8 Ιουν 2010

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: σεξουαλική μαγεία, χρόνος... και το "μάτι" του κυκλώνα στο 2012

Μια συνέντευξη με τον Jay Weidner

Μέρος 1
A Fireside Chat with Zany Mystic.

Lance White: Απόψε, είμαι στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσω Jay Weidner, ο οποίος επιστρέφει στο show. Το Wired Magazine τον χαρακτηρίζει ως "αυθεντία στις ερμητικές και αλχημιστικές παραδόσεις" και "περισπούδαστο κυνηγό της συνωμοσίας". Ο Jay Weidner είναι ένας φημισμένος συγγραφέας, σκηνοθέτης, και ερμητικός λόγιος. Θεωρείται ένας σύγχρονος Indiana Jones για όσα αυτή τη στιγμή βρίσκονται σε εξέλιξη αλλά και τις αναζητήσεις του σε παγκόσμια κλίμακα, για να εντοπίσει ενδείξεις ως προς το πνευματικό πεπρωμένο της ανθρωπότητας μέσα από αρχαίες κοινωνίες και αρχαία αντικείμενα.

Το σώμα του έργου του προσφέρει μεγάλη γνώση των συνθηκών, που οδήγησαν στη σημερινή παγκόσμια κρίση. Είναι παραγωγός του ντοκιμαντέρ, " 2012- Η Οδύσσεια , και " Timewave 2013 . "
Είναι επίσης διευθυντής του επικείμενου ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους, " Infinity: The Ultimate Trip ".  Σήμερα είναι στο στάδιο ολοκλήρωσης του εν λόγω ντοκιμαντέρ για το θάνατο και τη μεταθανάτια ζωή. - Όπου περιλαμβάνει πάρα πολλούς συγγραφείς, όπως ο Dannion Brinkley , Δρ Alberto Villoldo , Neale Donald Walsch και πολλά άλλα φωτισμένα πνεύματα. Ας αρχίσουμε τώρα μια κατ 'ιδίαν συνομιλία με τον Jay .

Γεια σου, Jay. Καλώς ήρθες και πάλι.

Διάβαζα το τμήμα με τα άρθρα στο site σου σήμερα. Θέλω να αναφέρω το site σας,  www.jayweidner.com , τώρα, σε περίπτωση που οι άνθρωποι θέλουν να το επισκεφτούν. Στη σελίδα των άρθρων υπάρχουν κάποια νέα στοιχεία που δεν είχα προσέξει πριν.

Ήταν σαν να έπεσε το σαγόνι μου πάνω στο γραφείο, όταν διάβασα τα πρώτα άρθρα, και ιδίως εκείνα σχετικά με τον Stanley Kubrick.  Μπορούμε να ξεκινήσουμε με το άρθρο σχετικά με το "2001: A Space Odyssey " του Stanley Kubrick και μερικές από τις καταπληκτικές συγχρονικότητες που συμβαίνουν εκεί;

Jay:  Το όλο σύνολο της οδύσσειας του Stanley Κιούμπρικ - όχι μόνο "2001," αλλά ολόκληρο το έργο του  γίνεται αντιληπτό κάνοντας ένα βήμα πίσω.
 Πηγαίνετε  πίσω όσο μακριά μπορείτε και θα αποκομίσεται μια ευρεία οπτική. Ο Stanley έχει εμμονή με το χρόνο. Η τρίτη ταινία του, "The Killing" είναι intercut μεταξύ πολλών διαφορετικών χρονικών στιγμών. Αυτό το 1956, πολύ πριν από το "Momento» ή οποιαδήποτε από αυτές τις σύγχρονες ταινίες.

. Όταν προχώρησε πλέον προς το "Dr Strangelove", και πάλι πραγματεύεται intecut χρόνου, όχι μεταξύ διαφορετικών χρονικών στιγμών, αλλά στον ίδιο χρόνο.  Ο χρόνος είναι διαφορετικός, ακόμα κι αν πρόκειται για την ίδια στιγμή.

