14 Ιαν 2009

2012... κι αν συμβούν τα χειρότερα?... -> ομάδα "Τοξότες"

Όλοι όσοι ερευνούμε και αναζητάμε τις αλήθειες στη ζωή μας, κάποια στιγμή, αργά ή γρήγορα αντιλαμβανόμαστε πως κάτι πολύ σημαντικό θα συμβεί στην εποχή μας και μάλιστα κατά πως φαίνεται σύντομα.

Ίσως το 2012, ίσως νωρίτερα, ίσως λίγο μετά... Η ημερομηνία δεν παίζει ουσιαστικό ρόλο.

Ωστόσο διαπιστώνουμε, πως αν η ανθρωπότητα και ο πλανήτης μας κληθούν να αντιμετωπίσουν καταστροφές σε μαγάλη έκταση, πολύ πιθανόν να μην έχουμε αρκετό χρόνο στη διάθεση μας, ώστε να αντιμετωπίσουμε με νηφαλιότητα και ασφάλεια τους πιθανούς κινδύνους.

Τι ακριβώς θα συμβεί δεν είναι ακριβώς ξεκάθαρο, όμως πολλές μελέτες μιλούν για κάτι άσχημο, (χωρίς ωστόσο να συμφωνούν μεταξύ τους στον κίνδυνο: σύγκρουση με μετεωρίτη, ψύξη του πλανήτη, εκτεταμμένες καταστροφές από σεισμικές δονήσεις, μετάπτωση των πόλων, κατακλυσμό κ.α.) ...

ΑΝ συμβεί (οποιοδήοτε από τα παραπάνω) κατά πόσο είμαστε προετοιμασμένοι να το αντιμετωπίσουμε?
Τι θα χρειαστούμε? Τι πρέπει να ξέρουμε? Προς ποια κατεύθηνση και πως να κινηθούμε? Πως μπορούμε να οργανωθούμε? Πως μπορεί να προστατευτεί κανείς από τους πιθανούς φυσικούς κινδύνους και καταστροφές που αναφέρονται?...

Με αυτά τα ερωτήματα στο μυαλό και γνωρίζοντας πως κάποιοι άλλοι, ήδη από χρόνια, στο εξωτερικό δημιουργησαν τέτοια πρότζεκτ, προχώρησα πρόσφατα στη δημιουργία μίας ομάδας με στόχο τη συλλογή προτάσεων και ιδεών που να σχετίζονται με:
  • τη συγκέντρωση σχετικών πληροφοριών,
  • τους τόπους και τρόπους που θα χρειαστεί να ερευνήσουμε, (π.χ. οδηγός επιβίωσης, ενδυκνειόμενα καταφύγια κτλ)
  • έως ακόμη και τον σχεδιασμό και την πρακτική εφαρμογή αυτών των λύσεων σε περίπτωση που -αχρείαστα να' ναι- εμφανιστεί η ανάγκη...
Θεωρώ πως ο αιφνιδιασμός και ο πιθανός πανικός δεν θα είναι η καλύτερη κατάσταση... σε περίπτωση που πραγματικά κυνδινεύουμε...

Σε περίπτωση που δεν εμφανιστεί κίνδυνος... σίγουρα δεν βλάπτει κανέναν να γνωρίζει πέντε πράγματα περι επιβίωσης, που στο κάτω κάτω μπορεί να του φανούν χρήσιμα και μετά από ένα "κλασικό" σεισμό ή ένα απλό ατύχημα, ώστε να μπορεί να βοηθήσει τον εαυτό του ή και τους συνανθρώπους του.

Θαρρώ πως είναι πιο ανεύθυνο, επικύνδηνο ή ανόητο, το να μην ασχοληθεί κανείς με την προετοιμασία του, τόσο σε πνευματικό, όσο και σε πρακτικό επίπεδο... (γελοιοποιώντας την πιθανότητα ή εντάσσοντας την σε καθαρή συνωμοσιολογία...) παρά μια στοιχειώδης προετοιμασία...

