25 Ιουν 2011

Unknown... η ταινία πίσω από την υπόθεση Mega Ritual στο Βερολίνο...

της τοξότισσας


Πριν αρκετές ημέρες είχα μεταφράσει και αναρτήσει το κείμενο και το φιλμάκι που με κάποια στοιχεία προσπαθούσε να επιστήσει την προσοχή μας στο γεγονός πως είναι ιδιαίτερα πιθανό να σχεδιάζουν (οι της "ελίτ") κάποια χτυπήματα, "προ-σχεδιασμένα τάχα τρομοκρατικά" - (πολύνεκρες θυσίες ανθρώπων ουσιαστικά)- στο Βερολίνο. Η θεωρία που αναπτύσσει το εν λόγω φιλμάκι μοιάζει να έχει λογική βάση ως προς τα στοιχεία που αφορούν το συσχετισμό στοιχείων που πέρασαν μέσα από ταινίες πριν το χτύπημα της 9/11... (11ης Σεπτεμβρίου) Και με παραπλήσιο τρόπο προσπαθεί να "προβλέψει" το επόμενο πιθανό χτύπημα με βάση στοιχεία από άλλες ταινίες... τείνοντας στο συμπέρασμα πως φέτος στο "μάτι του κυκλώνα" θα βρεθεί το Βερολίνο...

{εδώ οι αναρτήσεις που προηγήθηκαν:



Σήμερα λοιπόν- μόλις τώρα- είδα για πρώτη φορά την ταινία Unknown, στην οποία στηρίζεται ένα σημαντικό μέρος των στοιχείων που αναφέρει το φιλμ "Mega Ritual"...
και θα ήθελα να τοποθετήσω εδώ κάποια  πρώτα δικά μου συμπεράσματα, σκέψεις και συνειρμούς... που δεν αναφέρθηκαν στο "Mega Ritual" και ουσιαστικά με διαφοροποιούν κάπως ως προς την οπτική που αποκόμισα μέσα από τούτο το έργο τουλάχιστον...

Στo βίντεο Μega Ritual αναφέρονται ειδικά στους αριθμούς από βιβλίο του ήρωα της ταινίας, τους οποίους έγραψε εκεί η "γυναίκα του"... και το λογότυπο του ταξί:

"Δείχνουν ένα βιβλίο με κάποιους αριθμούς
(112 - 23 - 5

146 - 15 - 8

36 - 6 - 2 -

56 - 25 - 8)


 και ο τύπος λέει -"Είναι ένας απλός κώδικας. Σας λένε κάτι οι αριθμοί;"
Πάνω στο ταξί  διακρίνουμε το λογότυπο 

με τους αριθμούς "224 422"

Είναι τηλέφωνο ή ένδειξη που παραπέμπει σε συγκεκριμένη ημερομηνία?!?




Πρόκειται για κρυμμένα μηνύματα που οι μυστικές λέσχες μπορούν να χρησιμοποιούν για τους σκοπούς τους. Σύμφωνα με την καββαλιστική διδασκαλία τους αριθμούς μπορεί κανείς να τους γράψει και ως ακολούθως:

(ΚΑΒΒΑΛΙΣΤΙΚΉ ΑΡΙΘΜΟΛΟΓΊΑ)

2   2   4      4  2   2

2   2+4       4+2  2
2   6            6     ΙΙ
26.6.11



Αυτά είναι πλέον γνωστά μιας και εκεί επικέντρωσαν την  προσοχή τους στο βίντεο Mega Ritual σε μια προσπάθεια να προβλέψουν και ίσως να προλάβουν κάποιο σχέδιο της "ελίτ"...

