5 Σεπ 2010

Illuminati και Παγκόσμια Δικτατορία της Ελίτ- είναι το ίδιο?

Πολλά έχουν γραφτεί σχετικά με τη Νέα Παγκόσμια Τάξη, (την Παγκόσμια Δικτατορία που επιθυμεί να επιβάλει μια ελίτ τραπεζιτών και Λεσχών) και τους Ιλλουμινάτι.

Βέβαια επικρατεί μια ταύτηση των δύο αυτών "δομών" με κύριο χαρακτηριστικό τους τη μυστικότητα. Στη δε "δομή" της ελίτ των τραπεζιτών (Δυναστίες οικογενειών που υπήρξαν πρωτεργάτες των Παγκόσμιων πολέμων με στόχο την εγκαθίδρηση της "δικής τους τάξης" μετά το χάος που οι ίδιοι προκαλλούν επί αιώνες) και των λεσχών τους υπάρχει και ο παράγοντας δόλος και δικαιοσύνη των λίγων, των ισχυρών (με οποιοδήποτε μέσο) και εις βάρος της ανθρωπότητας.

Είναι όμως αυτό το "δεδομένο", η συνταύτηση των Ιλλουμινάτι και της "μυστικής κυβέρνησης του πλανήτη" δικαιολογημένη?

Αυτό το ερώτημα μου γεννήθηκε διαβάζοντας το κείμενο "ΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ Πρόεδρος Τεκτονικής Εταιρείας ILLUMINATI"  από τη σελίδα "Πες το κι έτσι"-ως αναδημοσίεση από την esspresonews και παρακολουθώντας το βίντεο που τη συνοδεύει.

Το κείμενο εκεί αναφέρει:
Ο ισόβιος διεθνής πρόεδρος της Τεκτονικής Εταιρείας των Ιλουμινάτι είναι Ελληνας, με καταγωγή από την Αθήνα, χριστιανός στο θρήσκευμα που εκκλησιάζεται συχνά, νέος στην ηλικία, μόλις τριάντα πέντε ετών, με πολλές διακρίσεις και πλούσιο συγγραφικό έργο και έχει πετύχει να κερδίσει την εμπιστοσύνη και τον σεβασμό όλων των ιλουμινάτι, των απανταχού πεφωτισμένων δηλαδή, ανεξαρτήτως βαθμού, φύλου και ηλικίας.Ο Νικόλαος Λάος τον Αύγουστο του 2008 εξελέγη παμψηφεί από το 12μελές συμβούλιο των μεγάλων αξιωματικών ισόβιος πρόεδρος «ενός παγκόσμιου οργανισμού που ανοίγει τις πύλες του σε άνδρες και γυναίκες που ζητούν να ασχοληθούν με τη μελέτη και την άσκηση του ιλουμινατικού ελευθεροτεκτονισμού σε συνάφεια με τα μεγάλα, φιλοσοφικά, επιστημονικά και πολιτικά προβλήματα», όπως ο ίδιος δηλώνει σε συνέντευξη που παραχώρησε στην «Espresso της Κυριακής», την πρώτη του σε ημερήσιο Τύπο, διευκρινίζοντας πως η εταιρεία δεν είναι θρησκευτικό ίδρυμα και είναι συνέχεια της βαυαρικής ιλουμινατικής εταιρείας.Πώς αντιμετώπισαν οι ιλουμινάτι την εκλογή ενός Ελληνα στη θέση του ισόβιου προέδρου, ρωτάμε τον κ. Λάο
Στο βίντεο αναφέρονται πολλές ιστορικές, πολιτικές, φιλοσοφικές και θρησκευτικές απόψεις, ενώ μεταξύ άλλων ο κ. Λάος αναφέρει:

«Δεν υπάρχει πρόβλημα καταγωγής και μάλιστα η ελληνική ιδιότητα στους ιλουμινάτι είναι καθ’ όλα δημοφιλής. Η ιλουμινατική εταιρεία αφιερώνει και έναν από τους βαθμούς της στην αρχαία Ελλάδα δίνοντας έμφαση στην αναζήτηση της σοφίας και στο αθηναϊκό πολιτικό σύστημα. Είναι πολιτικοποιημένη και παιδαγωγημένη, δηλαδή με ελληνικές αξίες σαν σύστημα από την ίδρυσή της. Προτάσσει τον ελληνικό λόγο και όχι τον ανατολικό μυστικισμό. Επίσης, σε ό,τι αφορά το θέμα της ελληνικότητας, η ιλουμινατική εταιρεία, αφού ολοκληρώσει κάποιος τους εννέα βαθμούς (σύνολο δεκατρείς), έχει και μία λέσχη περαιτέρω φιλίας μεταξύ των μελών της, η οποία δραστηριοποιείται στις ΗΠΑ και [Ο Νικόλαος Λάος επικεφαλής του ιλουμινατικού τεκτονισμού και ιππότης του Αγίου Λαζάρου μιλά σε διεθνές ανθρωπιστικό συνέδριο Οσπιταλιέρων. ] έχει έμβλημά της την Αθηνά Παλλάδα».
Το κείμενο συνεχίζοντας αναφέρει:
Σε ερώτησή μας πού έχει έδρα και παρουσία η εταιρεία, ο κ. Λάος αποκαλύπτει ότι η εταιρεία δραστηριοποιείται πλέον και στην Ελλάδα: «Η κεντρική μονάδα οργάνωσης της εταιρείας είναι το Λονδίνο και η παρουσία της εταιρείας είναι στις ΗΠΑ, στην Ελβετία, τη Γερμανία και φυσικά την Αγγλία. Επιπλέον, η παρουσία της εταιρείας στην Ελλάδα είναι γεγονός. Υπάρχει ένας ικανός αριθμός ανθρώπων ώστε να μπορούν να αποτελούν μια επίσημη περιφέρεια της ιλουμινατικής εταιρείας».

Οσοι αναρωτιούνται ποιος είναι ο σκοπός της εταιρείας, η απάντηση είναι ότι η έρευνα και η αναζήτηση σε φιλοσοφικό και πολιτικό επίπεδο είναι ο σκοπός της.
«Ασχολούμαστε με τη συστηματική παρακολούθηση των εξελίξεων στην επιστήμη την πολιτική και τη φιλοσοφία και σκοπός μας είναι να εργαζόμαστε μεθοδικά σε αυτό το πεδίο και να προωθούμε τις δικές μας αρχές» διευκρινίζει ο Ελληνας πρόεδρος των ιλουμινάτι.

Εδώ βέβαια δεν είναι σαφές ποιά είναι η μεθοδική εργασία τους -πέραν του πολιτικού λόμπυ που αναφέρει στο βίντεο- και ποιές αριβώς είναι οι αρχές "τους", ωστόσο κάποια σημεία φωτίζονται στο βίντεο και ομολογουμένως, όσα αναφέρει περί λογικής, αρχαίας ελληνικής φιλοσοφίας και χριστιανικής ηθικής... απέχουν παρασέγγες από όσα μέχρι σήμερα γνωρίζουμε να αποδίδονται στους Ιλλουμινάτι. Σε σημείο μάλιστα τέτοιο που αναρωτιέμαι εάν ο κ. Λάος εκπροσωπεί "άλλους" Πεφωτισμένους ή έχει γίνει εσκεμμένη σύγχυση της ελίτ των τραπεζιτών με τους Ιλλουμινάτι. Μια άλλη σκέψη που γεννάται είναι εάν η πολεμική ενάντια στους Ιλλουμινάτι προκαλείται από καθαρά θρησκευτικό φανατισμό -καθώς θεωρείται επισήμως αίρεση. Βέβαια δεν παύει να καλύπτεται με ένα πέπλο μυστηκότητας και να πρόκειται για λέσχη για "λίγους εκλεκτούς", η οποία είναι σαφώς "υπεράνω" της ύπαρξης εθνών-κρατών... 

