν τον έστειλαν. 
5. Και τι σημασία έχει αυτό;
Απάντηση:
Αν είναι έτσι «βάλανε το λύκο να φυλάει τα πρόβατα» ως λέει ο λαός μας. 
6. Τι θα σημαίνει για τους πολιτικούς μας αν υπογράψουν τη νέα δανειακή σύμβαση, εν γνώσει τους (άγνοια δεν είναι επιτρεπτή διότι υπάρχουν πάμπολα στοιχεία να εξαχθεί συμπέρασμα) και επικυρώσουν την παλιά και εν συνεχεία ακολουθήσει η προβλεπομενη χρεωκοπία; 
Απάντηση:
Προφανώς ότι διέπραξαν Εσχάτη Προδοσία εις βάρος της χώρας 
Ευριπίδης Μπίλλης
Τ. Επίκουρος Καθηγητής ΕΜΠ



Διαφημίσεις


Αν νιώθεις πως είσαι Άνθρωπος,

Αν κατάλαβες πως ΕΣΥ είσαι αυτός

που αποφασίζει την πραγματικότητα....

Σε προσκαλώ στην κοινωνία

των Συνειδητών Συν-Δημιουργών

Στόχος μας να αγκαλιάσουμε όλο τον πλανήτη στη νέα Αρμονική Πραγματικότητα!


Olymbia MaTerra HelleNica

μέσα απο την ΕΝθύμηση, τη ΣΥΝθεση και την ΠΑΙΔΕΙΑ