 Όταν είστε σε βομβαρδιστικό, ο χρόνος κινείται γρήγορα, αλλά όταν είστε στο συνέδριο του προέδρου στο "Δωμάτιο Πολέμου", ο χρόνος κινείται πολύ αργά. Όταν προσπαθείτε να πάρετε τον κώδικα από τον General Τζακ Αντεροβγάλτης, ο χρόνος κινείται πιο αργά και από τη διάβρωση.  Ο Τζακ δεν πρόκειται να σας πει τον κωδικό ανάκλησης.

Το "2001" επαναλαμβάνει επίσης το παλιό mf με το χρόνο. We cut in 1/24th of a second between his thrown bone and a spaceship years later. Κόβουμε σε 1/24th του δευτερολέπτου μεταξύ στη ρίψη των οστών του και τα διαστημικά έτη αργότερα. Επίσης, στην πραγματικότητα δεν ξέρουμε ποιός χρόνος είναι στη Γη, όταν το "παιδί των άστων" (Star Child) επιστρέφει στο τέλος της ταινίας.

When you read my article "Alchemical Kubrick, Part I: 2001, the Great Work on Film, " you'll see there is a conscious thing that Stanley Kubrick is doing. Διαβάζοντας το άρθρο μου «αλχημικός Κιούμπρικ, Μέρος Ι: 2001, η σπουδαία εργασία στο φιλμ", θα δείτε πως υπάρχει μια συνειδητή πράξη που εκτελεί ο Στάνλεϊ Κιούμπρικ. Σχεδιάζει έτσι την ταινία ώστε να πρόκειται για μια μύηση.

When you blend together the other two articles that have about Kubrick in them and what I have now discovered about the films of Stanley Kubrick, an eye-opening expose is at hand. Όταν ανμείξεται μαζί και τα δύο άλλα άρθρα μου για τον Κιούμπρικ και τις τωρινές ανακαλύψεις μου για τις ταινίες του θα ανοίξουν με βεβαιότητα τα μάτια σας. Προτίθεμαι να το εκθέσω ανοιχτά σύντομα.

Ο Στάνλεϊ Κιούμπρικ έκανε μια συμφωνία, πιστεύω, με την κυβέρνηση των ΗΠΑ για να πλαστογραφίσει τις προσεληνώσεις. Δεν λέω ότι δεν πήγαν στο φεγγάρι, πήγαν. Πήγαν στο φεγγάρι, έφεραν βράχια από εκεί, έβαλαν ανακλαστήρες στη Σελήνη, έκαναν διάφορα. Πιστέψτε με, έχουν πάει  στη Σελήνη πολλές φορές, αλλά δεν πήγαν με τον τρόπο που παρουσιάστηκαν οι προσεληνώσεις, τις οποίες πλαστογράφησε ο Κιούμπρικ.  Σε αντάλλαγμα, ο Kubrick έκανε μια συμφωνία, ώστε να είναι σε θέση να κάνει το είδος των ταινιών που ήθελε να κάνει.

Η πρώτη από αυτές τις ταινίες ήταν «2001: A Space Odyssey", φυσικά.  Έχει ενσωματώσει τόνους αλχημικές και απόκρυφες πληροφορίες στα σύμβολα που χρησιμοποίησε και το σενάριο. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το "2001" ως εφαλτήριο για την κατανόηση της μεγαλύτερης ιστορίας που διηγείται ο Stanley, την οποία παρουσίασε πολύ κρυφά μέσω των υπολοίπων ταινιών του.

Η μεγάλη ιστορία του Kubrick είναι πως αυτός ο κόσμος κυβερνάται από μια ομάδα ανθρώπων που είναι πολύ προχωρημένοι/προηγμένοι. Προφανώς, έχουν ένα μυστικό διαστημικό πρόγραμμα, το οποίο και κρύβουν από εμάς. Δεν κάνουν πραγματικά ταξίδια στο χρόνο, αλλά έχουν μια περίεργη σχέση με το γραμμικό χρόνο. Φαίνεται να είναι σε θέση να κυκλοφορούν μέσα και έξω από αυτό (το γραμμικό χρόνο).