Πριν ένα χρόνο περίπου, είχα λάβει ένα μύνημα, το οποίο φαίνεται να είχε γράψει νορβηγός πολιτικός, ο οποίος με την ευκαιρία κατασκευής της "κιβωτού σπόρων" στη Νορβηγία, ήθελε να ενημερώσει τον απλό κόσμο, για να αρχίσει να προετοιμάζεται...
(θα το παραθέσω ολόκληρο μόλις το βρώ στα αρχεία μου)

Δεν με βρίσκει σύμφωνη, το ξεκαθαρίζω από την αρχή, κανενός είδους πανικός και εκφοβισμός.

Ωσόσο με ψυχραιμία και νηφαλιότητα, οφείλουμε να είμαστε έτοιμοι και προετοιμασμένοι... σε περίπτωση που πράγματι συμβεί κάτι.

  • Καθώς άλλο η αδιαφορία και η υποβάθμιση ενός ενδεχόμενου κινδύνου ή η μη ενασχόληση μας με μία τέτοια προοπτική, εξ αιτίας ακριβώς της ιδιαίτερα δυσάρεστης έως τρομακτικής της διάστασης... με την πρακτική της στρουθοκαμήλου (κεφάλι χωμένο στο χώμα=> δεν θέλω να δω... γιατί φοβάμαι, δεν βλέπω τίποτε κακό...άρα όλα καλά)
  • κι άλλο κάνω κάποια συνετά βήματα ώστε να μη βρεθώ απροετοίμαστος μπροστά σε όποιο ενδεχόμενο...

τι λέει η σοφή μας παροιμία? "των φρονίμων τα παιδιά..."

Απ' όσο είδα μέσα στο ίντερνετ, σε περιοδικά, αλλά και από προσωπική ενασχόληση με το θέμα, υπάρχουν πολλές και διαφορετικές προσεγγύσεις στο θέμα προετοιμασίας, όπου εγώ θα τα έβαζα στην εξής σειρά:
  • * συνειδητοποίηση/αύξηση της συνειδητότητας=> (χωρίς να συνειδητοποιήσεις δεν μπορείς να αντιληφθείς οτιδήποτε, ούτε σε νοητικό, ούτε σε πνευματικό/μεταφυσικό, αλλά ούτε και σε πρακτικό/φυσικό επίπεδο. άκρως απαραίτητο λοιπόν βήμα)
  • ** πνευματική ανάπτυξη & αντίληψη των λεπτών ενεργειών που αποτελούν τα θεμέλια οτιδήποτε υπαρκού => ακόμη κι εμείς είμαστε ενέργεια. Αυτή η προσέγγυση εστιάζει στην προσωπική-ατομική προσπάθεια του καθ' ενός μας, ώστε να αντιληφθεί την πραγματική ανθρώπινη πολυδιάστατη φύση του και τις πραγματικές του ικανότητες χειρισμού των ενεργειών. Ατομική πνευματική ενδυνάμωση λοιπόν.(θα μπορούσαμε να την ονομάσουμε και μεταφυσική προσέγυση)
  • *** Πρακτικές εφαρμογές & συγκέντρωση υλικού, εξοπλισμού, συμβουλών, εύρεση κατάλληλων χώρων καταφυγίων κτλ. =>π.χ. το πρότζεκτ Camelot, από ετών συλλέγει τέτοιες προτάσεις.
  • **** οργάνωση επιμέρους ομάδων που να μπορούν να συντονίσουν τέτοιες προσπάθειες σε πρακτικό επίπεδο σε διάφορες περιοχές της χώρας

Όσο "άσχετα" και να μοιάζουν μεταξύ τους τα παραπάνω βήματα, είναι στην ουσία απλά η ίδια πραγματικότητα από άλλη σκοπιά.

Τα παραπάνω, θαρρώ, πως ακόμη και σε θεωρητικό επίπεδο, μπορούν να βοηθίσουν τον κάθε ένα μας, σε οποιαδήποτε περίπτωση έκτακτης ανάγκης μπορεί να εμφανηστεί, άσχετα με το 2012, αφού οι κρατικοί μηχανισμοί, πολύ συχνά όχι μόνο υπερφορτώνονται, αλλά εμφανίζονται πολλές φορές απροετοίμαστοι ή ανεπαρκείς ακόμη και σε μικρότερης εμβέλειας προβλήματα...

