12 Οκτ 2011

ΦΟΡΗΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ!


( Από την διάλεξη του Stefano D’ Anna στο Φεστιβάλ του Ρέικι, 9-10-11)

"Buona Sera!
Η συνεργάτης μου κ. Πατεράκη με προσκάλεσε για το αυριανό σεμινάριο και με παρακάλεσε να περάσω από εδώ, να σας μιλήσω για δέκα λεπτά. Τι να σας πω σε δέκα λεπτά;

Κάθε φορά που έρχομαι στην Ελλάδα, γεμίζω από χαρά γιατί την θεωρώ σπίτι μου. Γεννήθηκα στην Νάπολη που είναι ελληνική αποικία με Ελληνική κουλτούρα και από παιδί αισθανόμουνα ότι ανήκω στην Ελλάδα. Εσείς έχετε ξεχάσει την δική σας κουλτούρα, ενώ εγώ όχι. Ανακάλυψα ερχόμενος στην Ελλάδα ότι την έχετε ξεχάσει ενώ εγώ την έχω στο αίμα μου. Έτσι αισθάνομαι δυό φορές Έλληνας χωρίς να θέλω να προσβάλω κάποιον. Οι Έλληνες ανακάλυψαν την φιλοσοφία, την ομορφιά, την τέχνη, τον αθλητισμό. Η Αρχαία Ελλάδα συνέλαβε την ιδέα του Α-τόμου. Ά-τομον- αδιαίρετον. Μπορεί να χρησιμοποιούμε την λέξη Ά-τομον αλλά λίγοι από εμάς κατανοούμε πλήρως την έννοιά της. Για εμένα είναι η πιο σημαντική λέξη στον κόσμο. Άτομον είναι αυτό που δεν διασπάται, το αδιάσπαστο.

Το Ά-τομον δεν μπορεί να καταλάβει πως έχει χαθεί η διαίσθηση να βρει κάποια αδιάσπαστα κομμάτια του. Για την λέξη Ά-τομον, επειδή οι Ρωμαίοι πήραν τον πολιτισμό από εμάς, και τον πήραν γιατί βρήκαν έναν πολιτισμό πιο εξελιγμένο από εκείνους, στην τέχνη, στην φιλοσοφία κ.λπ., μολοντούτο δεν μπορούσαν να κατανοήσουν την λέξη Ά-τομον, δηλ. το μικρότερο αδιάσπαστο κομμάτι, γιατί δεν είχαν αυτήν την λεπτή ευφυΐα, αν θέλετε, για να καταλάβουν την συγκεκριμένη έννοια. Ο Κικέρων, λοιπόν, που ήταν ένας φιλόσοφος και πολύ μορφωμένος της εποχής του, θέλησε να μάθει για το Ά-τομον του Δημόκριτου. Και βρέθηκε μπροστά στην δυσκολία ότι δεν υπήρχε λατινική λέξη που να ορίζει την λέξη Ά-τομον. Και εφεύρε μία λέξη. Η λατινική λέξη ήταν το intividum. Και έτσι ουσιαστικά καταπλάκωσε την λέξη Ά-τομον και την αντικατέστησε. Και ξεχάσαμε την έννοια της λέξης Ά-τομον. Ουσιαστικά όλοι είμαστε άτομα, αλλά ποιος είναι τελικά αδιάσπαστος, ακέραιος; Μπορεί κάποιος να έχει σπουδάσει, να έχει πάρει πτυχία, ακόμη και master, αλλά τι γίνεται με την συνειδητότητά του; Γι αυτό σας προτείνω να πάψετε να χρησιμοποιείτε την λέξη Ά-τομον στην Ελληνική γλώσσα. Και αντί να ονομάζουμε όλους αδιάσπαστους να τους ονομάζουμε διασπασμένους. Μπορείτε να δεχτείτε αυτήν την πρόταση ως Έλληνες;

-Όχι

-Το αντίθετο του Ά-τομον ποιο είναι; Τμητό, διαιρεμένο, διασπασμένο.