Παρακάτω:
Ο κ. Λάος σημειώνει ότι η εταιρεία «δεν φιλοδοξεί να μετατραπεί σε ένα μαζικό κίνημα, δεν ανήκει στον χώρο του εσωτερισμού και είναι περισσότερο ένα κλειστό think tank». Διευκρινίζει ακόμη ότι «δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα αλλά ένας οργανισμός φιλίας», που σημαίνει ότι το ένα μέλος βοηθά το μέλος εκείνο που έχει ανάγκη. «Η αλληλοβοήθεια είναι καταστατική μας αρχή» λέει χαρακτηριστικά ο κ. Λάος.

 Εδώ πάλι αναφέρει πως δεν ανήκει στο χώρο του εσωτερισμού, οπότε τραβά μια διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στους "Ιλλουμινάτι"-φωτισμένους της "εωσφορικής"  εσωτερικής γραμμής, όμως αν δεν μπορεί κανείς να γνωρίζει τι ακριβώς πρεσβεύουν και με ποιές μεθοδεύσεις το προωθούν δεν μπορούμε να κρίνουμε. Έχουμε απλώς τη δήλωση του σημερινού -εφ όρου ζωής- αρχηγού τους και τίποτε περισσότερο... 

Στη ερώτησή μας ότι οι μασόνοι μάλλον δεν έχουν καμία σχέση με τον χριστιανισμό και την Εκκλησία, απαντά:

[Ο Νικόλαος Λάος (αριστερά) φέροντας τα διάσημά του ως ιππότης του Αγίου Λαζάρου και ο βαρόνος von Sydow von Hoff (δεξιά), μέγας καγκελάριος του οσπιταλιερικού τάγματος του Αγίου Λαζάρου και βοηθός μέγας γραμματέας της Μεγάλης Στοάς του Σήματος της Αγγλίας.]

«Αυτό που λέγεται για τους μασόνους λέγεται γιατί πιθανόν να έχουν υπ’ όψιν τους την ελληνική μασονία ή άλλους μασόνους. Στην Αγγλία, όπου εγώ συμμετέχω επίσης και στον τεκτονισμό, όλες οι μεγάλες περιφερειακές στοές του τεκτονισμού μία φορά τον μήνα οργανώνουν ακόμη και ομαδικό εκκλησιασμό, όπου πηγαίνουν εν στολή πλήρη και με τα λάβαρά τους μέσα στην αγγλικανική εκκλησία την Κυριακή (σ.σ. να σημειωθεί ότι η Αγγλικανική Εκκλησία δείχνει ανοχή στον τεκτονισμό ή και τον αποδέχεται, κάτι που δεν συμβαίνει με την Καθολική και την Ορθόδοξη Εκκλησία). Δηλαδή, σκέπτεστε να κάνετε το ίδιο και στην Ελλάδα, τον ρωτάμε.
«Εμείς στην πλειονότητά μας εκκλησιαζόμαστε ατομικά, θεωρούμε μεγάλο αριθμό των μελών μας μέλη του χριστιανικού κόσμου και από εκεί και πέρα πιστεύω ότι υπάρχει στην Ελλάδα μια μεγάλη προκατάληψη και από την πλευρά της Εκκλησίας και από την πλευρά όμως πολλών τεκτόνων, οι οποίοι δυστυχώς εν Ελλάδι έχουν εγγράψει την τεκτονική κουλτούρα με διαφορετικό τρόπο από ό,τι την έχω μάθει εγώ» μας απάντησε ο κ. Λάος.

Αναρχικός καπιταλισμός
Η συζήτησή μας με τον πεφωτισμένο ισόβιο πρόεδρο συνεχίζεται και μας αποκαλύπτει όσα του επιτρέπονται: «Το πολιτικό μας πρόταγμα είναι ο αναρχικός καπιταλισμός, αυτό που στην Αμερική ονομάζουν “ελευθεριακή πολιτική οικονομία” για να το αντιδιαστείλουν από τον φιλελευθερισμό. Η υφιστάμενη μορφή δημοκρατίας δεν μας αρκεί, διότι έχουμε πολύ πιο προχωρημένες αντιλήψεις περί ανθρωπισμού και ελευθερίας» δηλώνει ο κ. Λάος, ο οποίος ήδη συγγράφει το 16ο βιβλίο του με τίτλο «Το κοσμοείδωλο της ελευθερίας» και εκεί θα αναλύεται η ιδεολογία του αναρχικού καπιταλισμού.

«Δεν είμαστε σατανιστές»
Η Τεκτονική Εταιρεία των Ιλουμινάτι δεν έχει σχέση με τον εωσφορισμό και τον σατανισμό. Αυτό δηλώνει κατηγορηματικά ο κ. Λάος και διαθέτει ιστορικά στοιχεία που το αποδεικνύουν. Ακόμη, σε ερώτησή μας σε ποιον Θεό αναφέρονται, ποιον Θεό επικαλούνται οι μασόνοι ιλουμινάτι μας απαντά:
«Στον Θεό ως την πηγή που δίνει νόημα στην ύπαρξη. Την πηγή του νοήματος του κόσμου. Σε πρώτη φάση αναφερόμαστε σε ένα υπέρτατο ον, αλλά στη συνέχεια, επειδή ασχολούμαστε κυρίως με το πνευματικό υπόβαθρο του ευρωπαϊκού πολιτισμού, ασχολούμαστε μεθοδικά με τον Χριστιανισμό όπως τον γνωρίζουμε μέσα από τις επίσημες χριστιανικές Εκκλησίες, διότι ο Χριστιανισμός είναι αυτός που βρίσκεται στο υπόβαθρο του ευρωπαϊκού ανθρωποτύπου».

Επιλογή Πεφωτισμένων με... e-mail
Εδώ οι ιλουμινάτι πρωτοτυπούν, αφού καμία άλλη μασονική εταιρεία, τάγμα ή στοά επιλέγει τα μέλη της με τον τρόπο αυτόν. Μέλος των πεφωτισμένων μπορεί να γίνει κάποιος αφού προταθεί από κάποιο ήδη μέλος, αλλά και γραπτώς αφού υποβάλει το αίτημά του ηλεκτρονικά, κάτι που έχει ξεκινήσει να γίνεται από το 2008. «Θέλουμε να διευρύνουμε τον κύκλο μας για λόγους που συνδέονται με τη δημόσια παρουσία της εταιρείας, η οποία αποφασίστηκε στο Λονδίνο στο πλαίσιο σοβαρών ανακατατάξεων που έχουν συμβεί στην παγκόσμια τεκτονική οικογένεια». Πριν υποβάλετε ηλεκτρονικά το αίτημά σας, διαβάστε ποια προσόντα πρέπει να έχετε, όπως συνοπτικά μας τα αναφέρει ο Ελληνας ισόβιος πρόεδρος: «Δύο κατηγοριών είναι τα προσόντα: να ενστερνίζεται τους σκοπούς της εταιρείας και να έχει τις μίνιμουμ προϋποθέσεις συνεισφοράς σε αυτό. Δηλαδή, ένας καλώς σκεπτόμενος φίλος της ελευθερίας είναι ιδανικό.

Μάλιστα...
Τώρα για την ελευθερία τα έχουμε πει. Ποιός τυφλός δεν θέλει το φώς του. Για τον "αναρχικό καπιταλισμό" δεν μπορώ να εκφέρω άποψη μιας και δεν τον έχω μελετήσει, ωστόσο αυτά που εξηγεί έχουν κάποιο νόημα. Τουλάχιστον η χειραγώγηση η σημερινή των κρατών μέσω των τραπεζιτών και το ΔΝΤ -πράγμα που βιώνουμε- παρέχει τα κακώς κείμενα του σημερινύ συστήματος. Ποιό θα είναι το ιδανικό σύστημα που θα το αντικαταστήσει για το καλό όλων είναι άλλο ζήτημα. Αυτό που με ξενίζει ωστόσο είναι και πάλι αυτό το "ελιτίστικο- μυστικιστικό- κλειστό λόμπυ" των Ιλλουμινάτι. Αν πράγματι θέλουν να εξυψώσουν τον άνθρωπο, τη λογική, τη φιλοσοφία κτλ γιατί δεν κινούνται ΦΑΝΕΡΑ δίχως να διατηρούν για τα μέλη τους τα προνόμια μιας -θεωρητικά- "φωτισμένης ελίτ"? Τι τους εμποδίζει να μιλούν και να κυρήττουν ανοιχτά τα πιστεύω και τις αρχές τους? Ποιό είναι το "αντίπαλο δέος" ή "το εμπόδιο"? 