Τι δεν μας λέει το εν λόγω βίντεο σχετικά με την ταινία (εδώ μια περίληψη της):

Ο ήρωας είναι ουσιαστικά ένας επαγγελματίας εκτελεστής που φτάνει στο Βερολίνο για να εκτελέσει ένα γερμανό επιστήμονα που με τη χορηγία ενός άραβα πρίγκιπα έχει καταφέρει να δημιουργήσει ένα ειδικό σπόρο καλαμποκιού που αναπαράγεται μόνο του και που θα μπορούσε να λύσει το πρόβλημα της πείνας, αφού δεν ζητούν κανένα δικαίωμα πατέντας. Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στο τέλος ήθελαν να κάνουν το "τρομοκρατηκό-βομβιστικό χτύπημα" να μοιάζει σαν επίθεση στον άραβα με "παράπλευρη απώλεια" τον επιστήμονα ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ "Dr Bresler", μολονότι ετούτος και τα αρχεία της πατέντας του ήταν ο πραγματικός στόχος...

Το γεγονός πως όλη η ταινία περιστρέφεται γύρω από ένα συνέδριο Βιοτεχνολογίας δεν είναι καθόλου "τυχαίο" θαρρώ και πράγματι όλοι γνωρίζουμε με ποιό τρόπο οι εταιρίες που πατεντάρουν τους σπόρους (π.χ.Μονσάντο, Συνζέντα κτλ) θέλουν να ελέγξουν όχι μόνο την τροφή, αλλά και την υγεία μας. 

Μάλιστα οι αριθμοί στο βιβλίο ήταν όπως αποκαλύπτεται στην ταινία ένας απλός κωδικός που αναφέρεται στις σελίδες του ίδιου του βιβλίου. Ο πρώτος αφορά τη σελίδα, ο δεύτερος τη σειρά και ο τρίτος τη λέξη στη σειρά εκείνη. (112 - 23 - 5/ 146 - 15 - 8/ 36 - 6 - 2 / 56 - 25 - 8) Το βιβλίο είναι βιβλίο βιολογίας και στις συγκεκριμένες σειρές υπάρχουν οι ονομασίες κάποιων λουλουδιών που αποτελούν κωδικούς πρόσβασης στις εργασίες του εν λόγω επιστήμονα, του βιοτεχνολόγου Dr Bressler...

Ο ήρωας όπως αποδεικνύεται δεν είναι καθόλoυ συνάδελφος "Dr", αλλά απλά είχε υιοθετήσει αυτή την κάλυψη για να εισβάλει στο συνέδριο μαζί με την όμορφη "σύζυγο", η οποία δεν είναι παρά συνεργάτιδα στην ομάδα εκτελεστών...

Ο άνθρωπος στον οποίο κατέφυγε για βοήθεια είναι ο Γιούργκεν Ερνστ (Σοβαρός), περήφανος πρώην Στάζι που γρήγορα ανακάλυψε πως στην ιστορία ήταν μπλεγμένη η αφρόκρεμα της "ομάδας 15" που ήταν μυστική και καθόλα "πετυχημένη στο να εκτελεί δολοφονίες και να βοηθά έτσι στην επίτευξη των στόχων των εξουσιαστών...

Ο Γιούργκεν λοιπόν, ΕΔΩ αξίζει να σταθεί κανείς, κατοικεί επί της "οδού Αγάπης" ( Liebenstrasse 711 ή 411 ect 8έχει γράψει η νοσοκόμα στη κάρτα που έδωσε στον ήρωα "Martin"...) Όπως διαβάζουμε σε πηγές του ιντερνετ, η οδός ονομάστηκε έτσι από τις 31.5.1951 προς τιμήν του αυστριακού φυσικού και εφευρέτη Ρόμπερτ φον Λίμπεν (Robert von Lieben) που ήταν γιός του τραπεζίτη Leopold von Lieben (1835-1915) και ξεκίνησε την καρίερα του στη Siemens... Ενδιαφέρον έχει και το γεγονός πως η ίδια οικογένεια Lieben-εβραϊκής καταγωγής- είχε στο ενεργητικό της εξέχουσα ιστορία και πολλούς τραπεζίτες και υπάρχει και ομώνυμο βραβείο Lieben Award που δινόταν σε πρωτότυπες επιστημονικές εργασίες μέχρι το 1937 που σταμάτησε λόγω του διωγμού της οικογένειας. Ενεργοποιήθηκε όμως και πάλι το βραβείο τούτο από το 2004 και απονέμεται ιδιαίτερα σε εργασίες από το χώρο της μοριακής βιολογίας, της χημείας και της φυσικής... Τυχαίο που και αυτό ακόμη σχετίζεται με την πλοκή της ταινίας?... τι να πει κανείς...)

