16 Ιουν 2009

Ο "ΤΟΧΟTIS" έχει σήμερα γενέθλια!

Τα πρώτα γενέθλια του blog ΤΟΧΟTIS!

Σαν σήμερα, πριν από ένα χρόνο πήρα το βάπτισμα στη blogoσφαιρα, εγκαινιάζοντας τη σελίδα αυτή για να μοιράζομαι άμεσα με όλους τους φίλους τα θέματα που ερευνώ, αλλά και τις σκέψεις ή τους προβληματισμούς μου.

Στην αρχή τα πράγματα ήταν μοναχικά. Εγώ οι σκέψεις μου και τα κείμενα στο διαδίκτυο...

Στην πορεία όμως ο TOXOTIS απέκτησε φίλους. Απέκτησε αναγνώστες και σχολιαστές.

Η ανθρώπινη επαφή άρχισε να καλλιεργείται και εκτός ίντερνετ, φέρνοντας κοντά ανθρώπους που μοιράζονται τις ίδιες ανησυχίες και τις ίδιες λίγο πολύ ιδέες με την συντάκτρια του.

Δεν θα μπορούσα να είχα φανταστεί καλύτερη εξέλιξη για τις σελίδες του Τοξότη...

Με την ευκαιρία αυτή λοιπόν
θέλω να σας ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου

Να σας ευχαριστήσω που είστε εδώ και που με τη φιλία και την εκτίμηση σας μου δίνετε δύναμη να συνεχίσω να ψάχνω, να μελετώ, να γράφω και να μοιράζομαι άμεσα μαζί σας όλα αυτά, με μόνο στόχο έναν κόσμο καλύτερο... μέσα και έξω από το διαδίκτυο...

Σας ευχαριστώ πολύ που είστε συνοδοιπόροι μου

Με πραγματική αγάπη και εκτίμηση
Βίκυ Χρυσού

ΥΓ: Πολύ θα ήθελα να δω τη δική σας αναδρομή και τα σχόλια για τον "ένα χρόνο" του Τοξότη... έτσι σαν ένα "δωράκι" για τα γενέθλια του...
Οπότε μη μου τσιγκουνευόσαστε τα σχόλια :)


Διαφημίσεις


Αν νιώθεις πως είσαι Άνθρωπος,

Αν κατάλαβες πως ΕΣΥ είσαι αυτός

που αποφασίζει την πραγματικότητα....

Σε προσκαλώ στην κοινωνία

των Συνειδητών Συν-Δημιουργών

Στόχος μας να αγκαλιάσουμε όλο τον πλανήτη στη νέα Αρμονική Πραγματικότητα!


Olymbia MaTerra HelleNica

μέσα απο την ΕΝθύμηση, τη ΣΥΝθεση και την ΠΑΙΔΕΙΑ