Εάν δεν έχουν σκέψεις "κυριαρχίας" και "άσκηση δύναμης εξουσίας" (λίγων ενάντια στους πολλούς), πράγμα που θεωρητικά θα τους κατέτασσε στην τάξη των "αρνητικά φωτισμένων" με βάση το μοντέλο του Άρμιν Ρίσι που είδαμε, τι τους εμποδίζει να διαφωτήσουν τα πλήθη σχετικά με τις "αγαθές ιδέες" και αξίες που πρεσβεύουν?

Πιθανόν να μείνουμε με τα ερωτηματικά μας, αφού δεν ανήκουμε στους εκλεκτούς, αλλά στα ελεύθερα πνεύματα... Αξίζει όμως να δούμε και μια άλλη προσέγγιση από τη σελίδα "Ορθόδοξος κόσμος" (ως αναδημοσίευση από άρθρο στο Strange)

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΛΛΟΥΜΙΝΑΤΟΙ (ΠΕΦΩΤΙΣΜΕΝΟΙ) ΚΑΙ Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΑΞΗ-NEW WORLD ORDER

Οι Ιλλουμινάτοι (Πεφωτισμένοι)& η Νέα Παγκόσμια Τάξη

Οι Ιλλουμινάτοι αποτελούν ίσως την πλέον ιδιάζουσα περίπτωση στην ιστορία των μυστικών εταιριών αφού, αν και διέγραψαν μια συντομότατη πορεία στο εσωτεριστικό στερέωμα, κατόρθωσαν να δημιουργήσουν γύρω τους έναν μύθο αντιστρόφως ανάλογο με τη διάρκεια της δράσης τους. Κατάφεραν επίσης να επηρεάσουν σε μεγάλο βαθμό πολλές μεταγενέστερες μυστικές εταιρίες, ενώ τόσο το όνομα όσο και οι διδασκαλίες τους αποτέλεσαν και συνεχίζουν να αποτελούν το μήλο της έριδος για αρκετές μυστικές οργανώσεις και πεδίο ανεξάντλητης έρευνας για τους μελετητές...


Η Άνοδος και η Πτώση των Αρχικών «Πεφωτισμένων». Ο ΑΝΤΑΜ ΒΑΙΣΧΑΟΥΠΤ

Οι Ιλλουμινάτοι (Πεφωτισμένοι) ιδρύθηκαν την 1η Μαΐου του 1776, στο Ίνγκολστατ της Βαυαρίας, από τον Άνταμ Βάισχαουπτ. Ωστόσο, πολλοί ερευνητές υποστηρίζουν ότι προϋπήρχαν κατά δέκα χρόνια, έχοντας διαφορετικό όνομα. Αν δεχτούμε τις θεωρίες αυτές, θα πρέπει να θεωρήσουμε ότι οι Πεφωτισμένοι προϋπήρξαν ως Order of the Perfectibilists (Τάγμα των Τελείων), από το 1766.

Ο ιδρυτής τους είχε μορφωθεί από τους Ισουΐτες, τους οποίους κατέληξε να απεχθάνεται και να θεωρεί εχθρούς του, αν και είχε συνειδητοποιήσει ότι οι μέθοδοι που χρησιμοποιούσαν ήταν πολύ αποδοτικές και δεν παρέλειψε να τις χρησιμοποιήσει κι ο ίδιος στην προσπάθεια εδραίωσης της οργάνωσης του.

Ο Άνταμ Βάισχαουπτ ήταν καθηγητής Κοινωνικού Δικαίου στο Πανεπιστήμιο του Ίνγκολστατ της Βαυαρίας. Κατά γενική ομολογία ήταν άνθρωπος ηθικός, με ασυνήθιστες διανοητικές δυνατότητες και έντονα ριζοσπαστικές ιδέες. Από πολύ νωρίς είχε έρθει σε ρήξη με το εκκλησιαστικό και το πολιτικό κατεστημένο και δεν έχανε ευκαιρία να περνά τις φιλελεύθερες και ανατρεπτικές ιδέες του στους φοιτητές του, εκφράζοντας ριζοσπαστικές σκέψεις για τη φιλοσοφία, την πολιτική και τη θρησκεία.
θέλησε να δημιουργήσει τους Ιλλουμινάτους, φιλοδοξώντας να φτιάξει μια κλειστή ελιτίστικη λέσχη που να αποτελείται από φωτισμένους διανοούμενους, οι οποίοι θα μπορούσαν να αναπτύξουν από κοινού τις διάνοιες τους, συμβάλλοντας παράλληλα στην ανάπτυξη της διάνοιας των ανθρώπων που θα έρχονταν σε επαφή μαζί τους. Έτσι, προσπάθησε να συγκεντρώσει στις τάξεις της μυστικής του εταιρίας άτομα που θα συνδύαζαν γνώσεις και υψηλό ηθικό επίπεδο και τα οποία θα προέβαλλαν προς τα έξω έναν τρόπο ζωής που θα χαρακτηριζόταν από αρετή κι ανθρωπισμό.

Ο στόχος αυτός επιτεύχθηκε ως έναν βαθμό αφού, από την πρώτη στιγμή στις τάξεις των Ιλλουμινάτων συνέρευσαν σπουδαίες προσωπικότητες της εποχής, όπως ο Μιραμπώ, ο Γκαίτε, ο Χέρντερ, ο κόμης Μπανφλαί, ο Μπετόβεv, πιθανότατα ο Μότσαρτ και πολλοί άλλοι. Ωστόσο, όπως και κάθε άλλη μυστική εταιρία ανά τους αιώνες, οι Ιλλουμινάτοι δεν κατόρθωσαν να αποφύγουν την εισδοχή στις τάξεις τους και ανθρώπων αμφιβόλου ηθικής και ποταπών προθέσεων, αφού δεν μπόρεσαν να αποτελέσουν εξαίρεση στον κανόνα που θέλει τις εσωτεριστικές κι αποκρυφιστικές οργανώσεις να είναι ως έναν βαθμό χωνευτήρι όπου συμμετέχουν αρκετοί απατεώνες και τυχοδιώκτες προκειμένου να προβάλουν προσωπικές φιλοδοξίες, να επιτύχουν περίπλοκους στόχους και να δώσουν διέξοδο σε προσωπικά τους πάθη.

Από την πρώτη στιγμή, ο Βάισχαουπτ βρήκε αρωγό στην προσπάθεια ίδρυσης των Ιλλουμινάτων τον βαρόνο Άντολφ Φραντζ Φρίντριχ Λούνβιχ Φον Κνίγκε. Ο Φον Κνίγκε ήταν ήδη μυημένος στον τεκτονισμό πριν γνωρίσει τον Βάισχαουπτ κι έτρεφε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον μυστικισμό. Η συμμετοχή του στις τάξεις των Ιλλουμινάτων ήταν ίσως ο καθοριστικός παράγοντας που άνοιξε τον δρόμο για τη μύηση κι άλλων ευγενών, προσδίδοντας έτσι στους Πεφωτισμένους την απαραίτητη λαμπρότητα που θα έπρεπε να συμβαδίζει με την αυστηρή ηθική διδασκαλία τους.

Λίγο καιρό μετά την ίδρυση τους οι Ιλλουμινάτοι αριθμούσαν 2.000 περίπου μέλη, ενώ η δράση τους είχε ξεπεράσει τα στενά γεωγραφικά όρια της Βαυαρίας κι είχε εξαπλωθεί στην Αυστρία, τη Γερμανία, τη Γαλλία, το Βέλγιο, την Ολλανδία, τη Σουηδία, τη Δανία, την Πολωνία, την Ουγγαρία και την Ιταλία.

