22 Δεκ 2009

Ιερέ Πολεμιστή του Φωτός θυμίσου!

Μου άρεσε πάρα πολύ η απλότητα και η βαθιά αλήθεια του και όπως μου χαρίστηκε σας το χαρίζω κι εγώ με τη σειρά μου...

Είθε να πολεμάμε με τα όπλα του Ιερού πολεμιστή που μόνο Φως ξέρει να σκορπίζει στο πέρασμα του ακόμη και μόνο καθώς αναπνέει...

Είθε να γίνουν πολλοί οι πολεμιστές του φωτός και να λάμψουν με το Φως τους στις σκοτεινές νύχτες και τα σκοτεινά μονοπάτια που βαδίζουμε...

Είθε να περπατάμε με την ίδια αφοβία στα βήματα που έχουμε μπροστά μας...

Άγνωστε φίλε μου πολεμιστή του φωτός ιερέ
σου το αφιερώνω και εγώ με τη σειρά μου

Διαφημίσεις


Αν νιώθεις πως είσαι Άνθρωπος,

Αν κατάλαβες πως ΕΣΥ είσαι αυτός

που αποφασίζει την πραγματικότητα....

Σε προσκαλώ στην κοινωνία

των Συνειδητών Συν-Δημιουργών

Στόχος μας να αγκαλιάσουμε όλο τον πλανήτη στη νέα Αρμονική Πραγματικότητα!


Olymbia MaTerra HelleNica

μέσα απο την ΕΝθύμηση, τη ΣΥΝθεση και την ΠΑΙΔΕΙΑ