8 Ιαν 2010

Μαθαίνοντας να αντιλαμβανόμαστε την ΑΥΡΑ

Ασκήσεις & Τρόποι να αντιληφθείτε την αύρα 
της Βίκυς Χρυσού

2o μέρος 
(συνέχεια του άρθρου για την ΑΥΡΑ- Δεκ. 2009)

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να αντιληφθεί κανείς την αύρα. Μπορούμε να την αγγίξουμε με την αφή, να τη νιώσουμε διαισθητικά ή ακόμη και να ακούσουμε τον ήχο της. Αυτό όμως που συνήθως επιθυμούμε είναι να τη δούμε… οπότε δεν θα επεκταθώ στους άλλους τρόπους αντίληψης της αύρας… Πέρα από μερικές σύντομες σημειώσεις:


«Ψηλαφίζοντας την αύρα»: Θερμοκρασία της Αύρας (1)
Θερμοκρασία
Ενέργεια
Πιθανή ερμηνεία
Καυτή
Πλεόνασμα
Πνευματικές, ψυχικές ή σωματικές καταστάσεις διέγερσης.- Το σώμα ίσως αμύνεται ενάντια σε κάποια ασθένεια- Πνευματική υπέρβαση
Ζεστή
Ισορροπία
Φυσιολογική κατάσταση της αύρας
Δροσερή
Έλλειμμα
Πνευματικό ή ψυχικό μπλοκάρισμα, μελαγχολία, κατάθλιψη, αρχή ή τέλος μίας ασθένειας
Κρύα
Μπλοκάρισμα
Πνευματική, ψυχική ή σωματική κρίση, κακοήθης όγκος ή σημαντική απώλεια




«Ψηλαφίζοντας την αύρα»

Σύνθεση της Αύρας (2)

σύνθεση

Πιθανή ερμηνεία

σκληρή

Ενεργειακά μπλοκαρίσματα

Μαλακή

Απώλεια ενέργειας



«Ψηλαφίζοντας την αύρα» Υφή της Αύρας(3)

Υφή

Πιθανή ερμηνεία

Λεία, στρογγυλή

Υγεία, αρμονία

Άγρια, σφιχτή

Υγεία, δράση, ένταση

Με ακμές

Ενεργειακά μπλοκαρίσματα, πλεονάσματα ενέργειας, μερικές φορές ψυχικός, αλλά συνήθως σωματικός πόνος

Λεία, κολλώδης

Ορισμένες φορές σωματικός, αλλά συνήθως πνευματικός-ψυχικός πόνος


Όλοι μπορούν να δουν την αύρα

Η εκπαίδευση των ματιών μας, ώστε να «ξαναθυμηθούν» και να αναπτύξουν την φυσική ικανότητα τους να βλέπουν την αύρα -χωρίς να μεσολαβούν μηχανήματα- είναι απόλυτα εφικτή. Και αυτή είναι μία καθαρά φυσική και όχι «μεταφυσική» ικανότητα.
Σύμφωνα με τον Ted Andrews, μπορεί κανείς, μέσα σε 2 μήνες, με απλές καθημερινές ασκήσεις, υπομονή και επιμονή, να αναπτύξει την ικανότητα του να βλέπει την αύρα. Τόσο ο ίδιος, όσο και άλλοι δάσκαλοι και ερευνητές, προτείνουν μία σειρά από απλές ασκήσεις με σκοπό:
  • την εκγύμναση των μυών των ματιών μας και της ίριδας,
  • τη διεύρυνση αντίληψης των χρωμάτων, αλλά και
  • την ανάπτυξη της ικανότητας όρασης λεπτότερων ακτινών φωτός. 
Εννοείται πως, όπως και σε κάθε άλλη σωματική άσκηση, αποφεύγουμε τις υπερβολές, αλλά επιμένουμε στην τακτική επανάληψη.

Πίνακες για την εκγύμναση των ματιών
Για την εκτέλεση των ασκήσεων μπορούμε να φτιάξουμε μία σειρά από απλούς πίνακες πάνω σε λευκό χαρτόνι διαστάσεων 50χ50cm, τους οποίους τοποθετούμε στον τοίχο στο ύψος των ματιών, έτσι ώστε να είναι ευδιάκριτοι από απόσταση 2-3 μέτρων. Καμία από τις ασκήσεις που προτείνονται δεν την εκτελούμε για περισσότερο από 3-4 λεπτά και σταματάμε αμέσως αν νιώσουμε «τράβηγμα» ή ενόχληση. Όπως και στις υπόλοιπες σωματικές ασκήσεις δεν πιέζουμε τους μύες.