Ο Βάισχαουπτ είχε οργανώσει τους Ιλλουμινάτους βασισμένους σε πρότυπα των Ιησουϊτών και του Τεκτονισμού. Η μυστικότητα έπαιζε πρωτεύοντα ρόλο στη δομή και την οργάνωση τους, ενώ οι ίδιοι διέδιδαν θεωρίες αντιφατικές και διαμετρικά αντίθετες μεταξύ τους σχετικά με τους σκοπούς και τη δράση τους ώστε να στρατολογούν έτσι όσο το δυνατόν περισσότερα ισχυρά μέλη. Στους προσήλυτους κρατούνταν μυστικοί οι στόχοι της οργάνωσης, στους οποίους μυούνταν σταδιακά, με τρόπο ώστε κάθε φορά να καταρρίπτεται η προηγούμενη διδασκαλία που τους είχε παρουσιαστεί ως αληθινή. (Εάν συνεχίζει αυτή η πρακτική, δεν μπορούμε να θεωρούμε τίποτε αληθινό από όσα δημοσίως υποστήριξε ο κ. Λάος... Αφού οι "μυημένοι" δεν γνώριζαν πότε θα τους καταριφθεί η "αληθινή" διδασκαλία, θα γνωρίζουμε εμείς οι αμύητοι? -τοξότισσα) 

Η δομή του τάγματος ήταν τέτοια, ώστε εκτός από τον εσωτερικό κύκλο, ο καθένας από τους υπόλοιπους αδελφούς να γνωρίζει μόνο δυο από τους αδελφούς που ανήκαν στην ίδια με αυτόν βαθμίδα μύησης, εξασφαλίζοντας με αυτό τον τρόπο ένα στεγανότατο σύστημα ασφαλείας. Κάθε τέτοια τριάδα αδελφών βρισκόταν σε επαφή και καθοδηγούταν από έναν αδελφό ανώτερης τάξης, ο οποίος ηγούταν μερικών ακόμη κατώτερων τριάδων και ούτω καθεξής.
(άντε πάλι αυτή η μυστικότητα... Κι ας δεχτούμε πως την εποχή εκείνη υπήρχε νόημα τήρησης μυστικότητας. Σήμερα? Υπάρχει ακόμη λόγος υπόγειας δράσης? - τοξότισσα)
Τα ανώτερα στελέχη είχαν υιοθετήσει κωδικά ψευδώνυμα, όπως Σπάρτακος, Κάτων, Φίλων, Άρns,Διομήδης, Σύλλας, κ.λπ. Κωδικά ονόματα είχαν καθιερωθεί και για τις περιοχές όπου δραστηριοποιούνταν οι στοές τους. Έτσι, η ίδια η οργάνωση αποκαλούταν Αθηναϊκή Ακαδημία, το Μόναχο ήταν η Αθήνα, η Βαυαρία ήταν η Αχαΐα, το Ίνγκολστατ ήταν η Έφεσος, η Αυστρία ήταν η Αίγυπτος, κ.λ.π.

Την ίδια περίπου εποχή, ο Βάισχαουπτ και ο Φον Κνίγκε αποφάσισαν να μεταφέρουν το αρχηγείο των Πεφωτισμένων στη Φραγκφούρτη, που εκτός από φρούριο του ευρωπαϊκού κεφαλαίου, είχε μετατραπεί και σε σημαντικό κέντρο επαναστατικής δραστηριότητας και πολιτικών ζυμώσεων, αλλά και σε πόλο έλξης των σημαντικότερων μυστικών εταιριών που δραστηριοποιούνταν την εποχή εκείνη. Πολλοί Ιλλουμινάτοι μάλιστα άρχισαν να συμμετέχουν τότε στις συνεδριάσεις τns Μεγάλης Στοάς τns Φραγκφούρτns, η οποία, σύμφωνα με πολλούς ερευνητές, μετατράπηκε σταδιακά σε δορυφορικό τάγμα των Πεφωτισμένων.

Τότε περίπου άρχισαν και οι διαφωνίες μεταξύ του Βάισχαουπτ και του Φον Κνίγκε, που αφορούσαν κυρίως το τυπικό και τελετουργικό μέρος τns δραστηριότητας των Ιλλουμινάτων, καθώς και διοικητικά θέματα, που τελικά κατέληξαν στην αποχώρηση του Φον Κνίγκε από το τάγμα στις αρχές τού 1784.

Λίγους μήνες αργότερα, θα επερχόταν και η οριστική διάλυση των Πεφωτισμένων από τη βαυαρική κυβέρνηση, στα πλαίσια του απαγορευτικού διατάγματος περί μυστικών εταιριών που εκδόθηκε στις 22 Ιουνίου 1784. Ακολούθησαν σφοδρότατες διώξεις των Ιλλουμινάτων κι εκατοντάδες μέλη τους φυλακίστηκαν. Ο ίδιος ο Βάισχαουπτ κατόρθωσε να διαφύγει τη σύλληψη και αφού βρήκε για κάποιον καιρό καταφύγιο στον πύργο του δούκα τού Σαξ - Γκόθα, εξαφανίστηκε μυστηριωδώς από το ιστορικό προσκήνιο.

Πολλοί πιστεύουν ότι οι Ιλλουμινάτοι συνέχισαν να υπάρχουν και μετά τη βίαιη διάλυση τους, δημιουργώντας παρακλάδια του τάγματος. Όλες ωστόσο οι προσπάθειες αναβίωσης της αρχικής οργάνωσης ναυάγησαν οικτρά, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ούτε το απειροελάχιστο ιστορικό στοιχείο ότι οι Πεφωτισμένοι συνέχισαν να υπάρχουν, έστω και με διαφορετικό όνομα μετά το 1800.

(απορίας άξιο: αν διαλύθηκαν και δεν συνέχισαν να υπάρχουν... από που μας προέκυψε ο έλλην ισόβιος αρχηγός τους? Τώρα τους ανέστησαν? -τοξότισσα)

Τα Εξαφανισμένα Βιβλία των Ιλλουμινάτων

«Θα εξοντωθούν όλοι οι τύραννοι με μια έκρηξη. Δηλώστε πως κάθε κυριαρχία συνίσταται από τον κοινό πατριωτισμό, ενώ η αλληλεγγύη στην ολοκλήρωση του ανθρώπου μέσα σε ένα και μόνο ένα κοινό έθνος. θα δημιουργήσουμε ένα παγκόσμιο κράτος, μια στέρεα αυτοκρατορία, το κράτος των ενωμένων ελεύθερων ατόμων, πρώτα την ευρωπαϊκή κι έπειτα την παγκόσμια δημοκρατία. Όταν καταρρεύσει ο πύργος του Λονδίνου, όπως κατέρρευσε αυτός του Παρισιού, όταν θα καταρρεύσει η Αγία Ρώμη και η Αγία Ρωσία, τότε όλοι οι τύραννοι θα χαθούν. Όλοι οι άνθρωποι θα γίνουν ένα έθνος, όλες οι μορφές εμπορίου θα ενοποιηθούν σε ένα κοινό εμπόριο, όλες οι επιστήμες θα γίνουν μια, όλα τα συμφέροντα θα συγκλίνουν σε ένα συμφέρον». (Βαρόνος Ανάχαρσις Κλοτζ, Πρώσος Ιλλουμινάτος)
Εδώ φαίνεται μια ταύτηση Ιλλουμινάτων και Παγκόσμιας Δικτατορίας...  Επιπλέον προσωπικά θαρρώ πως ο άνθρωπος έχει κάθε δικαίωμα να είναι περήφανος για τη φυλή και το έθνος του. Όχι για να κατακρίνει ή να θεωρεί τον εαυτό του καλύτερο, αλλά για να γνωρίζει τους προγόνους του, τις παρακαταθήκες που του άφησαν και να γνωρίζει εν τέλει ποιός  είναι. Να γνωρίζει που "πατά" και να πορεύεται. Το ίδιο δικαίωμα έχουν και όλοι οι άλλοι λαοί και όλα τα άλλα έθνη. Αυτό όμως δεν πρέπει να λειτουργεί ως χαρακτηριστικό αρνητικού διαχωρισμού και πολεμικών αντιπαραθέσεων. Είναι απλά ένα χαρακτηριστικό κουλτούρας και τίποτε περισσότερο. Δεν είναι ανάγκη να πολτοποιηθεί η ανθρωπότητα για να υπάρξει ειρηνικά. Τα συμφέροντα είναι που οδηγούν σε πολέμους, αδικίες και καταλήστευση των αδύναμων λαών και όχι η προέλευση τους. Ναι να φύγουν οι τύραννοι, αλλά να μη μας έλθουν νέοι, με τη λογική τούτη... -τοξότισσα