Ας επιστρέψω όμως στην ταινία...
Ο  "μεταμεληθείς εκτελεστής Martin -που στο μεγαλύτερο μέρος της ταινίας μετά από το ατύχημα του έχει ταυτιστεί με την "ταυτότητα κάλυψης" που είχε σχεδιάσει και πίστευε πως είναι πράγματι καθηγητής...και αναζητά να βρει την αλήθεια και να πάρει πίσω την ταυτότητα του-, αποφασίζει τελικά  να βοηθήσει στο να σωθούν οι άνθρωποι και να μην απειληθούν από την βόμβα που ο ίδιος τρεις μήνες πριν είχε τοποθετήσει στο ξενοδοχείο Adlon  



(εδώ εικόνα από την ταινία τη στιγμή της έκρηξης... αφού η επαγγελματίας "σύζυγος" δεν κατάφερε να απενεργοποιήσει τη βόμβα, την οποία η ίδια λίγο νωρίτερα είχε ενεργοποιήσει... μιας και όπως λέει "δεν ήταν πλέον απαραίτητη" δεδομένου πως ήδη εκκένωσαν το ξενοδοχείο και είχαν κλέψει ούτως ή άλλως τα αρχεία από το labtop του επιστήμονα... )

Το εν λόγω ξενοδοχείο είναι φημισμένο για την θέση του απέναντι ακριβώς από το γνωστό σύμβολο του Βερολίνου, την αψίδα του Branderburger Tor...

Ιδιαίτερη είναι ωστόσο και η ιστορία του ξενοδοχείου, το οποίο ουσιαστικά αποτελεί νέα  οικοδομή στα πρότυπα του πρώτου Aldus Hotel που υπήρχε εκεί από το 1907 και καταστράφηκε μερικώς κατά τη διάρκεια του 2ου ΠΠ. Μάλιστα όπως διαβάζουμε ο ίδιος ο Πρόεδρος της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας ήταν αυτός που εγκαινίασε το νέο Adlon το 1997 (1+9+9+7= 26)...
ενώ εμφανίζεται σε πολλές ταινίες (φαντασίας ή μη) που αφορούν το Τρίτο Ράιχ....

Να σημειώσουμε επίσης πως σήμερα ονομάζεται Aldus Kempinski Hotel, καθώς ανήκει στην πολύ πετυχημένη ΕΛΒΕΤΙΚΗ αλυσίδα ξενοδοχείων πολυτελείας Κεμπίνσκι, η οποία ιδρύθηκε και λειτουργεί από το 1897 (=25... ή 100 χρόνια πριν τα εγκαίνια του νέου Adlon...)

Θα μπορούσα να γράψω πολλά ακόμη στοιχεία και σύμβολα που αναδύονται στην ταινία, ωστόσο θα προτιμήσω να επιστρέψω στην πηγή: τον ίδιο το συγγραφέα του βιβλίου πάνω στο οποίο βασίστηκε η ταινία...

Ουσιαστικά:



"H ταινία “Unknown” είναι μία περιπέτεια δράσης και μυστηρίου, διεθνούς συμπαραγωγής και βασίζεται στο μυθιστόρημα του 2003 του Γάλλου συγγραφέα Didier Van Cauwelaert με τίτλο “Hors De Mois” (“Out of My Head” στη αγγλική έκδοση). "

Στο βιβλίο αυτό λοιπόν ο συγγραφέας, παρά την περιπέτεια, κάνει τον αναγνώστη να αναρωτηθεί κυρίως πάνω στο ζήτημα της μνήμης και της ταυτότητας που χτίζουμε για τον εαυτό μας...