1)Η σπείρα. Βοηθά:
- στην ενδυνάμωση των μυών των ματιών μας και της ίριδας,
- τον καλύτερο συγχρονισμό των οφθαλμών
- και την αντίληψη του βάθους.
Η άσκηση μπορεί να εκτελεστεί με δύο τρόπους:
1ος τρόπος: εστιάζουμε συνειδητά στο κεντρικό σημείο της σπείρας. Σταδιακά η σπείρα θολώνει και μοιάζει με «τούνελ», στο βάθος του οποίου είναι το σημείο εστίασης μας. Μετατοπίζοντας την εστίαση μας στην περιφέρεια της, «τραβάμε» το σημείο αυτό έξω από το «τούνελ» και «οπτικοποιείται» αντίστροφα τώρα ένας κώνος, με την κορυφή του εμπρός.
Συνεχίζουμε την άσκηση εναλλάσσοντας τον τρόπο εστίασης μας ώστε μια να στέλνουμε το κέντρο της σπείρας στο βάθος –σχηματίζοντας την εικόνα του τούνελ- και μια να το τραβάμε έξω-σχηματίζοντας τον κώνο. Αν είναι δύσκολο εκτελούμε την άσκηση με το δεύτερο τρόπο:
Εστιάζουμε στην περιφέρεια της σπείρας και ακολουθούμε πάντα σε κυκλική κατεύθυνση τη διαδρομή της μέχρι να φτάσουμε στο κέντρο. Μετά αρχίζουμε αντίστροφα να βγαίνουμε κυκλικά προς την περιφέρεια. Μετά από μερικές επαναλήψεις θα δούμε το εφέ του τούνελ.
2) Αντίληψη χρωμάτων. Πάνω σε λευκό χαρτόνι δημιουργούμε ένα κύκλο με διάμετρο 15εκ. Ενδείκνυται να δημιουργήσουμε πολλούς τέτοιους κύκλους, χρησιμοποιώντας ένα για κάθε χρώμα της ίριδας. Τρεις όμως στα βασικά χρώματα κόκκινο, κίτρινο και μπλε είναι απαραίτητοι. Με αυτούς προπονούμε τον αμφιβληστροειδή, ώστε να αρχίσει να αντιλαμβάνεται λεπτότερα χρωματικά εφέ. Δίπλα τοποθετούμε ένα λευκό χαρτόνι στο ίδιο μέγεθος. Αφού κοιτάξουμε 5-10 δευτερόλεπτα με απεστιασμένο (θολό) βλέμμα τον χρωματικό κύκλο, προσπαθώντας να τον δούμε σαν τρύπα στο λευκό χαρτόνι ή σαν σφαίρα και εφαρμόζοντας κι εδώ το «τράβηγμα» του σημείου εστίασης όπως με τη σπείρα, γυρίζουμε τα μάτια μας στο λευκό χαρτόνι. Εκεί εμφανίζεται συνήθως ένας κύκλος-«αντανάκλαση» στο συμπληρωματικό του χρώματος που βλέπαμε πριν. Π.χ. αν εστιάζαμε σε κόκκινο κύκλο, πάνω στο λευκό χαρτόνι εμφανίζεται ένας πράσινος κύκλος. Αυτό το φαινόμενο δεν έχει να κάνει με την αύρα, όμως αποτελεί κατά κάποιο τρόπο την «αστρική» απόδοση του χρώματος.
Τα δύο αντίθετα χρώματα αποτελούν απλά διαφορετικές συχνότητες της ίδιας ενέργειας. Αυτός είναι ο νόμος της αντιστροφής. Αργότερα γύρω από την «αντανάκλαση» γίνεται ορατό και ένα δαχτυλίδι-«αύρα» από άλλα χρώματα, που αποτελούν λεπτότατες ακτίνες φωτός και αποτελεί ένδειξη πως οι προσπάθειες άρχισαν να καρποφορούν. Μετά από κάθε άσκηση με ένα χρώμα, κλείνουμε τα μάτια για μερικά λεπτά πριν εξασκηθούμε με το επόμενο χρώμα.

3) Το αστέρι. Με αυτό εξασκούμε την όραση μας:
- στο κοντράστ φωτεινότητας. Ενεργοποιούνται τα φωτοδεκτικά κύτταρα του αμφιβληστροειδή (ραβδία και κωνία). Όσο περισσότερα ερεθίσματα δέχονται τόσο μεγαλύτερο είναι εύρος του φάσματος του φωτός που αντιλαμβανόμαστε.
- στην «απεστιασμένη» όραση, στη «μαλακή εστίαση» δηλαδή που είναι απαραίτητη ώστε να αρχίσουμε να βλέπουμε την αύρα που περιβάλλει ένα σώμα. Αυτό σημαίνει πως εστιάζουμε συνολικά σε μία ολόκληρη περιοχή και όχι σε ένα συγκεκριμένο τμήμα της. (Μοιάζει με το «απλανές βλέμμα» κατά το ονειροπόλημα μας).
Αφού εστιάσουμε στο κέντρο του αστεριού περίπου 15 δευτ/τα, στρεφόμαστε στο μαύρο φόντο γύρω από το αστέρι αλλάζοντας σε «μαλακή εστίαση». Επαναλαμβάνοντας τη διαδικασία αρκετές φορές κάποια στιγμή γίνεται ορατή μία «σκιά» γύρω από το αστέρι. Αυτή είναι η αύρα του αστεριού.