Ποιο θα ήταν το όφελος από αυτήν την πρόταση που σας κάνω;

Όταν συνειδητοποιήσετε ότι είστε διαιρεμένοι, διασπασμένοι, θα καταλάβετε ότι χρειάζεται να κάνετε κάποια δουλειά με τον εαυτό σας για να φτάσετε στο σημείο να γίνετε Ά-τομα, δηλ. αδιάσπαστοι. Σκεφτείτε αυτά που σας είπα μέχρι την άλλη φορά που θα ξανάρθω και οι υπόλοιποι θα εμβαθύνουμε αύριο στο σεμινάριο. Όλη αυτή η ιστορία με το Ά-τομον μου θυμίζει το παραμύθι του Πινόκιο. Αυτός που το έγραψε ήταν από την Τοσκάνη, και γράφτηκε στην πιο δύσκολη γλώσσα, αλλά τελικά έγινε το πιο πολυδιαβασμένο παραμύθι σε όλον τον κόσμο. Μεταφράστηκε στις περισσότερες γλώσσες. Ο πιο φημισμένος παιδικός ήρωας στον κόσμο. Και ξέρετε γιατί; Ένα κομμάτι ξύλο το οποίο έγινε μαριονέτα και μετά αληθινό παιδάκι. Και έχει σχέση με την λέξη Ά-τομον, γιατί όταν κάποιος σε αποκαλεί Ά-τομον και άρα είσαι αδιάσπαστος και ακέραιος, δεν χρειάζεται να κάνεις δουλειά με τον εαυτό σου
Ποιος τολμάει να πει την αληθινή ιστορία του Πινόκιο στα παιδιά του; Δηλ. ‘’Εγώ είμαι ο Πινόκιο, ο πατέρας σου είναι ο Πινόκιο και θα δουλέψουμε πολύ για να γίνουμε άνθρωποι. Και είμαστε μαριονέτες που μας κινούν κάποια αόρατα νήματα κάθε μέρα. Και χρειάζεται να δουλέψουμε πάρα πολύ σκληρά κι αν βοηθηθούμε από κάποια ιδιαίτερα άτομα, κάποια νεράιδα από ψηλά, θα μεταμορφωθούμε σε ανθρώπους. Ίσως μετά από όλα αυτά καταφέρεις να γίνεις άνθρωπος. 
Αυτή η ιστορία του Πινόκιο αν την γυρνούσαμε κατ΄ αυτόν τον τρόπο, θα έπαυε να είναι τόσο δημοφιλής σε όλη την ανθρωπότητα. Άρα θα ήταν δύσκολο να αποκαλούμε τους ανθρώπους Ά-τομα αν ξέραμε αυτήν την πλευρά της Ιστορίας. Μία κυρία άκουσε αυτήν την ιστορία από τον καθηγητή, εμπνεύστηκε τόσο πολύ με αυτήν την μεταφορά και είπε: Εγώ θα πω στον κόσμο την αληθινή ιστορία του Πινόκιο. Βρήκε 35 εθελοντές να την βοηθήσουν σε μια θεατρική παράσταση που πάσχισε να οργανώσει και στις 14 Οκτωβρίου είναι η πρεμιέρα της παράστασης αυτής. Στην συνέχεια το όνειρό της είναι να το ανεβάσει στην Νέα Υόρκη. Αυτό είναι ένα θαύμα κατανόησης. Εάν ένα Ά-τομο κατανοήσει την Α-λήθεια, μπορεί να κάνει θαύματα. Απόψε, μπορεί να συμβεί ένα Θαύμα εδώ! Ίσως ένας από εσάς, ανακαλύψει ποιότητες και ικανότητες που μέχρι χτες δεν είχε σκεφτεί, και ν΄ αρχίσει να κινεί βουνά… Αυτή η χώρα χρειάζεται Ονειρευτές! Γιατί έχουμε ξεχάσει όλοι την Τέχνη του να ονειρεύεσαι.