 Όλα αυτά σύμφωνα με τις ταινίες του Κιούμπρικ, δεν είναι η δική μου γνώμη. Αυτοί οι άνθρωποι συμμετέχουν σε βαθιές και σκοτεινά σεξουαλικές πρακτικές. I'll try to be as nice about it as I can. Θα προσπαθήσω να είμαι όσο ευγενικός μπορώ γι 'αυτό. Οι ταινίες, ειδικά οι ταινίες που ακολούθησαν το "2001," είναι μια μακρά έκθεση από ένα σκοτεινή λατρεία σεξουαλικής μαγείας που κυβερνά τον κόσμο.

 Όλα γίνονται πολύ υποσυνείδητα. Είναι ένας θησαυρός που, σαν ένα αρχείο zip ξεχειλίζει όταν το ανοίξετε. Σε αυτό το σημείο, δεν γνωρίζω καν πώς να βάλω όλα τα κομμάτια μαζί, διότι ο όγκος των πληροφοριών που βγαίνουν είναι εκπληκτικός.

Lance: Λοιπόν, είναι κρυμμένο εκεί μπροστά μας. Θα έλεγα πως η ταινία του "Eyes Wide Shut" ("Μάτια ερμητικά κλειστά") είναι πιθανότατα η πιο κοντινή στην πραγματικότητα, που βγαίνει και εκθέτει την σεξουαλική πλευρά της ζωής, ως φανταστική ταινία, εκτός από το γεγονός πως προφανώς εσκεμμένα υποβαθμίζει αυτό το σημείο.

Αναφέρατε στο άρθρο σας ότι υπήρχαν κάποιες σκηνές που κόπηκαν στο έργο αυτό. Είναι ατυχές το γεγονός ότι οι παραγωγοί δεν θέλουν πραγματικά να δημοσιοποιηθεί.

Jay: Υπάρχουν απίστευτα διαλείμματα συνέχειας σε ορισμένα σημεία της ταινίας "Eyes Wide Shut", τα οποία είναι αδύνατο να έχουν επιτραπεί από έναν άνθρωπο της πειθαρχίας σαν τον Stanley Κιούμπρικ. Δεν μπορώ να σας πω τι πραγματικά συνέβη ανάμεσα σε αυτά τα λάθη συνέχειας, αλλά υπάρχει κάτι που έχει κοπεί.  Αυτό συμβαίνει αρκετές φορές στην ταινία.

Από αυτά τα σφάλματα συνέχειας (τα "κενά") μπορούμε να πούμε ότι κάτι έχει αλλάξει. Δεν αφέθηκε (η ταινία) όπως θα την ήθελε ο Stanley, αλλά δεν μπορώ να πάω πέρα από αυτό, επειδή η Warner Brothers, δεν θα κυκλοφορήσει περικοπή του σκηνοθέτη, την τελική περικοπή δηλαδή του Kubrick, που νομίζω ότι του αξίζει. Θέλω να πω, Θεέ μου, είναι η τελευταία του ταινία.

Επιτρέπουν τις περικοπές σκηνοθέτη του Ridley Scott, τις περικοπές του Στίβεν Σπίλμπεργκ. Γιατί δεν απελευθερώνουν τις σκηνές που έκοψε ο σκηνοθέτης του "Eyes Wide Shut";  Δεν το κάνουν και δεν μπορούμε να ελπίζουμε πως θα το κάνουν.

Αλλά, ναι, θα έλεγα ότι υπάρχει ένας βαθύς και σκοτεινός τόνος στο "Eyes Wide Shut", τον οποίο κανείς δεν έθιξε. Μάλλον υπάρχει ένας, ένας τύπος στο Web, ένας αλχημιστής, ο οποίος έθιξε το ζήτημα αυτό. Όμως υπάρχει μια εκπληκτική ομάδα  ταινιών- Και μια μέρα θα γράψω τη δική μου ταινία ή ένα βιβλίο σχετικά με αυτό το όλο θέμα όπου θα τα βάλω όλα σε κάποια τάξη.

Σας λέω όμως πως είναι ένα πραγματικό ταξίδι να κάθομαι μπροστά από μεγάλη οθόνη της τηλεόρασης μου με ταινίες του Stanley Kubrick σε Blu-ray και να προχωρώ αργά μέσω αυτών ανακαλύπτοντας το ένα θαύμα μετά το άλλο.