«H σωτηρία δεν βρίσκεται εκεί που οι ισχυροί θρόνοι υπερασπίζονται με σπαθιά, όπου οι καπνοί από τα θυμιατήρια αναδύονται στον ουρανό ή εκεί όπου χιλιάδες δυνατών ανθρώπων διασχίζουν τα πλούσια χωράφια της σποράς. H επανάσταση που ετοιμάζεται να ξεσπάσει θα είναι στείρα αν δεν είναι ολοκληρωμένη». (Άνταμ Βάισχαουπτ)

«Γιατί να είναι αδύνατον για το ανθρώπινο γένος να φτάσει την τελειοποίηση του, δηλαδή την ικανότητα του να αυτοκυβερνάται; Δεν χρειαζόμαστε ρυθμιστικές εξουσίες και αστικούς κώδικες. Όταν τελικά η λογική γίνει θρησκεία για τον άνθρωπο, τότε μόνον το πρόβλημα θα λυθεί, θα μπορέσουμε τότε να αποτινάξουμε τον ζυγό των μοναρχών και των ιερατείων, να καταστρέψουμε από τα θεμέλια τον αστικό κόσμο και να τον ξανακτίσουμε με κύρια κατεύθυνση την επιστροφή στην αγνότητα της Φύσης. Θρησκεία, πατριωτισμός και οικογένεια θα πρέπει να διαλυθούν, να απορρίψουμε κάθε κοινωνικό δεσμό για να φτιάξουμε έναν ενιαίο κόσμο, έναν παγκόσμιο λαό. Αρχικά μπορούμε να διαλύσουμε αυτούς τους ζυγούς μέσω της επιστήμης και της ανθρώπινης λογικής έπειτα να μεταμορφώσουμε τις τοπικές οικονομίες σε συλλογικές για να μπορέσουμε να καταλήξουμε στην κατάργηση τους. Πρέπει να εργαστούμε στα θεμέλια». (Άνταμ Βάισχαουπτ)
?????????? Ναι η λογική είναι μια αναγκαία αρχή, όμως γιατί θα πρέπει να διαλυθεί η οικογένεια ως έννοια? Μπορεί να διαλυθεί ένα κύτταρό σε ένα οργανισμό? Και τι είδους οργανισμός θα είναι αυτός που δεν έχει κύτταρα? Καρκίνωμα? Η ανθρωπότητα ολόκληρη είναι ένας παγκόσμιος οργανισμός, όμως σε ένα οργανισμό, όπως και στον άνθρωπο, υπάρχουν οργανωμένα υποσύνολα κυττάρων- τα όργανα, τα οποία φείλουν να συνεργάζονται αρμονικά για το καλό του οργανισμού στο σύνολο του. Στον ανθρώπινο οργανισμό δεν υπάρχει αναρχία- υπάρχει τάξη. Αν δεν υπάρχει έχουμε νόσο-ασθένεια... Ο άνθρωπος χρειάζεται την οικογένεια του ως χώρο αγάπης και δεσμού για να αναπτυχθεί. Όπως ο άνθρωπος δεν είναι κτήμα του κράτους, δεν μπορεί να είναι και έρμαιο του "παγκόσμιου λαού". Επιπλέον η κατάργηση της δύναμης των τοπικών κοινωνιών -πράγμα που ήδη έχει συμβεί με την συσσώρευση και διαχείρηση του πλούτου από την κρατική δομή και την αποδυνάμωση των Δήμων, αφήνει τους ανθρώπους μακρυά και αμέτοχους των κόπων της εργασίας τους. Αντίθετα από όσα λέει ο Βάισχαουπτ, οι τοπικές αυτάρκεις κοινωνίες είναι απαραίτητες. Ναι λοιπόν να αποτινάξουμε τα ιερατεία και τους -οποιουδήποτε τύπου- μονάρχες και ναι να επιστρέψουμε στην αρμονία με τη φύση, όμως αυτό δε σημαίνει διάλυση της κοινωνίας αγάπης και δικαίου -τοξότισσα

Όλα τα παραπάνω υποτίθεται ότι αποτελούν αποσπάσματα από έγγραφα των Ιλλουμινάτων. Και λέω υποτίθεται, γιατί πολύ απλά, ακόμη κι αυτό το σημείο είναι σκοτεινό. Αν είμαστε βέβαιοι ότι εξέφραζαν τις απόψεις τους, τότε θα μπορούσαμε να ξεκαθαρίσουμε ίσως και τις προθέσεις τους. Αν είχαμε στα χέρια μας κάποιο βιβλίο, αντίστοιχο έστω με τα Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών, όσο αμφισβητούμενη κι αν ήταν η γνησιότητα του, θα μπορούσαμε να έχουμε μια βάση για την αρχή της διερεύνησης της φιλοσοφίας και του τρόπου δράσης των Ιλλουμινάτων. Όμως, κανένα τέτοιο βιβλίο δεν υπάρχει και το γεγονός αυτό γεννά από μόνο του ένα νέο μυστήριο.

Κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει κάποιο τέτοιο βιβλίο, αν όχι γραμμένο από τους ίδιους τους Ιλλουμινάτους, τουλάχιστον γραμμένο από αυτούς που τους διέλυσαν. Η ιστορία είναι σαφής και δεν χωρά αμφισβητήσεις: Όταν οι βαυαρικές αρχές διέλυσαν τους Ιλλουμινάτους, εισέβαλαν στο σπίτι του Φον ΣΒάικ, ο oποίος εκτός από εξέχων μέλος της οργάνωσης με το ψευδώνυμο Κάτωνας ήταν και προσωπικός σύμβουλος του πρίγκιπα Φον Σαλμ. Εκεί βρήκαν και κατάσχεσαν έγγραφα που περιέγραφαν πολλές από τις μεθόδους των Ιλλουμινάτων, καθώς και μεγάλο μέρος τns αλληλογραφίας τού Βάισχαουπτ με τους αξιωματούχους του τάγματος. Η βαυαρική κυβέρνηση τύπωσε ένα βιβλίο με τα αρχεία αυτά, που είχε τον τίτλο Τα Γνήσια Έγγραφα του Τάγματος των Ιλλουμινάτων, το οποίο απέστειλε σε όλες τις κυβερνήσεις τns Ευρώπης για ενημέρωση.
Πού είναι αυτό το βιβλίο και τι ακριβώς έγραφε; Πως είναι δυνατόν να μην υπάρχει σήμερα ούτε ένα, έστω κι αμφισβητούμενο αντίγραφο του; Ποιοι μπόρεσαν να το εξαφανίσουν και για ποίους λόγους; Ποιο ήταν το περιεχόμενο του και ποιες θεωρίες παρουσιάζονταν στις σελίδες του; Ποιες μεθόδους κοινωνικής μηχανικής περιέγραφε ώστε να χρειαστεί να κοινοποιηθούν στις κυβερνήσεις της Ευρώπης προς ενημέρωση; Τι μυστικά έκρυβε; Και τέλος, πώς είναι δυνατόν να μην έχει αναζητηθεί κι εντοπιστεί από τους χιλιάδες ερευνητές που ασχολήθηκαν κι ασχολούνται ακόμη με το μυστήριο των Ιλλουμινάτων;

Όμως, ουσιαστικά, δεν πρέπει να μιλάμε για ένα μόνο βιβλίο-φάντασμα που αφορά τους Ιλλουμινάτους αλλά για πολλά. Είναι γνωστό ότι ο Άνταμ Βάισχαουπτ, μετά τη διάλυση τns οργάνωσης που είχε δημιουργήσει και τη φυγή του στην πόλη Γκόθα, όπου βρήκε άσυλο στον πύργο του δούκα Ερνέστου, συνέγραψε και εξέδωσε πλήθος βιβλίων, πολλά εκ των οποίων αφορούσαν τον Ιλλουμινατισμό. Μερικά από αυτά, σύμφωνα με διάφορες αναφορές ήταν τα: A Picture of Illuminism (1786), A Complete History of the Persecution of the Illuminati in Bavaria (1785), An Apology for the Illuminati (1786), An improved System of Illuminism (1787), Studies in Illumination (1789) και πολλά άλλα. Κανένα από αυτά δεν σώζεται σήμερα, ούτε και γνωρίζουμε από αναφορές τρίτων το περιεχόμενο τους.