Στις ρίζες μας ως Έλληνες, εμείς ανακαλύψαμε την ρίζα του Ονείρου. Του μεγαλύτερου Ονείρου από όλα. Τι είναι το Όνειρο για τον Ελληνικό πολιτισμό;

Απ. –Η Δημοκρατία.

-Αυτό είναι εφιάλτης (γέλια)

Άλλη απάντηση: Η Αθανασία!

Ο Σωκράτης, ο Πλάτωνας , ο Αριστοτέλης είχαν ρολόγια; Μετρούσαν τον χρόνο; Από πότε αρχίσαμε να μετράμε τον χρόνο; Από τότε που ο πολιτισμός μας άρχισε να πέφτει. Πότε ανακαλύψαμε οι έλληνες τον αρχαίο μύθο του Θεού που έτρωγε τα παιδιά του; Δεν υπάρχει άλλος πολιτισμός στον κόσμο που να κατανόησε όπως οι Έλληνες ότι ο χρόνος είναι αυτός που μας θανατώνει. Ο πολιτισμός μας χτίστηκε γύρω από το πώς να πολεμήσουμε τον χρόνο και την ιδέα της Αθανασίας. Οι δικοί μας αρχαίοι Θεοί ήταν προοπτική και οπτική στην Αθανασία. Γιατί ήταν Θεοί που είχαν τα ελαττώματα και τα πάθη που έχουν οι άνθρωποι αλλά ήταν Αθάνατοι. Και αυτοί ήταν η δική μας οπτική στην έννοια της Αθανασίας. Αν αναζητούσαμε πάλι σαν λαός την έννοια της Αθανασίας δεν θα υπήρχε πρόβλημα και ιδιαίτερα οικονομικό πρόβλημα στην Ελλάδα. Γιατί όταν έχεις ένα τόσο μεγάλο Όραμα και Όνειρο, δεν μπορεί να είσαι φτωχός. Έχω πει πολλά για να σας προβληματίσω και δεν έχω κάτι άλλο να πω.

(Εδώ το κοινό για Τρίτη φορά τον παρακαλεί να συνεχίσει.)

Από τους συμμετέχοντες: Η λέξη Αθανασία μου αρέσει πολύ και την λέω κάθε μέρα…
-Είσαι παντρεμένη;
-Όχι, διαζευγμένη.
Γι αυτό την λες κάθε μέρα! (γέλια)

Είναι δύσκολο να βρεις σύντροφο, όταν μιλάς για Αθανασία καθημερινά.

Σας ευχαριστώ που ήρθατε να με ακούσετε αλλά αν συνεχίσω να μιλάω για Αθανασία, οι μισοί θα φύγετε. Και ξέρετε γιατί; Γιατί έχουμε απαντήσει στην ερώτηση του Άμλετ: To be or not to be. Τι σημαίνει το: To be or not to be; Η απάντηση είναι: Πώς να υπάρχεις; Πώς να ζεις; Προτιμάμε να πεθάνουμε γιατί ο θάνατος είναι ο μεγάλος νόμος σε αυτόν τον πλανήτη. Όλα είναι βασισμένα στον θάνατο. Αν θελήσω να αγγίξω αυτά τα ‘’πιστεύω’’ σας είναι επικίνδυνο. Για ένα πράγμα είμαστε σίγουροι: ότι θα πεθάνουμε. Αν είμαστε τυχεροί θα γεράσουμε, θα αρρωστήσουμε και θα πεθάνουμε. Αλλιώς θα ανακυκλωθούμε νωρίτερα. Άρα η ερώτηση δεν είναι το: Να ζει κανείς ή να μη ζει αλλά το γιατί να ζει αφού κάποια στιγμή θα πεθάνει. Περιμένοντας να πεθάνει, γιατί να ζει κανείς; Άρα η ερώτηση η βαθύτερη είναι: Γιατί να αντέξω την ύπαρξή μου αφού έχω προγραμματίσει ότι ερχόμενος στην ζωή, κάποια στιγμή θα αρρωστήσω και θα πεθάνω; Ουσιαστικά η ερώτηση είναι βαθύτερη: Ποια είναι η αξία και το νόημα της ζωής; 