Lance:  Λοιπόν, θα πρέπει να πάω πίσω και να τα παρακολουθήσω, γιατί έγραψες ότι δεν έχεις κατανοήσει αμέσως μετά την ταινία του "The Shining" |("Η Λάμψη") και είμαι μαζί σου σε αυτό.

Για κάποιους - για οποιοδήποτε λόγο, εγώ ποτέ - ήταν τελειωμένο - πήγε κατευθείαν πάνω από το κεφάλι μου- Την  πήρα (την ταινία) σε μια πολύ κυριολεκτική βάση. Αλλά, όταν εξηγηείς τις συγχρονικότητες και το τι πραγματικά συμβαίνει εκεί,  με κάνει να νιώθω ακριβώς σαν ηλίθιος που  - φυσικά, δεν ξέρεις μέχρι να μάθεις.  Και εσείς ξέρετε -

Jay: Οχι, το μυστικό παραμένει μυστικό, έως ότου το ίδιο αποκαλύπτει τον εαυτό του. Ξέρεις, είναι σαν Schopenhauer που δήλωσε τα εξής: όταν λέτε κάτι ασυνήθιστο, όλοι το υποτιμούν,  μετά, τη δεύτερη φορά που το ακούν, απλά κουνούν τα κεφάλια τους και το αγνοούν, μετά, την τρίτη φορά, ενεργούν σαν να, ξέρεις, σαν να το γνώριζαν ανέκαθεν

 Και νομίζω ότι αυτό είναι που πρόκειτε να βρείτε με τον Kubrick σε δέκα χρόνια. Θα έχω πλέον ξεχαστεί, και αυτό ακριβώς θα γίνει κοινή γνώση. Θα υπάρξουν κατά πάσα πιθανότητα ταινίες γι 'αυτόν σαν αλχημιστή και όλα τα είδη γεγονότων θα συμβούν εδώ, προβλέπω, κατά τα επόμενα δέκα, δεκαπέντε χρόνια.
Ακριβώς όπως είχα προβλέψει - νομίζω πως έχω έρθει στο show σας μόνο μια φορά; Σωστά;

Lance:  Σωστά.

Jay: Ναι. Και νομίζω ότι η τελευταία φορά που ήμουν στην εκπομπή σας ήταν τον Απρίλιο του 2008.

Lance:  ακούγεται σωστό.

Jay: Ναι. Και, αν ακούσεις εκείνη την εκπομπή ", την οποία κάποιος έχει βάλει στο Διαδίκτυο - δεν ξέρω ποιος - στο YouTube.  Κάποιος σήμερα μου έγραψε γι 'αυτό-, σε αυτό το show, είχα προβλέψει την οικονομική κατάρρευση του φθινοπώρου του 2008. Έπρεπε να το ακούσω αυτό, επειδή δεν το θυμόμουν.

Αλλά, έτσι, δεν είναι δύσκολο να κάνει κανείς προβλέψεις, όταν κάνει μια μελέτη των πραγμάτων,  δεν απαιτεί ψυχική ικανότητα. And I predicted a lot of things that are coming down the pike, and they have nothing to do with me being a fortune-teller. Και είχα προβλέψει πολλά πράγματα που έρχονται, και δεν είμαι "μελλοντολόγος", καμία σχέση.

Είμαι απλώς ένας τύπος που διαβάζει πολύ και στη συνέχεια τα προεκτείνει/τα προβάλει προς τα εμπρός. And maybe I have a psychic abilitywhich aids me that I'm unaware of, but it certainly doesn't help me with my investments or anything else. Και ίσως έχω μια ψυχική ικανότητα που με βοηθά, αλλά να την αγνοώ, σίγουρα πάντως δεν με βοηθάει με τις επενδύσεις μου ή οτιδήποτε άλλο.

Lance:  Λοιπόν, είμαι μαζί σου σε αυτό. Όπως είπα, ακούω τους καλεσμένους μου, και μερικές φορές θα ακούσω κάτι αργότερα που δεν είχα ακούσει την πρώτη φορά.

