20 Φεβ 2010

Διεθνούς φήμης κλιματολόγος αλλάζει γνώμη

Συνήθως όταν ένας οπαδός μιας συγκεκριμένης θεωρίας αλλάζει άποψη, τα ΜΜΕ σπεύδουν να μιλήσουν για το γεγονός, αυτό όμως δεν συνέβη στην περίπτωση του καθηγητή Mojib Latif του γερμανικού Ινστιτούτου του Leibniz. Ο Latif είναι ένας από τους παγκοσμίως πιο αναγνωρισμένους ειδικούς στο θέμα των κλιματολογικών μοντέλων και έχει βραβευθεί με πολλά διεθνή βραβεία για τις κλιματολογικές έρευνες του. Επιπλέον είναι ένας από τους βασικούς συγγραφείς του παγκόσμιου φόρουμ για το κλίμα, του γνωστού IPCC (International Panel for Climate Change) και υπήρξε βασικός συνεργάτης του κατά την 5ετή έκθεση του, που έλεγε πως τα αέρια του θερμοκηπίου, τα οποία παράγει ο άνθρωπος θερμαίνουν επικίνδυνα τον πλανήτη μας...

Το Σεπτέμβριο του 2009, στο παγκόσμιο συνέδριο των Ηνωμένων Εθνών στη Γενεύη -που αποτελεί τη συγκέντρωση των επιστημόνων που αντιπροσωπεύουν τη θεωρία της "ανθρωπογενούς υπερθέρμανσης"- ο ίδιος ο Latif δήλωσε πως εδώ και μία δεκαετία ΔΕΝ αυξήθηκε η θερμοκρασία του πλανήτη και πως βρισκόμαστε στην αρχή μίας δεκαετίας ψύξης (ή ακόμη και δύο) .

Η θεωρία της παγκόσμιας υπερθέρμανσης βασιζόταν εν μέρει και στην άποψη πως οι ωκεανοί απορροφούν ένα μεγάλο μέρος των "αερίων του θερμοκηπίου" που παράγουν οι άνθρωποι και κατόπιν απελευθερώνουν αυτή τη συγκεντρωμένη θερότητα, με αποτέλεσμα να θερμαίνεται η ατμόσφαιρα και η Γη...

Ο καθηγητής Latif όμως απέδειξε πως αντίθετα από όσα διαδίδονται, ο Ατλαντικός ωκεανός -και ειδικά ο βόρειος Ατλαντικός- ψύχεται και σύμφωνα με τα δεδομένα θα συνεχίσει να ψύχεται για τουλάχιστον ακόμη δέκα έως είκοσι χρόνια...

Πηγή: The Calgary Herald και γερμανικό NEXUS

Δείτε επίσης: Άσχημα νέα για τους "υπερθερμασμένους" 

Διαφημίσεις


Αν νιώθεις πως είσαι Άνθρωπος,

Αν κατάλαβες πως ΕΣΥ είσαι αυτός

που αποφασίζει την πραγματικότητα....

Σε προσκαλώ στην κοινωνία

των Συνειδητών Συν-Δημιουργών

Στόχος μας να αγκαλιάσουμε όλο τον πλανήτη στη νέα Αρμονική Πραγματικότητα!


Olymbia MaTerra HelleNica

μέσα απο την ΕΝθύμηση, τη ΣΥΝθεση και την ΠΑΙΔΕΙΑ