Αυτή είναι η ερώτηση σε μια κοινωνία σαν την δική μας όπου η αξία του θανάτου κυριαρχεί παντού. Το παγκόσμιο σχέδιο είναι να μας οδηγήσουν στην αυτοκτονία. Ουσιαστικά μας οδηγούν σε ένα αυτοσαμποτάζ. Σαμποτάζ στον ίδιο τον εαυτό μας. Οι συνήθειές μας, ο τρόπος που καθόμαστε, που αισθανόμαστε, που τρεφόμαστε, το πώς σκεφτόμαστε, η δουλειά που κάνουμε και οτιδήποτε… έχουν προγραμματιστεί όλα αυτά για να μικρύνουν την διάρκεια της ζωής μας. Ας μην μιλήσουμε για αλκοόλ, κάπνισμα, ναρκωτικά… Άλλοι επιταχύνουν, άλλοι επιβραδύνουν αλλά όλοι ουσιαστικά, οδηγούν προς την ίδια κατεύθυνση. Ουσιαστικά μας προγραμματίζουν και μας ρωτούν: Πως θέλεις να πεθάνεις; Κι εμείς, ουσιαστικά διαλέγουμε τον τρόπο που θέλουμε. Δεν έχουμε σχολεία, που να μας διδάσκουν ΠΩΣ ΝΑ ΖΕΙΣ!

Και όλα όσα διδάσκουν στα σχολεία κι εμείς στα παιδιά μας, όλα δείχνουν τον δρόμο προς τον θάνατο. Όταν βλέπετε την νεολαία καθισμένη σ΄ ένα θρανίο ακούγοντας ανούσια πράγματα και να βαριέται… Αυτό δεν είναι μια πορεία προς τον θάνατο; Όταν ζηλεύουμε, όταν είμαστε φιλόδοξοι, κανένας δεν το παραδέχεται. Όταν φοβόμαστε και ζούμε στο άγχος, όταν σκεφτόμαστε αρνητικά, όταν ζούμε έτσι, κάποια στιγμή θα δούμε τον διπλανό μας ή εμάς να πεθαίνουμε. Ο άλλος τρόπος για να σκοτώνουμε τον εαυτό μας καθημερινά, είναι τα αρνητικά μας συναισθήματα. Άρα, που είναι τα σχολεία για τους ζωντανούς; Που είναι οι καθηγητές και οι δάσκαλοι που διδάσκουν την ζωή; Που είναι τα βιβλία που διδάσκουν την ζωή; Ο ίδιος είμαι δάσκαλος που διδάσκω σε πανεπιστήμιο. Ίδρυσα αρκετά σε όλον τον κόσμο αλλά κάποια στιγμή δεν μπορούσα να συνεχίσω. Με το να είμαι δάσκαλος πρόδιδα τους μαθητές μου, διδάσκοντάς τους συνηθισμένα πράγματα. Ως οικονομολόγος γνωρίζω ότι οικονομία είναι η διδασκαλία: ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΣΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ.

Οι πόροι είναι περιορισμένοι; Αυτό είναι το μάθημα οικονομίας που διδάσκεται σε όλα τα πανεπιστήμια. Έχετε ξανακούσει ότι οι πόροι της Γης είναι ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟΙ;
Αν είχατε ένα παιδί που δεν στεκόταν καλά, θα του δίνατε να οδηγήσει Ferrari; Σε έναν manager ο οποίος δεν είναι καλάθα εμπιστευόσαστε την επιχείρησή σας να την διαχειριστεί;
ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟΙ!