Αυτή είναι μια πιο βαθιά θεώρηση και μια πιο εσωτερική σκοπιά... Τι είμαστε δίχως τις μνήμες? και πόσο οι μνήμες μας είναι πλασμένες από ετικέτες που κολλήσαμε εμείς στο περιτύληγμα του εαυτού για τον αυτοπροσδιορισμό μας?...

Μπορεί όμως κανείς να περάσει και στην αντίπερα όχθη, όπου οι νευροεπιστήμες και η έρευνα του εγκεφάλου προσφέρουν στους εκάστοτε εξουσιαστές που ενδιαφέρονται για τη χειραγώγηση του ανθρώπου  τα εργαλεία να ελέγξουν το νου- τη συνείδηση, τις μνήμες... 

Πέρα από την αριθμολογία και την πραγματική υπόσταση της ελίτ και τις δίχως ενδοιασμό και ηθική διάσταση σχεδιασμούς και εκτελέσεις των στόχων τους, θα πρότεινα λοιπόν να εστιάσουμε στη διαφύλαξη του νου μας από τέτοιου είδους εξωγενείς και ανεπιθύμητους χειρισμούς. Με τούτο επιστρέφουμε στην αυτογνωσία και τη φιλοσοφία που ομολογουμένως μας βοηθούν πιότερο από την εμπλοκή μας σε πιθανά σενάρια "μέγα-τελετουργικών"...

Κι αν θέλουμε να κάνουμε κάτι για να αποτρέψουμε τέτοιες πιθανότητες, θα πρότεινα να βρούμε την ειρήνη εντός και γύρω μας, αφαιρώντας από τους ελιτιστές-εξουσιαστές τις ενέργειες των σκέψεων και της συνείδησης μας, που είναι η κινητήριος δύναμη που έχουν ανάγκη για να εκτελούν ανάλογες "τελετουργικές θυσίες" στοχεύοντας την παγίδευση μας σε σενάρια τρόμου, φόβου, σοκ, υποταγής και αίσθησης αδυναμίας...

Καθώς αύριο ξημερώνει η μία από τις πιθανές ημερομηνίες που εντόπισαν στο βίντεο "Mega Ritual" με την έναρξη των αγώνων γυναικείου ποδοσφαίρου, ας φροντίσουμε να μείνουμε σε ειρήνη και να στείλουμε αγάπη και κύματα θετικών δηλώσεων, όχι μόνο για αυτή, αλλά και για κάθε άλλη πιθανή ημερομηνία "τελετουργικής θυσίας" των σκοτεινών!

Εκείνοι γνωρίζουν ήδη πως δεν χρειάζεται πλέον πραγματικός πόλεμος για να μας φοβίσουν... το κάνουν και με virtual reality μέσα από ταινίες και ψευδο-ειδήσεις...

Ο πόλεμος είναι για το μυαλό μας!

Αν χρειάζεται να κρατήσουμε κάτι, ας μην είναι οι αριθμοί και οι κώδικες...
ας μείνουμε επί της "οδού αγάπης"!    

  

__________________

Όπως λέει ο Γιούργκεν Ερνστ στην ταινία "(οι Γερμανοί) ξέχασαν πως ήταν Ναζί, ξέχασαν πως ήταν 40χρόνια κομμουνιστές", όπως ξεχάστηκαν και οι άνθρωποι... Εμείς? θυμόμαστε ποιοί ήμασταν και ποιοί ήμαστε?...
είτε σαν άτομα, είτε σαν έθνος?....






Διαφημίσεις


Αν νιώθεις πως είσαι Άνθρωπος,

Αν κατάλαβες πως ΕΣΥ είσαι αυτός

που αποφασίζει την πραγματικότητα....

Σε προσκαλώ στην κοινωνία

των Συνειδητών Συν-Δημιουργών

Στόχος μας να αγκαλιάσουμε όλο τον πλανήτη στη νέα Αρμονική Πραγματικότητα!


Olymbia MaTerra HelleNica

μέσα απο την ΕΝθύμηση, τη ΣΥΝθεση και την ΠΑΙΔΕΙΑ