16 Μαρ 2009

Κοίτα να δεις... χρήμα

Ενώ "σερφάριζα" πήγα και έπεσα πάνω σε μία σελίδα που αξιολογεί -σε τι άλλο- σε χρήματα την αξία μιας ιστοσελίδας ή ενός μπλογκ...

Πριν από δύο ή τρεις μήνες την είχα ξαναπετύχει βέβαια και τότε μου είχε δηλώσει με θράσος πως το μπλογκ μου δεν αξίζει μία...

Ναι, ναι μη γελάτε $0 έγραφε το άτιμο, λες και θα τα έπαιρνα, άλλα λέμε τώρα, δεν είναι και ότι ποιο ωραίο να σου λένε κατάμουτρα πως δεν αξίζει τίποτε το πνευματικό σου τέκνο...

Ε, σκέφτηκα δεν βαριέσαι, τι είχαμε τι χάσαμε. Ούτως ή άλλως δεν γράφω για τα χρήματα, ούτε και για να "αξίζει" σώνει και καλά το μπλογκ μου. Εξάλλου, τι αρρώστια πια και αυτή να μετράμε σε χρήματα -και μάλιστα σε δολάρια!- την αξία πραγμάτων και ιδεών...

Σήμερα λοιπόν ξαναβρήκα στο δρόμο μου τη συγκεκριμένη σελίδα που την υποστηρίζει το Forbes και λέω, "για να ξαναδοκιμάσω την "τύχη" μου, πάλι με μηδενική αξία θα μας αξιολογήσει?"

ΚΑι ω του θαύματος! τι βλέπουν τα ματάκια μου? 4,467.70$?!!

Βάλε και κάτι "ψιλά" από τα άλλα δύο μπλογκ μου -που μείναν λιγάκι παραπονεμένα η αλήθεια τελευταία- πιάσαμε τα 5.500$...

Τι καλά... και είχα κάτι υποχρεώσεις να καλύψω, είναι και τούτη η ρημάδα η κρίση...

Αλλά που ετούτοι... "φάτε μάτια ψάρια και κοιλιά περίδρομο" σιγά μη μας πληρώσουνε με cash.
Πάντως κάτι ήταν και αυτό, οι "μετοχές" του ΤΟXOTIS απέκτησαν μια κάποια αξία...
Αλλιώς έλεγα μωρέ να τους κάνω τη χάρη και να μην γράφω πια... κουράζονται τόσο πολύ να με παρακολουθούν και να κάνουν βίζιτες στη σελίδα μου για "έλεγχο" και
'γω μωρέ που ξέμεινα να επιμένω ιδεολόγα...
και χωρίς κέρδος κέρατα...



Φίλοι μου Bloggers, μην περιμένετε μοιράζουν "μετρητά" για την αξία σας
στη σελίδα http://www.webvaluer.org/us/ = εκ του ασφαλούς βεβαίως ο θείος από το Αμέρικα και μόνο "εικονικά"...
Να' ναι καλά πάντως μας έκανε και γελάσαμε...


*******************

Ανανέωση από 30.03.2009



Πήραμε και "αύξηση" εν τω μεταξύ...
Αλλά δεν πουλάμε! :)

Διαφημίσεις


Αν νιώθεις πως είσαι Άνθρωπος,

Αν κατάλαβες πως ΕΣΥ είσαι αυτός

που αποφασίζει την πραγματικότητα....

Σε προσκαλώ στην κοινωνία

των Συνειδητών Συν-Δημιουργών

Στόχος μας να αγκαλιάσουμε όλο τον πλανήτη στη νέα Αρμονική Πραγματικότητα!


Olymbia MaTerra HelleNica

μέσα απο την ΕΝθύμηση, τη ΣΥΝθεση και την ΠΑΙΔΕΙΑ