Αν ανοίξουμε την καρδιά μας και το μυαλό μας, οι πόροι είναι δίπλα μας! Επιστήμη και λογική και συνείδηση μπορούν να εργαστούν άριστα! Φαντάζεστε πόσους πόρους έχουμε αυτήν την στιγμή μόνον με την χρήση της ατομικής ενέργειας; Και συνεχίζουμε να πιστεύουμε ότι η ενέργεια και οι πόροι είναι περιορισμένοι στον Πλανήτη. Δεν είμαστε ικανοί να βρούμε αυτούς τους πόρους γιατί δεν έχουμε την ικανότητα να βρούμε την υπευθυνότητα μέσα μας. Τα ζώα δεν είναι μακριά απ’ τον άνθρωπο. Στην φύση δεν υπάρχουν ζώα που να έχουν περισσότερη δύναμη από όσο μπορούν τα ίδια να εκφράζουν. Ένα ζώο άγριο έχει περιορισμένη εμβέλεια δύναμης. Το αγριοπερίστερο, είναι το πιο άγριο πτηνό της γης αλλά έχει περιορισμένη δύναμη. Το λιοντάρι έχει μεγάλη δύναμη αλλά και την ικανότητα να ελέγχει την δύναμή του. Τρώει μια φορά την εβδομάδα, ποτέ δεν επιτίθεται σε έγκυο ζώο, δεν τρώει τα παιδιά του. Είναι κυνηγός με ηθική. Αν μπορούμε να έχουμε την δύναμη του λιονταριού, όπως είμαστε αυτήν την στιγμή χωρισμένοι στα δύο γεμάτοι αγριότητα και επιθετικότητα…

Γι αυτό σταμάτησα να διδάσκω στα δικά μου σχολεία και εδώ κι έναν χρόνο, ξεκίνησα ένα καινούργιο πρόγραμμα. Ονομάζεται: Ένα Όνειρο για Έναν Καινούργιο Κόσμο!

Η εκπαίδευση… τι σημαίνει εκπαίδευση; Στην εκπαίδευση δεν προσθέτω κάτι στην γνώση κάποιου, αλλά εξάγω την γνώση που έχει μέσα του. Το χειρότερο είναι να προσθέτεις. Τα παιδιά χωρίζονται, τους μαθαίνουμε την διάσπαση, τις προκαταλήψεις που έχουμε για άλλους, δεν ξέρουμε πώς να εξάγουμε την γνώση και επειδή οι προκαταλήψεις είναι στον πολιτισμό μας, δεν ξέρουμε πώς να τις απαλείψουμε. Συνεχίζουμε να προάγουμε την εκπαίδευση που είναι εντελώς το αντίθετο από αυτό που θα έπρεπε να είναι στην πραγματικότητα. Πιστεύουμε ότι η εκπαίδευση είναι τέλεια και θα έπρεπε να συνεχίσουμε έτσι. Εάν ένας από εσάς καταλάβει αυτά που λέω θα είναι η πιο τυχερή μέρα της ζωής του. Θα συνεχίσω να μιλάω σε αυτόν τον άνθρωπο.

Ποια είναι τα προβλήματα του Πλανήτη μας; Μόλυνση, πείνα, πόλεμοι… Ολόκληρος ο οργανισμός νοσεί, ακόμα κι αν το πιο μικρό κομμάτι του είναι άρρωστο. Η απληστία και ο ανταγωνισμός είναι η μεγαλύτερη πληγή του Πλανήτη.

Εάν έχετε έναν άνθρωπο διαταραγμένο που στο δωμάτιό του τα πάντα είναι ακατάστατα, πιστεύετε ότι η λύση είναι να πάτε στο δωμάτιό του και να το συμμαζέψετε; Τι θα συμβεί σε λίγο; Το δωμάτιο θα ξαναγίνει όπως πριν. Ο κόσμος είναι μέσα μας. Αν δεν αλλάξουμε τον άνθρωπο, δεν θα αλλάξει και η κατάστασή του.

