15 Σεπ 2009

Α ΟΛΟ Θυμάμαι Τώρα...

Χαζά χαζά όλο και κάτι μου έρχεται στο νου να σας πω... από την Απλή σημερινή συνάντηση στο Σχολείο.

Αλλά έχω και άλλη μια ιστορία να σας πω πιο πριν, εγώ η μικρή Μάνα, προχθές που τους ΣτενοΧώρεσα και τους Ανησύχησα με τις ασυναρτησίες μου... που δεν ήταν ασυναρτησίες απλά, δεν ήταν σε θέση να με ΚαταΛάβουν, την Έβαλα την υποπγραφή μου στο Γιατρό που Θεωρούσε πως χρειάζομαι φάρμακα και Βοήθεια και Χάπια εκίνη την ώρα.

Με πήγαν ο Αντρας με την Κολλητή, τη Φίλη μου που την τρόμαξα, αλλά τη Θεωρώ Φίλη Καρδιακή κι ας ΑμφιΒάλει ακόμη επειδή Δεν μπορεί να καταλάβει- με έχασε για λίγο, Άλλαξα φαίνεται Συχνότητα, γιατί αλλιώς μα Λάμβανε και Χωρίς να Μιλάω και χωρίς να με Βλέπει- και Δεν την ΠαρΕξηγώ γιατί Πράγματι τώρα που ΘυμάΜαι τους ανησύχησα Λίγο...

Λοιπόν στον ΤρελόγΓιατρο με τις Περγαμηνές με το Πτυχία (σόρυ ΨυχΊατρος ή ΨυχοΛόγος ή ΝεύροΛόγος Δεν Ξέρω τι ήταν ακριβώς) Αλλά του Είπα πως Δεν συμφωνώ να Με κρατήσουν Μέσα και πως εγώ το Χάπι δεν το Χρυσώνω, Δεν το Θέλω, μπορώ να σταθώ με τη Βοήθεια του Μεγάλου Αδελφού). Του Έβαλα μια ΥποΓραΦή με ΚΕΦΑΛΑΙΑ τα Γράμματα στο ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΜΟΥ το Πατρικό, Ολόκληρο όχι Χαϊδευτικό ούΤε του ΣυΖύγου...) Τον ρώτησα αν ήθελε και το όνομα του ΠαΤέρα μου και της ΜηΤέρας μου αΛΛά είπε πως δεν Χρειάζεται.

Και το Κουφό? Μέχρι να βάλω ΥποΓραφή Μια ήΘελε τη Φίλη μια τον Άντρα για να Σχηματίσει Γνώμη...

Κι Εμένα με Φώναζε στο ΕΝ-ΔΙΑ μεσο να με ρωτά Χαζά...

ΤέΛοΣ ΠάΝτων

Εγώ η χαμένη στο διάστημα Εκείνη την Ώρα Δεν Λογα-ριαζα Τίποτε. Έλεγε η ΠινΑκίδα "ΑπΑγορεύεται το ΚάπΝισμα", μοιάζει λογικό σε Τρελάδικο στη ΣταυρΟύΠολη της ΘεσσΑΛΛΟΝίκης, αλλά δεν με ΕΝοιαζε Εκείνη την Ώρα, εγώ του Λέω Θα μπω και με Τσιγάρο και αν δεν Θες έβγα Έξω να με Δεις...

Πες Πες την ΥποΓραφή την Έβαλα και Σηκώθηκα Και έφυγα με τους Δύο Καλούς μου Φίλους, την Βάσω και τον Νίκο, που Κράτησαν τον Λόγο Τιμής τους, Πως ΔΕν θα με Άφηναν εκεί...

Κι έτσι Γύρισα στον Οίκο μας.

Διαφημίσεις


Αν νιώθεις πως είσαι Άνθρωπος,

Αν κατάλαβες πως ΕΣΥ είσαι αυτός

που αποφασίζει την πραγματικότητα....

Σε προσκαλώ στην κοινωνία

των Συνειδητών Συν-Δημιουργών

Στόχος μας να αγκαλιάσουμε όλο τον πλανήτη στη νέα Αρμονική Πραγματικότητα!


Olymbia MaTerra HelleNica

μέσα απο την ΕΝθύμηση, τη ΣΥΝθεση και την ΠΑΙΔΕΙΑ