11 Αυγ 2011

Το μόνο που ξέρω,...

Δεν ξέρω για εσάς, αλλά...

Έχω βαρεθεί να ακούω για την κρίση, τις τράπεζες, το ΔΝΤ και την ανεργία...
Έχω βαρεθεί τους προϋπολογισμούς και τις στημμένες λύσεις των δανείων...

Το μόνο που ξέρω είναι πως όλα αλλάζουν και ενώ αλλάζουν, κάποιοι προσπαθούν να λύσουν τα προβλήματα με "κολπάκια" του χθες... Αν δεν ανέλθουν επίπεδο δόνησης και συνείδησης αυτοί που αποφασίζουν, τότε αυτά που σκαρφίζονται δεν θα είναι ποτέ λύσεις...

Έχω βαρεθεί επίσης τη γκρίνια και το άγχος των γύρω μου...
"Δεν έχουμε, Πως θα βγάλουμε το χειμώνα, τι θα κάνουμε..."

Το μόνο που ξέρω είναι πως τη χώρα μου δεν την αφήνω.
Το μόνο που γνωρίζω είναι πως με μια καλή παρέα θα δημιουργήσουμε λύσεις που να προσφέρουν σε όλους ελπίδα και αλληλεγγύη...

Και μη μου μπερδεύεστε δεν κατηγορώ κανέναν...
Γνωρίζω πολύ καλά πως εμείς ονειρευτήκαμε αυτή την πραγματικότητα- εφιάλτη.
Κάποιοι το κάναμε εν αγνοία μας γιατί μας έπεισαν (με εκπαίδευση και "κοινωνικοποίηση") πως αυτή είναι η πραγματικότητα... και έτσι πιαστήκαμε στο συλλογικό εφιάλτη...
αυτό τον εφιάλτη που δημιουργούν τα ΜΜΕ και χιλιάδες άνθρωποι που προσφέρουν τη συνείδηση και το χρόνο τους για να "στηρίξουν" εν αγνοία τους την πραγματικότητα της Μιντιοκρατίας...

Το μόνο που ξέρω είναι πως έχουμε τεράστια δύναμη και πως αφού δημιουργήσαμε εν αγνοία μας τον εφιάλτη, μπορούμε και συνειδητά να δημιουργήσουμε το όραμα μας!

Σκεφτείτε το
και... από το Σεπτέμβρη θα έχουμε χρόνο να προπονηθούμε πάνω σε τούτο στην κοινότητα των ΣυνΔημιουργών...
γιατί θαρρώ πως αυτό είναι που μετράει...

Διαφημίσεις


Αν νιώθεις πως είσαι Άνθρωπος,

Αν κατάλαβες πως ΕΣΥ είσαι αυτός

που αποφασίζει την πραγματικότητα....

Σε προσκαλώ στην κοινωνία

των Συνειδητών Συν-Δημιουργών

Στόχος μας να αγκαλιάσουμε όλο τον πλανήτη στη νέα Αρμονική Πραγματικότητα!


Olymbia MaTerra HelleNica

μέσα απο την ΕΝθύμηση, τη ΣΥΝθεση και την ΠΑΙΔΕΙΑ