Τι έκανα λοιπόν; Έγραψα ένα βιβλίο για έναν άνθρωπο, ο οποίος είναι πρότυπο και λύση για τον Πλανήτη. Ένας άνθρωπος πολύ ιδιαίτερος και Έλληνας. Έζησα κοντά του και ξεκίνησα να γράφω γι αυτόν. Γεννήθηκε σε πάρα πολύ φτωχή οικογένεια, αγράμματη, πήγαινε σχολείο ξυπόλητος. Ήταν τέσσερα παιδιά, οι γονείς άρρωστοι. Μετανάστευσαν όταν εκείνος ήταν 19 χρόνων στην Αυστραλία κι έπλενε πιάτα στα εστιατόρια. Και είπα: Αυτός είναι ο άνθρωπος που ψάχνω. Συζητήσαμε σε έναν πύργο, σε μια λίμνη, με υπηρέτες γύρω-γύρω και απίστευτη χλιδή. Είναι πολύ ωραίο να μιλάς για φτώχεια, όταν είσαι μέσα σε μια κάντιλακ. Αλλά στην πραγματικότητα έγινε ένα μάθημα. Αυτό το μάθημα είναι το ΜΥΣΤΙΚΟ! Γιατί οι άνθρωποι στον κόσμο δεν μπορούν να βρουν την λύση να βιώσουν επάρκεια οικονομική; Ποιο είναι τα μυστικό που χρειάζεται να γνωρίζουν οι άνθρωποι που δεν μπορούν να σταθούν οικονομικά στην ζωή τους; Λοιπόν, αυτός ο πολύ κοινός άνθρωπος έχτισε μια αυτοκρατορία. Λέμε για κάποιον πλούσιο: Πόσα σπίτια έχει, πόσα εκατομμύρια και πόσους υπηρέτες. Χρειάζεται να αναρωτηθούμε ΤΙ και ΠΩΣ τα δημιούργησε όλα αυτά. Και ποια είναι η απάντηση; Γιατί τα ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;
Γιατί ήταν ένας Ονειρευτής!

Ποιος είναι Ονειρευτής ανάμεσά σας; Όλοι ονειρεύεστε, αλλά ΠΩΣ αυτός ο άνθρωπος έχτισε μια αυτοκρατορία, ενώ εκατομμύρια δεν μπορούν… Βρήκα το μυστικό του!
Στο σεμινάριο, στο Metropolitan, θα πω την συνέχεια της ιστορίας… (χιούμορ)

Έγραψα το καινούργιο μου βιβλίο γι αυτόν τον άνθρωπο, γιατί πιστεύω ότι αποτελεί παράδειγμα από την λατινική λέξη example.
Πιστεύω ότι υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που μπορούν να κάνουν θαύματα. Δεν ξέρω αν εσείς γνωρίζετε κάποιον που μπορεί να κάνει θαύματα. Δηλ. κάτι που κάποιος άλλος δεν μπορεί να κάνει.
Ο θαυματοποιός πιστεύει σε καταστάσεις και πράγματα που είναι αδύνατον να καταφέρεις αν δεν πιστέψεις. Όταν ο Άιφελ έκτισε τον πύργο του στο Παρίσι, κανένας δεν ήθελε να κτιστεί εκεί ο πύργος του Άιφελ. Και τώρα δεν σε αφήνουν να τον αγγίξεις. Αλλά το 1900 που χτίστηκε ο πύργος τα μπουλόνια που είχε δεν άρεσαν σε κανέναν. Τον έχτισαν με μπουλόνια για να μείνει στην έκθεση και είχαν σκοπό μετά την έκθεση να τον ξανασυναρμολογήσουν πάλι. Αυτός που φαντάστηκε και σχεδίασε έναν πύργο στην μέση του Παρισιού, αυτός είναι ένας άνθρωπος που μπορεί να κάνει θαύματα.

Πόσα χρόνια υπάρχει η διώρυγα του Σουέζ; Είναι σαν να έχει κάποιος Όνειρο, να κόψει την Σικελία στην μέση. Τότε ήταν ακόμη χειρότερο, γιατί ήταν 46 km έρημος, το όνειρο των Φαραώ… Δεν ήταν εκατομμυριούχος, απλά είχε το Όνειρο, το Όραμα και βρέθηκαν άλλοι που τον χρηματοδότησαν και τον στήριξαν.