Και πάλι, φαίνεται να εξαρτάτει από το πόσο "ξύπνιος"/συνειδητός είμαι εκείνη τη δεδομένη στιγμή, και φαίνεται να αλλάζει από μέρα σε μέρα. Γι 'αυτό προσπαθώ να τα βάζω στο καπάκι στη μνήμη μου κάθε μέρα, για να μην ξεχάσω όλα όσα έχω θυμόμουν μέχρι εκείνο το σημείο- Αλλά δεν λειτουργεί πάντα, και μερικές φορές ξεχνώ να το θέσω σε λειτουργία.

Jay: Ναι. Λοιπόν, όλοι έχουμε τις θολές στιγμές μας, καθώς ο κόσμος γίνεται όλο και πιο τρελός.

Lance: Λοιπόν, ναι. Αλλά Πού το αποδίδετε αυτό; Αναφέρατε επίσης, πως θα μπορούσαμε να πάμε στις πολυάριθμες διαδικασίες που έχετε μελετήσει, από τα αρχαία αντικείμενα, τις αιγυπτιακές πυραμίδες, μέχρι το σταυρό στο Hendaye, τα αντικείμενα των Ινδουιστών και των Μάγια - εννοώ ότι συνεχίζεται, προχωρά συνέχεια... .

Και, σύμφωνα με το ημερολόγιο των Μάγιας, μόλις μπήκαμε στην έκτη νύχτα- που σημαίνει πως πλησιάζουμε σε αυτά τα "χτυπήματα" (συνθήματα κατανόησης), που ισχυρίζονται πως  είναι τα εννέα επίπεδα της συνείδησης, τα οποία υποτίθεται ότι θα καταφθάσουν σύντομα.

Jay:  Ναι, το ανέφερα- ναι.  Ξετυλίγεται μόνο του. Αυτό που πραγματικά συμβαίνει, είναι ότι υπάρχει μια σκλήρυνση του χρόνου. Ο χρόνος είναι μια δίνη, και κινούμαστε προς τα κάτω προς την κορυφή της δίνης. Αργά  καλύπτουμε σε κυκλική φορά το δρόμο μας προς εκείνη την άκρη της δίνης.

And, as we cycle down, the concentric circles grow tighter and faster; so each circle around is faster, but also closer to the last one - and a reflection. Και, όπως κινούμαστε κυκλικά προς τα κάτω, οι ομόκεντροι κύκλοι γίνονται πιο πυκνοί και πιο γρήγοροι. Έτσι κάθε περιστροφή είναι  γρηγορότερη, αλλά και πιο κοντά στην τελευταία - και επίσης αποτελεί μια αντανάκλαση.

Καθώς ο κύκλος πάνω και κύκλος από κάτω μέσα στη σπείρα είναι πολύ παρόμοιοι μεταξύ τους, είναι καθρέφτες,- ενώ θα χρειάζουν 20 - 25 χρόνια, για να πάς από τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, πήρε μόνο λίγα χρόνια για να πάει από το Βιετνάμ στον πόλεμο του Κόλπου, και τώρα βλέπουμε δύο πολέμους να βρίσκονται ο ένας δίπλα στο άλλο.

Έτσι παλεύουμε σε  ένα πόλεμο με δύο μέτωπα που ξεκίνησαν εντός του ίδιου έτους.

Και, σε αυτό το σημείο, θα αρχίσουμε να βλέπουμε αντανακλάσεις της παρούσας πύκνωσης του χρόνου να συμβαίνει καθώς πλησιάζουμε την κορυφή της δίνης. Και, όπως και η μύτη ενός ανεμοστρόβιλου - η οποία είναι τόσο σκληρή όσο ένα διαμάντι, μολονότι πρόκειται μόνο  για μια κλώση αέρα - όταν έχετε επιταχυνόμενο (spining) χρόνο, είναι επίσης σκληρός όσο είναι ένα διαμάντι  στην τέταρτη διάσταση, η οποία είναι αυτό που λέμε χρόνο.

Και τότε είναι που τα πράγματα γίνονται πραγματικά περίεργα, διότι, σε εκείνο το σημείο, οι κύκλοι κοντά στο άκρο αρχίζουν να αλληλοδιαστραυρώνονται. Και, όταν αρχίζουν την διασταυρούμενη διέλευση τους, η οποία είναι αυτό που πραγματικά σκληραίνει το χρόνο, τότε μπορείτε να πάτε προς τα εμπρός και προς τα πίσω (στο χρόνο).

