16 Ιουν 2010

Τι μας ενώνει? Μα... Ένα Όνειρο φυσικά!!!


Στην σημερινή επέτειο βρίσκω την πιο κατάλληλη ευκαιρία να αναφερθώ σε ένα πολύ όμορφο ενωτικό πλάνο που προέκυψε επίσης μέσα από τα σοκάκια του "εσωτερικού μας διαδικτύου". Δεν πάει πολύς καιρός που ένας νέος φίλος, χοντας παρακολουθήσει την πορεία του Τοξότη και έχοντας δει σημεία που μας ενώνουν μου μίλησε για τη δική του πορεία, όπου μαζί με μια παρέα φίλων του, οι οποίοι σημειωτέον προέρχονταν από πολλά και διαφορετικά μονοπάτια σκέψης- πορσπάθησαν να βουν με ειληκρίνια τι τους ενώνει, καταλλήγοντας σε κάποιες κοινές παραδοχές τις οποίες και υιοθέτησαν ως κοινή βάση. Η βάση αυτή δεν είναι άλλη από το "Όνειρο", και ορίζοντας τις συγκεκριμμένες κοινές ιδέες ως πυξίδα κατέληξαν σε ένα βασικό κείμενο αποδεκτό από όλους.

Το κείμενο αυτό με βρίσκει και εμένα φυσικά σύμφωνη, αφού λίγο πολύ το βλέπει κανείς και στα χνάρια που έχω αφήσει στην μέχρι τώρα πορεία μου, γι' αυτό και το μοιράζομαι πλέον με όλους σας:
δίνοντας το λόγο στο ίδιο το όνειρο ...

Φίλοι μου,

Σας ζητώ να αφιερώσετε λίγο χρόνο και να συνδεθείτε,
να αγκαλιάσετε
και να εξαπλώσετε το Όνειρο.

Στις αρχές του 2009 ξεκινήσαμε ν’ αναζητούμε τι μας ενώνει και καταλήξαμε σ’ ένα Όνειρο.

Ένα κοινό όνειρο που μας εμπνέει και μας καθοδηγεί να μεταμορφωθούμε σε ατομικό επίπεδο, κι έτσι αυτόματα να μεταμορφωθεί κι η κοινωνία...

...Όντας ανένταχτοι και απηλλαγμένοι από φανατικές προσκολλήσεις κι ιδεολογίες πιστεύουμε ότι το κάλεσμά μας μπορεί ν’αγγίξει και να συνενώσει κάθε άνθρωπο που πιστεύει οτι ένα Όνειρο μπορεί ν’αλλάξει τα πάντα.

Από σήμερα λοιπόν αλλάζουμε σελίδα στη χώρα μας - αρχίζουμε να υπηρετούμε το Όνειρο.

Ένα Όνειρο για την Ελλάδα, για μιά Ελλάδα Όνειρο.

ΒΑΣΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ

Α) Βασική Παραδοχή

  • Αναγνωρίζω ως πρωταρχική πηγή δυσαρμονίας στον κόσμο, την εσωτερική μου δυσαρμονία.
  • Πρωταρχική μου μέριμνα αποτελεί η αποκατάσταση της εσωτερικής μου αρμονίας.
  • Είμαι ελεύθερος να χρησιμοποιήσω οποιαδήποτε προσέγγιση κρίνω ότι μπορεί να υποστηρίξει την πορεία μου προς την αρμονία.
  • Καλωσορίζω και συνεργάζομαι με κάθε συνοδοιπόρο, αναζητώντας και ενδυναμώνοντας τα σημεία που μας ενώνουν.
  • Εμπιστεύομαι την απλότητα και τη ζεστασία της καρδιάς μου, η οποία μπορεί να λιώσει και να ενώσει τις διανοητικές “φαινομενικές” αντιθέσεις.
  • Τελικό στόχο αποτελεί η ευθυγράμμιση μου με την αρμονία του σύμπαντος.

Β) Απ’ το “Εγώ” στο “Εμείς”

  • Με αγάπη και λογικούς συλλογισμούς,
  • Παρακινούμενοι απ’ τον Ενθουσιασμό κι εξοπλισμένοι με Υπομονή,
  • Ήρθε η ώρα να αφήσουμε την παγωμένη πανοπλία του ΕΓΩ και γυμνοί να εισέλθουμε στη ζεστασιά του ΕΜΕΙΣ.
Γιατί εμείς δεν τραγουδάμε για να ξεχωρίσουμε αδελφέ μου απ’ τον κόσμο, εμείς
τραγουδάμε για να σμίξουμε τον κόσμο!!! (Γιάννης Ρίτσος)

Γ) Θετική Εστίαση: Προς το ΦΩΣ

- Από που εκπορεύεται το Φώς;
- Απ’ τον Ήλιο.
- Από που εκπορεύεται το Σκότος;
- Από πουθενά. Στην ουσία είναι απουσία του Φωτός.

Γι’ αυτό επιλέγω να εστιάζομαι μόνο στο θετικό, στο καλό των πάντων, στο Φώς,!!!