Υπάρχουν κι εκείνοι που μετακίνησαν το Ρίο Ντε Τζανέιρο, από εκεί που ήταν μέσα στα δάση, στην καρδιά της Βραζιλίας. Πήρε τέσσερα χρόνια να μετακινηθεί. Ποιοι ήταν αυτοί οι άνθρωποι που έκαναν αυτό το Όνειρο εφικτό;

Εάν είχαμε ΕΝΑΝ τέτοιο άνθρωπο στην Ελλάδα, θα είχαμε λύσει το πρόβλημα της Ελλάδας.
Γιατί να ετοιμάζω σπουδαστές σε όλον τον κόσμο, αφού χρειάζεται Ένας μόνον για να αλλάξει τον κόσμο; Πόσους μαθητές στα πανεπιστήμια έχουμε αυτήν την στιγμή; Όμως… καθηγητές διδάσκουν παιδιά που δεν γνωρίζουν ούτε τα πρόσωπά τους, ούτε τις οικογένειές τους, ούτε τα Όνειρά τους καν.
Και αποφάσισα να αφιερώσω τον εαυτό μου στην προετοιμασία αυτού του Α-τόμου.
Ο Σωκράτης ήταν ο δάσκαλος του Πλάτωνα
Ο Πλάτωνας ήταν ο δάσκαλος του Αριστοτέλη
Ο Αριστοτέλης ήταν ο δάσκαλος του Μέγα Αλέξανδρου
Τέσσερις γενιές… Ένας άνθρωπος άλλαξε τον κόσμο και έκανε την Ελλάδα παγκόσμια Αυτοκρατορία. Ένας άνθρωπος στην Ακεραιότητά του! Ένα Ά-τομο!
Έτσι κι εγώ προετοιμάζομαι να βρω αυτόν τον Έναν! Εκτιμώ την δουλειά αυτού του ανθρώπου πάρα πολύ, ανακάλυψα τις αρχές του και τις έβαλα στο καινούργιο μου βιβλίο. Και θέλω να προετοιμάσω κι άλλους ανθρώπους, να μπορούν να κάνουν θαύματα σαν κι αυτόν που γνώρισα. Αυτή είναι η εργασία μου: Θέλω να προετοιμάσω Αγίους.

Ο ίδιος δεν είμαι άγιος. Ερχόμενος εδώ και μιλώντας σε εσάς είναι σαν να κάνω εσωτερικό διάλογο με τον εαυτό μου. Κι έτσι αρχίσαμε από τις ρίζες μας ως Έλληνες, το Ά-τομον, τον Πινόκιο και σιγά-σιγά φτάσαμε στο κυρίως θέμα. Χρειάζεται να βρούμε έναν τρόπο να αλλάξουμε τον άνθρωπο. Αν βρούμε τον τρόπο πώς να αλλάξουμε έναν άνθρωπο, μπορούμε να αλλάξουμε εκατομμύρια ανθρώπους.

Είναι σαν το εμβόλιο. Αυτήν την στιγμή αισθάνομαι πολύ περήφανος, γιατί έχω στήσει ένα εργαστήριο με μαθητές και αν ένας βγει από το εργαστήριό μου με τις ποιότητες ενός Αρχηγού, όχι τυχαία αλλά κάτω από μελέτη επιστημονική, με καρδιά, τότε το πρόγραμμά μου μπορεί να πολλαπλασιαστεί και να βγουν εκατοντάδες και χιλιάδες άνθρωποι έτσι!
Κι αυτό είναι το Όνειρό μου!

Γένοιτο!"

πηγή- δημοσίευση στο facebook

Διαφημίσεις


Αν νιώθεις πως είσαι Άνθρωπος,

Αν κατάλαβες πως ΕΣΥ είσαι αυτός

που αποφασίζει την πραγματικότητα....

Σε προσκαλώ στην κοινωνία

των Συνειδητών Συν-Δημιουργών

Στόχος μας να αγκαλιάσουμε όλο τον πλανήτη στη νέα Αρμονική Πραγματικότητα!


Olymbia MaTerra HelleNica

μέσα απο την ΕΝθύμηση, τη ΣΥΝθεση και την ΠΑΙΔΕΙΑ