Αντιθέτως, πολλά από τα βιβλία του συνιδρυτή των Ιλλουμινάτων βαρόνου Φον Κνίγκε, σώζονται μέχρι σήμερα. Μερικά από αυτά είναι τα: On the Jesuits, Freemasons and Rosicrusians (1781), Essay on freemasonry (1784), Contribution Towards the Latest History of the Order of the Freemasons (1788), On Conversation with Men (1790), κ.ά. Κανένα από αυτά δεν αφορά τους Ιλλουμινάτους στους οποίους ο Φον Κνίγκε διαδραμάτισε ηγετικό ρόλο, ενώ παραδόξως, τα περισσότερα από αυτά αφορούν τον τεκτονισμό, τον οποίο γνωρίζουμε ότι τελικά είχε αποκηρύξει. Να υποθέσουμε ότι ο Φον Κνίγκε δεν έγραψε κανένα βιβλίο για τους Ιλλουμινάτους ή μήπως έγραψε κάποια βιβλία που είχαν την ίδια τύχη με τα βιβλία του Βάισχαουπτ;

Πως είναι δυνατόν κανένα από τα βιβλία του Βάισχαουπτ να μην κυκλοφορεί έστω και σε πλαστό ή παραποιημένο αντίγραφο; Πώς είναι δυνατόν ο Φον Κνίγκε να μην έγραψε τίποτα για τους Ιλλουμινάτους, ενώ έγραψε πλήθος βιβλία για τον τεκτονισμό; Ποια είναι η δύναμη αυτή που εξαφανίζει βιβλία που όχι μόνο θα ήταν τρομερά ενδιαφέροντα για κάθε μελετητή της ιστορίας των μυστικών εταιριών και της μυστικής ιστορίας του κόσμου, αλλά θα διαφώτιζαν επίσης ή θα διαστρέβλωναν (σε περίπτωση παραποίησης); Όπως και να 'χει πάντως θα έδιναν κάποια ιδέα για τη φιλοσοφία, τις προθέσεις τις μεθόδους και τον τρόπο δράσης της πιο μυστηριώδους οργάνωσης που υπήρξε ποτέ.

0ι Ιλλουμινάτοι Είναι Παντού...


Ελάχιστες είναι οι θεωρίες συνωμοσίας που δεν εμπλέκουν τους Ιλλουμινάτους έστω και σε κάποιο δευτερεύον ή περιφερειακό σενάριο τους. Έτσι, οι Ιλλουμινάτοι φέρονται να έχουν σχέση με τον τεκτονισμό, με όλες τις επαναστάσεις, με τους παγκόσμιους πολέμους, με την ίδρυση της Αμερικής, με τους εξωγήινους, με τη Νέα Παγκόσμια Τάξη, με τον έλεγχο της παγκόσμιας οικονομίας, με τις μεθόδους ελέγχου των μαζών, με τον κομμουνισμό, με τον αναρχισμό, με τον φασισμό, με τις σύγχρονες οργανώσεις και λέσχες που κυβερνούν τον κόσμο, με το κίνημα των χίπις, με τα ναρκωτικά, με το λαθρεμπόριο όπλων, με τις σημαντικότερες μυστικές υπηρεσίες, με τις περισσότερες μυστικές εταιρίες, με την απόρρητη τεχνολογία, με τα ταξίδια στο διάστημα, με τους εξωγήινους, με τον σατανισμό, με τα παρασκήνια της πολιτικής, με διάφορες θρησκευτικές σέχτες και αιρέσεις, με... με... με... Με λίγα λόγια, οι Ιλλουμινάτοι είναι παντού.


As πάρουμε μια αμυδρή μόνο γεύση από αυτού του είδους τις συνδέσεις που έχουν επιχειρήσει κατά καιρούς διάφορες συνωμοσιολογικές θεωρίες:

" Ο Άνταμ Βάισχαουπτ είχε μυηθεί στον τεκτονισμό το 1777, στην στοά Theodoro of Good Counsel του Μονάχου, που πολλοί την αναφέρουν με το όνομα Theodore of Caution.

" Τέκτονας ήταν και ο βαρόνος Φον Κνίγκε, που είχε μυηθεί το 1772 στη High Lodge of Strict Observance τού Κάσελ.

" Υπάρχουν πληροφορίες ότι ο Βάισχαουπτ και ο Φον Κνίγκε διαπραγματεύτηκαν την ένωση των Ιλλουμινάτων με τον τεκτονισμό στις 20 Δεκεμβρίου 1781, σχέδιο που προχώρησε και ολοκληρώθηκε έναν χρόνο αργότερα, στο συνέδριο του Βίλχελμσμπαντ, που έλαβε χώρα στις 16 Ιουλίου 1782 και στο οποίο συμμετείχαν Τέκτονες, Ιλλουμινάτοι και Μαρτινιστές από ολόκληρη την Ευρώπη.

" Ένα από τα βασικότερα μότο των Ιλλουμινάτων ήταν το «Ewige Blumenkraft» - «Η Αιώνια Δύναμη των Λουλουδιών», που μετεξελίχθηκε στο Flower Power των χίπις, των Παιδιών των Λουλουδιών, ενός κινήματος δηλαδή που δημιούργησαν οι Ιλλουμινάτοι για να προωθήσουν τη διάδοση των ναρκωτικών.

(Εδώ ας μου επιτραπεί ένα σχόλιο. Η αιώνια δύναμη των λουλουδιών υποθέτω πως αναφέρεται στο λεγόμενο "λουλούδι της ζωής" και όχι στα άνθη αυτά καθ' εαυτά... βλέπε εικόνα)

" Ένα άλλο μότο των Ιλλουμινάτων ήταν το «Ε Pluribus Unum», που σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει «Από τα Πολλά το Ένα» και πιθανόν να εξέφραζε την επιθυμία τους να επιτύχουν την οργάνωση πολλών κρατών υπό την εξουσία μιας κεντρικής κυβέρνησης. Ακριβώς αυτό το μότο εμφανίζεται στην εμπρόσθια όψη της μεγάλης σφραγίδας των Η.Π.Α., γραμμένο πάνω σε μια κορδέλα που κρατά στο στόμα του ένας αετός. Ο αετός αυτός βρίσκεται κάτω από 13αςτέρια (το 13 ήταν ο κωδικός αριθμός των Ιλλουμινάτων και αντιστοιχούσε στους βαθμούς μύησής τους), κρατά στο ένα πόδι του 13 βέλη, ενώ στο άλλο κρατά κλαδί ελιάς με 13 φύλλα και μπροστά από το σώμα του υπάρχει ασπίδα με 13 κατακόρυφες λουρίδες.

" Στην πίσω όψη της ίδιας σφραγίδας φιγουράρει η κόλουρη πυραμίδα με τον παντεπόπτη οφθαλμό, το γνωστό σύμβολο των Ιλλουμινάτων. H πυραμίδα αυτή αποτελείται από 13 σειρές λίθων, ενώ στη βάση της υπάρχουν τα γράμματα MDCCLXXVI, που πολύ απλά είναι ο λατινικός τρόπος γραφής του αριθμού 1776, του έτους ίδρυσης των Ιλλουμινάτων. Ακριβώς κάτω από τη βάση της κόλουρης πυραμίδας υπάρχει η φράση «Novus Ordo Seclorum», δηλαδή «Νέα Τάξη Πραγμάτων».

