14 Σεπ 2009

Μαθήματα παιδιών προς δασκάλους...

Χάθηκα η αλήθεια για λίγο και ίσως κάποιοι ανησυχείτε αλλά είμαι εδώ και είμαι ΚΑΛΑ.

Πως λένε είμαι η Βίκυ και είμαι καλά! όταν κάνουν μαθήματα ομαδικής αλληλοβοήθειας?

Ε, να κι εγώ τώρα. Μέχρι τώρα σας έγραφα σαν Βίκυ Χρυσού, όποιος ήθελε να με βρει μπορούσε βέβαια, καθώς τα στοιχεία μου τα αληθινά είναι διαθέσιμα στην αστυνομία, η οποία έχει και το e-mail μου...

Τώρα σας γράφω απλώς σαν μαμά...

Λοιπόν...

Μόλις επέστρεψα από το σχολείο όπου είχαμε συνάντηση γονέων και δασκάλων.
Ούτε λίγο ούτε πολύ μας πρίξανε με το πως θα πλένουν τα παιδιά τα χέρια τους, πως θα φυσάνε τη μύτη τους και πως αν μέχρι τη Δευτέρα δεν τους πάω το "επίσημο" χαρτί,
πως εγώ σαν μαμά δεν συμφωνώ και δεν πρόκειται να κάνω άλλο εμβόλιο στο παιδί μου...

...το παιδί μου ΔΕΝ θα πάει στο σχολείο!

Καλά μέχρι τότε έχουμε καιρό, αλλά βρω δεν βρω χαρτί ΕΓΩ η ΜΑΜΑ το παιδί μου ΔΕΝ θα το ΘΥΣΙΑΣΩ για να πάει σε αυτό το ΣΧΟΛΕΙΟ!

Είχε εκεί ο δάσκαλος και την 20σέλιδη εγκύκλιο, αλλά και τη 2σέλιδη περίληψη που έκαναν...

Του είπα πως η περίληψη ήταν μια χαρά, αλλά ίσως θα έπρεπε να αμφισβητήσουν την ίδια την εγκύκλιο που δέχτηκαν σαν "ορθή" επειδή τους την έδωσαν οι "ανώτεροι" τους...

Η κυρία Αρχοντούλα η Δασκάλα της Κόρης μου, γέλασε όταν κατάλαβα τι εννοούσα, γιατί μπορεί να μην τη γνωρίζω, αλλά από ότι λένε είναι πάρα πολύ καλή δασκάλα και εγώ της έχω εμπιστοσύνη σε αυτό που έλεγε, σχετικά με τα πρωτάκια.

Α, ξέχασα δεν σας είπα ότι όταν πήγα είχα το ...κακό μου το χάλι, ήμουν αχτένιστη και φορούσα στο λαιμό ένα κολιέ από άβραστα μακαρόνια που έφτιαξέ η κορούλα μου που τη λατρεύω. Οι άλλες μαμάδες με κοίταζαν περίεργα και αναρωτιώντουσαν γιατί μοιάζω τόσο "λαμπερή" αφού εμφανησιακά είχα το "κακό μου το χάλι"...

Πάντως εγγύηση 100% σας δίνω, δεν ήταν η λάμψη από τα διαμαντένια κολιέ. Δεν έχω τέτοια καρδιά μου. Το κολιέ ήταν από άβραστα τρύπια μακαρόνια "πένες" που το έφτιαξε η κόρη μου και γι' αυτό είναι πιο πολύτιμο και από τα διαμάντια όλου του κόσμου και φυσικά δεν θα ντραπώ να πάω φορώντας το στο σχολείο της...

Βγαίνοντας στην αυλή είδα και τη Στελίτσα, τη φίλη της κόρης μου, που είναι μόλις 5 χρονών και της είπα πως σκέφτηκα φέτος να πρωτοτυπήσουμε και να κάνουν τα παιδιά μαθήματα στους δασκάλους...

Να ξανακάτσουν οι δάσκαλοι στα θρανία και να μάθουν από τη σοφία των παιδιών.

Γέλασε η Στελίτσα γέλασα κι εγώ...

Είναι ωραίο να γελάς!

Και ένα χα ή αχ μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά. Γιατί το χα αν πολλαπλασιαστεί βγάζει χαχανα ενώ το αχ... αχ βαρύ κι ασήκωτο γίνεται...

Ο σωστός αναγραμματισμός και η σωστή και ορθή με αλήθεια και μέτρο έκφραση της αλήθειας μας είναι που κάνει τη διαφορά!

Είχα πει ένα ανέκδοτο, πως είμαι ήδη πρωθυπουργός, σε ένα φίλο.
Αυτή τη στιγμή το προσπαθώ στο σπίτι μου τουλάχιστόν.

Γιατί ο πρόεδρος της δημοκρατίας μου, ο Νικολάκης μου που είναι χρυσό παιδία, το αξίζει.
Και επειδή και οι δύο μας έχουμε το ίδιο αληθινό κίνητρο: την αγνή και αληθινή αγάπη και έγνοια για τα παιδιά μας.

Να είστε όλοι σας καλά και να προσπαθίσεται και εσείς να κάνετε το ίδιο στατου Οίκου σας!

Είναι το καλύτερο γιατρικό. Όχι φάρμακο, υπάρχει διαφορά. Και το να ακριβολογούμε παίζει πολύ σπουδαίο ρόλο!

Με αγάπη
Προς όλους εσάς!

Και ο νοών νοείτω

Διαφημίσεις


Αν νιώθεις πως είσαι Άνθρωπος,

Αν κατάλαβες πως ΕΣΥ είσαι αυτός

που αποφασίζει την πραγματικότητα....

Σε προσκαλώ στην κοινωνία

των Συνειδητών Συν-Δημιουργών

Στόχος μας να αγκαλιάσουμε όλο τον πλανήτη στη νέα Αρμονική Πραγματικότητα!


Olymbia MaTerra HelleNica

μέσα απο την ΕΝθύμηση, τη ΣΥΝθεση και την ΠΑΙΔΕΙΑ