Αλλά αυτό που πραγματικά συμβαίνει με αυτή την ιστορία των Μάγια είναι ότι, καθώς πλησιάζετε το χωνί, το κάτω μέρος της χοάνης, της δίνης του χρόνου, υπάρχουν  κύματα προς τα πίσω.
Όπως και στη φυσική, όταν κύματα χτυπούν ένα τοίχο και έρχονται πίσω και βρίσκονται κάτω από το κύμα που προωθούν, υπάρχουν κύματα επιστροφής τα οποία πλήττουν τη μεμβράνη του χρόνου, τον κώνο, την κωνοειδή δίνη, το τετράεδρο -

Αν πάρετε ένα τετράεδρο και το κοιτάξετε, μπορείτε να δείτε ότι είναι σαν τετράγωνισμένος ανεμοστρόβιλος.  Και τώρα πλησιάζουμε πολύ γρήγορα αυτό το σημείο και κάθε χρόνος αντίδρασης μας  χρόνοι είναι μικρότερος, και έτσι είναι βέβαιο ότι θα  γίνει ένα λάθος .

Στην πραγματικότητα, αυτό που συμβαίνει πραγματικά είναι - πως αυτοί δημιουργούν ένα λάθος κάθε μέρα ή κάπως έτσι, ακριβώς αυτή τη στιγμή. Σχεδόν κάθε μέρα, επικυρώνουν ακόμη ένα νέο νόμο που πρόκειται να κάνει τα πάντα πολύ χειρότερα ακριβώς όταν θα χτυπήσουμε το "μάτι" στο τέλος αυτού του "κατηφορικού" ταξιδιού μέσα σε αυτή τη δίνη.

Και τότε θα χτυπήσουμε στο "μάτι", και στη συνέχεια, δεν θα υπάρχει χρόνος. Και αυτό είναι που εννοούμε με τον όρο «το τέλος του χρόνου».

Lance:  Λοιπόν, αυτό τώρα, που φέρνει μερικές ερωτήσεις. At least the government and the shadow government - the one that you talked about, that has the second space program - they're fully aware of all this, aren't they? Τουλάχιστον η κυβέρνηση και η σκιώδης κυβέρνηση - εκείνη για την οποία μίλησες, που έχει το δεύτερο διαστημικό πρόγραμμα -  έχουν πλήρη επίγνωση όλων αυτών, δεν έχουν;

Jay: Έχουν.

Lance: Αλλά φαίνεται ότι κάνουν ό, τι μπορούν για να σταματήσουν αυτή τη διαδικασία, ή τουλάχιστον να μας κρατήσουν μακρυά από την είσοδο σε αυτό. But that seems like an inevitable process for it, as far as what you're describing. Αλλά αυτό μοιάζει σαν μια αναπόφευκτη διαδικασία, όπως το περιγράφεις μέχρι τώρα.

Jay: Λοιπόν, πράγματι είναι, (αναπόφευφτη διαδικασία) όμως τις δράσεις τους δεν είναι εύκολο να τις καταλάβει κανείς και έτσι πρέπει να αντιληφθούμε ότι υπάρχει κάτι ανάμεσα τους/μαζί τους που δεν έχει νόημα στην ανθρώπινη σφαίρα.

Τώρα, τι είμαι έτοιμος να πω - θα πάμε σε διάλειμμα ή κάτι τέτοιο;

Lance:  Όχι. 

Συνεχίζεται....

Διαφημίσεις


Αν νιώθεις πως είσαι Άνθρωπος,

Αν κατάλαβες πως ΕΣΥ είσαι αυτός

που αποφασίζει την πραγματικότητα....

Σε προσκαλώ στην κοινωνία

των Συνειδητών Συν-Δημιουργών

Στόχος μας να αγκαλιάσουμε όλο τον πλανήτη στη νέα Αρμονική Πραγματικότητα!


Olymbia MaTerra HelleNica

μέσα απο την ΕΝθύμηση, τη ΣΥΝθεση και την ΠΑΙΔΕΙΑ