" Ένας ακόμη από τους κωδικούς αριθμούς των Ιλλουμινάτων ήταν και το 5, που στη λατινική αρίθμηση συμβολίζεται με το γράμμα V. Το γράμμα V παραπέμπει ευθέως στον σύμβολο της νίκης που σχηματίζεται από τον δείκτη και τον παράμεσο του χεριού, και το οποίο χρησιμοποίησε και καθιέρωσε αυθαίρετα ο Ουίνστον Τσόρτσιλ. Το 5 παραπέμπει όμως και στο σχήμα του πενταγώνου, ένα από τα βασικότερα σύμβολα των Ιλλουμινάτων αλλά και τις αμερικανικής και κατ' επέκταση της νεοταξικής ισχύος, αφού Πεντάγωνο ονομάζεται και είναι το Αμερικανικό Γραφείο Άμυνας που βρίσκεται κοντά στον ποταμό Πότομακ στην Ουάσινγκτον.

" Ένα από τα περίφημα συνθήματα των Ιλλουμινάτων ήταν το «Heute die Welt, Morgens das Sonnesystem», που σημαίνει «Σήμερα ο κόσμος, Αύριο το Ηλιακό Σύστημα». Αυτό ακριβώς το σύνθημα παραφράστηκε από τον Χίτλερ και μετατράπηκε στο πασίγνωστο «Σήμερα η Γερμανία, Αύριο ο Κόσμος».

" Ο Μπακούνιν, ο μεγάλος θεωρητικός του αναρχισμού φαίνεται να είχε επηρεαστεί έντονα από τον Ανταμ Βάισχαουπτ και υπάρχουν πολλά κοινά σημεία στη στάση των δυο αυτών ανδρών απέναντι στην εξουσία, την πολιτική και τη θρησκεία.

" Τα μέλη του γερμανικού κομμουνιστικού κινήματος ονομάζονταν Σπαρτακιστές, όπως ακριβώς και ο Βάισχαουπτ που είχε υιοθετήσει το ψευδώνυμο Σπάρτακος.

" Ο Άνταμ Σμιθ, που είχε γεννηθεί το 1723 (χρονολογία γέννησης και του Άνταμ Βάισχαυπτ), έγραψε το καθοριστικό για την παγκόσμια οικονομία σύγγραμμα του The Wealth of Nations το 1776 (χρονολογία ίδρυσης των Ιλλουμινάτων) και το βιβλίο αυτό δημοσιεύτηκε σε ολόκληρο τον δυτικό κόσμο το 1784, τη χρονιά δηλαδή που διαλύθηκε επισήμως το Τάγμα των
Πεφωτισμένων.

" Η ημερομηνία ίδρυσης των Ιλλουμινάτων είναι η 1η Μαΐου του 1776. Η 1η Μαΐου έχει καθιερωθεί από το 1886 ως ημέρα εορτασμού της παγκόσμιας εργατικής τάξης από το International Socialist Congress, αλλά είναι επίσης και η παραμονή της Βαλπουργίας Νύχτας των Μαγισσών.


" Ο Γουίλιαμ Χ. Ράσελ, ο ιδρυτής της οργάνωσης «Κρανίο και Οστά», μιας από τις σπουδαιότερες κλειστές λέσχες που διαμορφώνουν το σκηνικό της Νέας Παγκόσμιας Τάξης, φέρεται να είχε μυηθεί σε μία από τις εναπομένουσες στοές των Βαυαρών Ιλλουμινάτων κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού του στη Γερμανία, λίγο πριν ιδρύσει την περιβόητη πλέον οργάνωση του Γέηλ.

" Ο όρος Νέα Παγκόσμια Τάξη (New World Order), που καθρεφτίζει το Ιλλουμινατικό «Novus Ordo Seclorum», ακούστηκε για πρώτη φορά επίσημα διά στόματος Τζορτζ Μπους (πατρός) σε μια περιβόητη πλέον ομιλία του, στην οποία είχε πει κατά λέξη: «We are coming to a New World Order. The 21st century is arriving like an Illumination of a thousand lights».

Και τα παραπάνω δεν αποτελούν παρά ελάχιστο μόνο δείγμα των επίμαχων σημείων στα οποία στηρίζονται οι κάθε μορφής συνωμοσιολόγοι για να αναπτύξουν θεωρίες που εμπλέκουν τους Ιλλουμινάτους με κάθε παρασκηνιακή κίνηση που διαμορφώνει τον κόσμο μας.

...Και Πουθενά (?)

(Aπόσπασμα απο Άρθρο του Νίκου Κανακάρη από το περιοδικό Strange Τεύχος 70-Οκτώβριος 2004)

Οι συνωμοσιολόγοι... λογικό είναι να αναπτύσσουν θεωρίες για πράγματα "μυστικά", "ελιτίστικα", "κλειστά" και ως εκ τούτου "σκοτεινά"... το θέμα είναι πως υπ΄αυτών των δεδομένων δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αρκετά για την αλήθεια σχετικά με το ζήτημα και εν τέλει εάν η σημερινή ελίτ και "παγκόσμια κυβέρνηση" είναι το ίδιο με τους Ιλλουμινάτι, των οποίων ηγείται ο κ. Λάος.....
Ωστόσο ο λαός λέει "Όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά"... Τι ισχύει? Θα δείξει.

Δείτε ενδεικτικά και εδώ σχετικά με τις ιλλουμινιστικές ιδέες:



Αλλά και μια άλλη οπτική του ποιά είναι η ελίτ που κυβερνά, μέσω τραπεζιτών, λεσχών αλά Bilderberg, αλά Rockefeller κτλ... (να έχουν σχέση οι Ιλλουμινάτι με τούτες τις λέσχες ή μόνο με τον τεκτονισμό?)

Μελέτη του Ιδρύματος Rockefeller προβλέπει μελλοντική δικτατορία ελεγχόμενη από την ελίτ

Παγκόσμιες πανδημίες που σκοτώνουν εκατομμύρια, υποχρεωτική καραντίνα, σημεία ελέγχου, βιομετρικές ταυτότητες, και ένας κόσμος ολοκληρωτικά υπό τον έλεγχο της κυβέρνησης.
Αυτά τα πράγματα δεν προέρχονται από την τελευταίες ταινία επιστημονικής φαντασίας που σπάει τα ταμεία, αλλά αποτελούν μέρος του ‘οράματος’ του Ιδρύματος Ροκφέλερ για το πώς μπορεί να είναι ο κόσμος σε 15-20 χρόνια, στο πλαίσιο μιας Νέας Παγκόσμιας Τάξης που θα ελέγχεται αυστηρά από την ελίτ.

(Αν κρίνω από το "αντι-κυβερνητικό" στίλ της τοποθέτησης του κ. Λάος, στο βίντεο δεν μπορεί να πρόκειται για το ίδιο πράγμα, εκτός και αν αυτή η μέθοδος "παγκόσμιας δικτατορίας, είναι το σημείο εκείνο που παλαιοί Ιλλουμινάτι όριζαν -βλέπε παραπάνω-  ως το βήμα "συλλογικότητας" πριν την πλήρη καταστροφή της δομής...-τοξότισσα)

Αυτό είναι ένα από τα τέσσερα σενάρια για το μέλλον του πλανήτη, όπως αναφέρεται στο «Σενάρια για το Μέλλον της Τεχνολογίας και της Διεθνούς Ανάπτυξης», (“Scenarios for the Future of Technology and International Development”), μια μελέτη του Ιδρύματος Ροκφέλερ, που εκπονήθηκε σε συνεργασία με την Global Business Network.

Με τον χαρακτηριστικό τίτλο “Lock Step,” (ρυθμικός βηματισμός τον οποίον συνήθιζαν να έχουν οι φυλακισμένοι στις αμερικάνικες φυλακές τον 19ο αιώνα) το σενάριο απεικονίζει, “Ένα κόσμο με αυστηρότερο καθολικό κυβερνητικό έλεγχο και πιο αυταρχική ηγεσία, με περιορισμένη καινοτομία και μία αυξανόμενη υποχώρηση στα δικαιώματα του πολίτη.”