4)Τέλος με το «ζάρι» γυμνάζουμε ολόκληρο το μυϊκό σύστημα των ματιών μας και εκπαιδεύουμε τα μάτια μας σε συγκεκριμένες κινήσεις ώστε να βελτιώνεται και να επιταχύνεται η αντίληψη φωτεινότητας και χρωμάτων. Η ταχύτητα είναι το ζητούμενο στη συγκεκριμένη άσκηση. Ξεκινάμε από έναν κύκλο πάνω στο χαρτόνι και κοιτάζουμε γρήγορα στον απέναντι κύκλο, σταματάμε εκεί 1 δευτερόλεπτο και γυρίζουμε στον αρχικό. Συνεχίζουμε με γρήγορες κινήσεις των ματιών από τον ένα κύκλο στον άλλο, σε οριζόντια, κάθετη και διαγώνια κατεύθυνση.

Κατάλληλες συνθήκες για να δούμε την αύρα 
- Πρώτες προσπάθειες
Για τους αρχάριους ενδείκνυται οι πρώτες προσπάθειες να γίνονται με συνθήκες χαμηλού φωτισμού. Μπροστά σε ένα λευκό τοίχο ή ένα λευκό χαρτόνι –αρκετά μεγαλύτερο από την παλάμη μας- προσπαθούμε να δούμε την αύρα του χεριού μας. Εναλλάσσοντας από «θολό βλέμμα» στο περίγραμμα του χεριού μας, και εστίαση στις άκρες των δαχτύλων μας –ανά 30 δευτερόλεπτα περίπου- εμφανίζεται μετά λίγο από ένα απαλό υπόλευκο πέπλο γύρω του. Σταδιακά θα αρχίσουν να κάνουν την εμφάνιση τους και χρωματικοί τόνοι, ακόμη και φευγαλέα. Μπορούμε επίσης να πειραματιστούμε με τα δυο μας χέρια ταυτόχρονα. Με τις παλάμες στραμμένες τη μια προς την άλλη σε απόσταση 10εκ. περίπου, εστιάζουμε εναλλάξ στο χώρο μεταξύ τους και στο περίγραμμα των χεριών, εναλλάσσοντας παράλληλα και τον τρόπο εστίασης των ματιών μας.

Το επόμενο βήμα είναι φυσικά να προσπαθήσουμε να δούμε ολόκληρη την αύρα μας σε ένα καθρέφτη ή άμεσα την αύρα κάποιου άλλου. Καλό είναι πίσω από το άτομο να υπάρχει ένας λευκός τοίχος. Παίρνουμε θέση απέναντι του σε απόσταση 2-3 μέτρα ώστε να τον βλέπουμε ολόκληρο. Εστιάζουμε αρχικά στο μέτωπο του ατόμου και στη συνέχεια κινούμε τα μάτια μας κυκλικά προς τη φορά των δεικτών του ρολογιού γύρω από το σώμα του. Επαναφέρουμε την εστίαση μας στο μέτωπο ή στο πάνω μέρος του κεφαλιού του και παραμένουμε εκεί για 15-30 δευτερόλεπτα εναλλάσσοντας τον τρόπο εστίασης μας αρχικά και διατηρώντας τελικά «μαλακή εστίαση». Συνήθως η αύρα των ανθρώπων είναι ισχυρότερη γύρω από το κεφάλι και τους ώμους, οπότε και ευκολότερο να τη δούμε σε εκείνη την περιοχή… Προσπαθούμε να δούμε το κυρίαρχο χρώμα της αύρας του, αλλά και να εντοπίσουμε και άλλα χρώματα που υπάρχουν. Προσέχουμε σε ποιον τομέα είναι ισχυρότερα τα χρώματα της αύρας του και τι μπορεί να δείχνουν για την ενέργεια του συγκεκριμένου ανθρώπου τόσο σε σωματικό, όσο και σε συναισθηματικό, ψυχικό και πνευματικό επίπεδο.

συνεχίζεται
(Σύντομη μορφή του παρόντος δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Mystery-2009)

Διαφημίσεις


Αν νιώθεις πως είσαι Άνθρωπος,

Αν κατάλαβες πως ΕΣΥ είσαι αυτός

που αποφασίζει την πραγματικότητα....

Σε προσκαλώ στην κοινωνία

των Συνειδητών Συν-Δημιουργών

Στόχος μας να αγκαλιάσουμε όλο τον πλανήτη στη νέα Αρμονική Πραγματικότητα!


Olymbia MaTerra HelleNica

μέσα απο την ΕΝθύμηση, τη ΣΥΝθεση και την ΠΑΙΔΕΙΑ