Καλλιεργώ κι ασχολούμαι μόνο με ότιδήποτε είναι φωτείνο, εμπεριέχει την έννοια της αγάπης και είναι προς το συμφέρον όλων!!!

Είτε θέλω να έλξω κάτι, είτε θέλω να το απομακρύνω το αποτέλεσμα είναι το ίδιο – επειδή ασχολούμαι μαζί του, και ασυνείδητα το έλκω!!!

Το κλειδί είναι η εστίαση της Συνειδήσεως.

Εκεί που εστιάζω τη συνείδησή μου, αρχικά κατευθύνεται η ενέργειά μου, σταδιακά ισχυροποιείται η σύνδεσή μας, και τελικά συγχωνεύομαι μαζί του!!!

Από σήμερα επιλέγουμε να σκεπτόμαστε, να ομιλούμε και να πράττουμε αποκλειστικά και μόνο σ’ οτιδήποτε μας θρέφει με Φώς!!!


Δ) Πρότυπο

Πρότυπό μας είναι το μονοπάτι που επέλεξε ο Ηρακλής – το μονοπάτι της Αρετής.
Με απλά λόγια, ακολουθούμε το μονοπάτι του Ήρωα. Του ανθρώπου που καθημερινά αγωνίζεται να φωτίσει τα σκοτάδια της ψυχής του ή αυτού που αγωνίζεται υπηρετώντας με αυτοθυσία τους συνανθρώπους του – η μάνα που αναθρέφει τα παιδιά της, ο πυροσβέστης που δαμάζει τις φλόγες, ο αστυνομικός που προφυλλάσει τους αδυνάτους, ο δικαστής που υπερασπίζεται το δίκαιο, ο πολεμιστής που προασπίζεται τους βωμούς και τις εστίες κ.α.

Ε) Βαδίζοντας προς το “Εμείς”

Πώς μπορώ να γνωρίζω ότι απομακρύνομαι απ’ το ΕΓΩ και πλησιάζω στο ΕΜΕΙΣ;

(Ελέγχοντας που εντάσσεται η σκέψη/ο στόχος, για ποιόν ή ποιούς μπορεί να είναι καλό βλέπουμε τη φθίνουσα πορεία από το εμείς στο εγώ- σημ. τοξότισσας) 

Είναι καλό:
Εμείς
  • (7)  για το Σύμπαν; Όλον
  • (6)  για τον πλανήτη μας; Φύση
  • (5)  για τους συνανθρώπους μου; Είδος
  • (4)  για τους συμπατριώτες μου; Πατρίδα
  • (3)  για τους συμπολίτες μου; Πόλη
  • (2)  για τους οικείους μου; Οικογένεια
  • (1)  για μένα;
Εγώ

Στ) Συντονισμένος Οραματισμός για το καλό όλων

Κάθε πρωί στις 07:00 και/ή κάθε βράδυ στις 24:00 προσανατολιζόμαστε (στρεφόμαστε προς την ανατολή) και αναπνέουμε δέκα (10) φορές αργά, βαθιά και συνειδητά. Κατόπιν, ακολουθούμε ένα τρόπο εκπομπής αγάπης απ’το κέντρο της καρδιάς μας προς το σύμπαν.

Υποδείγματα
Α) Αρχικά, εστιαζόμαστε στο κέντρο της καρδιάς μας κι αισθανόμαστε μεγάλη αγάπη για τον εαυτό μας. Κατόπιν, επεκτείνουμε αυτήν την αγάπη στη μέλη της οικογένειάς μας, στους γείτονές μας, στην πόλη μας, στη χώρα μας, στον πλανήτη όπου φιλοξενούμαστε και τέλος σ’ ολόκληρο το σύμπαν!!!

Β) Αρχικά, εστιαζόμαστε στο κέντρο της καρδιάς μας κι αισθανόμαστε μεγάλη αγάπη για τον εαυτό μας. Κατόπιν οραματιζόμαστε την Ελλάδα ως έναν τόπο γεμάτο Φως - κατάμεστο από βλάστηση, καθαρές παραλίες, βουνά, πόλεις κ.ο.κ. χαρούμενα πρόσωπα, πολιτιστικές εκδηλώσεις, αθλητισμό.κ.τ.λ.

Το όνειρο θα βρείτε στη σελίδα: www.enaoneiro.gr

Επίσης μπορείτε να δείτε ένα πολύ όμορφο βιντεάκι του "ονείρου" εδώ:



Διαφημίσεις


Αν νιώθεις πως είσαι Άνθρωπος,

Αν κατάλαβες πως ΕΣΥ είσαι αυτός

που αποφασίζει την πραγματικότητα....

Σε προσκαλώ στην κοινωνία

των Συνειδητών Συν-Δημιουργών

Στόχος μας να αγκαλιάσουμε όλο τον πλανήτη στη νέα Αρμονική Πραγματικότητα!


Olymbia MaTerra HelleNica

μέσα απο την ΕΝθύμηση, τη ΣΥΝθεση και την ΠΑΙΔΕΙΑ