(Και αυτό το σημείο μοιάζει αντίθετο, αφού ο κ. Λάος τονίζει την ατομική ευθύνη και υπευθυνότητα των ανθρώπων για τη ζωή τους δίχως τον "αναγκαστικό προστατευτισμό" του κεντρικού κράτους- τοξότισσα)

και επιπλέον από "Τα νέα φίχως φίλτρο φελλού" 

LOCK STEP – A world of tighter top-down government control and more authoritarian leadership, with limited innovation and growing citizen pushback

In 2012, the pandemic that the world had been anticipating for years finally hit. Unlike 2009’s H1N1, this new influenza strain — originating from wild geese — was extremely virulent and deadly. Even the most pandemic-prepared nations were quickly overwhelmed when the virus streaked around the world, infecting nearly 20 percent of the global population and killing 8 million in just seven months, the majority of them healthy young adults. The pandemic also had a deadly effect on economies: international mobility of both people and goods screeched to a halt, debilitating industries like tourism and breaking global supply chains. Even locally, normally bustling shops and office buildings sat empty for months, devoid of both employees and customers.

At first, the notion of a more controlled world gained wide acceptance and approval. Citizens willingly gave up some of their sovereignty — and their privacy — to more paternalistic states in exchange for greater safety and stability.
Citizens were more tolerant, and even eager, for top-down direction and oversight, and national leaders had more latitude to impose order in the ways they saw fit. In developed countries, this heightened oversight took many forms: 
  1. biometric IDs for all citizens, for example, and tighter regulation of key industries whose stability was deemed vital to national interests. In many developed countries, enforced cooperation with a suite of new regulations and agreements slowly but steadily restored both order and, importantly, economic growth.
CLEVER TOGETHER – A world in which highly coordinated and successful strategies emerge for addressing both urgent and entrenched worldwide issues

The recession of 2008-10 did not turn into the decades-long global economic slide that many had feared. In fact, quite the opposite: strong global growth returned in force, with the world headed once again toward the demographic and economic projections forecasted before the downturn.

India and China were on track to see their middle classes explode to 1 billion by 2020. Mega-cities like Sao Paulo and Jakarta expanded at a blistering pace as millions poured in from rural areas. Countries raced to industrialize by whatever means necessary; the global marketplace bustled.
But two big problems loomed. First, not all people and places benefited equally from this return to globalized growth: all boats were rising, but some were clearly rising more. Second, those hell-bent on development and expansion largely ignored the very real environmental consequences of their unrestricted growth. Undeniably, the planet’s climate was becoming increasingly unstable.
Sea levels were rising fast, even as countries continued to build-out coastal mega-cities. In 2014, the Hudson River overflowed into New York City during a storm surge, turning the World Trade Center site into a three-foot-deep lake. The image of motorboats navigating through lower Manhattan jarred the world’s most powerful nations into realizing that climate change was not just a developing-world problem.
That same year, new measurements showing that atmospheric carbon dioxide levels were climbing precipitously created new urgency and pressure for governments (really, for everyone) to do something fast.
A functioning global cap and trade system was also established. Worldwide, the pressure to reduce waste and increase efficiency in planet-friendly ways was enormous. New globally coordinated systems for monitoring energy use capacity — including smart grids and bottom-up pattern recognition technologies — were rolled out.

HACK ATTACK – An economically unstable and shock-prone world in which governments weaken, criminals thrive, and dangerous innovations emerge

Devastating shocks like September 11, the Southeast Asian tsunami of 2004, and the 2010 Haiti earthquake had certainly primed the world for sudden disasters. But no one was prepared for a world in which large-scale catastrophes would occur with such breathtaking frequency. The years 2010 to 2020 were dubbed the “doom decade” for good reason: the 2012 Olympic bombing, which killed 13,000, was followed closely by an earthquake in Indonesia killing 40,000, a tsunami that almost wiped out Nicaragua, and the onset of the West China Famine, caused by a once-in a-millennium drought linked to climate change.

Not surprisingly, this opening series of deadly asynchronous catastrophes (there were more) put enormous pressure on an already overstressed global economy that had entered the decade still in recession. Massive humanitarian relief efforts cost vast sums of money, but the primary sources — from aid agencies to developed-world governments — had run out of funds to offer. Most nation-states could no longer afford their locked-in costs, let alone respond to increased citizen demands for more security, more healthcare coverage, more social programs and services, and more infrastructure repair. In 2014, when mudslides in Lima buried thousands, only minimal help trickled in, prompting the Economist headline: “Is the Planet Finally Bankrupt?”

These dire circumstances forced tough tradeoffs. In 2015, the U.S. reallocated a large share of its defense spending to domestic concerns, pulling out of Afghanistan — where the resurgent Taliban seized power once again. In Europe, Asia, South America, and Africa, more and more nationstates lost control of their public finances, along with the capacity to help their citizens and retain stability and order. Resource scarcities and trade disputes, together with severe economic and climate stresses, pushed many alliances and partnerships to the breaking point; they also sparked proxy wars and low-level conflict in resource-rich parts of the developing world. Nations raised trade barriers in order to protect their domestic sectors against imports and — in the face of global food and resource shortages — to reduce exports of agricultural produce and other commodities. By 2016, the global coordination and interconnectedness that had marked the post-Berlin Wall world was tenuous at best.

With government power weakened, order rapidly disintegrating, and safety nets evaporating, violence and crime grew more rampant. Countries with ethnic, religious, or class divisions saw especially sharp spikes in hostility: Naxalite separatists dramatically expanded their guerrilla campaign in East India; Israeli- Palestinian bloodshed escalated; and across Africa, fights over resources erupted along ethnic or tribal lines. Meanwhile, overtaxed militaries and police forces could do little to stop growing communities of criminals and terrorists from gaining power. Technology-enabled gangs and networked criminal enterprises exploited both the weakness of states and the desperation of individuals. With increasing ease, these “global guerillas” moved illicit products through underground channels from poor producer countries to markets in the developed world. Using retired 727s and other rogue aircraft, they crisscrossed the Atlantic, from South America to Africa, transporting cocaine, weapons, and operatives. Drug and gun money became a common recruiting tool for the desperately poor.

SMART SCRAMBLE – An economically depressed world in which individuals and communities develop localized, makeshift solutions to a growing set of problems
The global recession that started in 2008 did not trail off in 2010 but dragged onward. Vigorous attempts to jumpstart markets and economies didn’t work, or at least not fast enough to reverse the steady downward pull. The combined private and public debt burden hanging over the developed world continued to depress economic activity, both there and in developing countries with economies dependent on exporting to (formerly) rich markets. Without the ability to boost economic activity, many countries saw their debts deepen and civil unrest and crime rates climb.
The United States, too, lost much of its presence and credibility on the international stage due to deepening debt, debilitated markets, and a distracted government. This, in turn, led to the fracturing or decoupling of many international collaborations started by or reliant on the U.S.’s continued strength.
Makeshift, “good enough” technology solutions — addressing everything from water purification and harnessing energy to improved crop yield and disease control — emerged to fill the gaps. Communities grew tighter. Micro-manufacturing, communal gardens, and patchwork energy grids were created at the local level for local purposes. Many communities took on the aura of co-ops, some even launching currencies designed to boost local trade and bring communities closer together. Nowhere was this more true than in India, where localized experiments proliferated, and succeeded or failed, with little connection to or impact on other parts of the country — or the world.


Πολύ θα το ήθελαν αυτό το σενάριο... να μου το θυμηθείτε πως τα ΜΜΕ θα το προπαγανδίζουν σαν καλά παπαγαλάκια στα επόμενα χρόνια. Ευτυχώς όμως που έχουμε δικά μας σχέδια και σενάρια και δεν θα χαρούν μια τέτοια καταστροφή...





Διαφημίσεις


Αν νιώθεις πως είσαι Άνθρωπος,

Αν κατάλαβες πως ΕΣΥ είσαι αυτός

που αποφασίζει την πραγματικότητα....

Σε προσκαλώ στην κοινωνία

των Συνειδητών Συν-Δημιουργών

Στόχος μας να αγκαλιάσουμε όλο τον πλανήτη στη νέα Αρμονική Πραγματικότητα!


Olymbia MaTerra HelleNica

μέσα απο την ΕΝθύμηση, τη ΣΥΝθεση και την ΠΑΙΔΕΙΑ