Δεν βλάπτει να γνωρίζουμε πως να προσφέρουμε ένα χέρι βοηθείας και θα συνιστούσα επίσης στον καθε ένα, να παρακολουθήσει μαθήματα διάσωσης και πρώτων βοηθειών στα κατα τόπους παραρτήματα του Ερυθρού Σταυρού, καθώς πολύ συχνά ανακοινώνονται σχετικά σεμινάρια...

Με τα μάτια στραμμένα στο μέλλον λοιπόν, σας ενημερώνω και μέσα από τις σελίδες του μπλογκ μου για τη έναρξη αυτής της προσπάθειας, η οποία φιλοξενείται στη σελίδα του Conspiracy-Channel στην ενότητα "ΟΜΑΔΕΣ" και με την ονομασία "Τοξότες"

όπου μπορεί ο κάθε ένας να συνδράμει με τις γνώσεις, την εμπειρία και τις προτάσεις του...

Ευχαριστώ για την προσοχή σας
Βίκυ Χρυσού

13 σχόλια:

η Τοξότισσα είπε...

Μόλις είδα ένα βίντεο στη σελίδα conspiracy channel, σχετικά με τα επιστημονικά δεδομένα για το 2012 και αναρωτιέμαι αν υπάρχει λόγος ύπαρξης πλέον της ομάδας, που λίγες ώρες πριν ανακοίνωσα...

από την άλλη πάλι σκέφτομαι πως για να εχουν διασωθεί έστω μερικές χιλιάδες άνθρωποι σε κάθε τέτοιο 2012 του παρελθόντος... δεν μπορεί κάποιος τρόπος υπάρχει... και ίσως περιμένει να τον ανακαλύψουμε...

δεν θέλω να γίνω απαισιόδοξη ή να πνιγώ σε κύματα ματαιότητας... ούτε και να κολλήσω με "μανία" στη διαιώνηση της ύπαρξης μου ως οντότητας με τη σημερινή της υλική υπόσταση...

ότι είναι να γίνει ας γίνει, στο κάτω κάτω αυτή είναι η μαγεία της ζωής, του να είσαι, όσο είσαι ζωντανός... περιλαμβάνει και την καθημερινή πορεία σε ένα τέλος και μία αλλαγή διάστασης...

ελπίζω πως η νέα διάσταση θα είναι η επιθυμητή υπεροχή του ΚΑΛΟΥ κι ας περάσει και από "40 κύματα" για να ξεπλύνει ότι ΚΑΚΟ υπάρχει...

Στο μεταξύ, ας μην ξεχνάμε να ζούμε!

paris4u είπε...

Εχω ασχοληθει με το θεμα του 2012 και παρατηρησα οτι ισως 4 διαφορετικα θεματα να συσχετιζονται μεταξυ τους!!
1) Με το ημερολογιο των Μαγιας που σταματα στις 22-12-2012
2)Τον 10 πλανητη που αναφερουν οι Σουμεριοι ως Nibiru (ο πλανητης της μεταβασης) οι Βαβυλωνιοι ως Μαρντουκ οι Ελληνες ως Νεμεσις (Νεμω δικαια) και κανει μια πληρη περιστροφη καθε 3600 χρονια λογο της ελλειπτικης τροχιας του
3)Την αντιστροφη των πολων (ηδη το μαγνητικο πεδιο της γης εξασθενησε περιπου 10% λενε οι επιστημονες και πλεον τα περισσοτερα μηχανηματα προσανατολισμου δεν χρησιμοποιουν το μαγνητικο πεδιο της γης γιατι υπαρχουν "μαγνητικες ανωμαλιες" που κανουν καθε ειδος πυξιδας να μην δειχνει τον βορα!!!
4)Παλμος της γης " της
επιτάχυνσης της αντήχησης schumann που μετρά τη συχνότητα της γης" (σε ερευνες που εχουν γινει βρεθηκε οτι ο παλμος της γης μειωνεται απο 12,2 mhz το 1998 στο 7,2 mhz to 2002) στα ημερολογια των μαγια (σημειωτεον οτι τα ημερολογια τους ειναι τα ακριβεστερα που υπαρχουν) αναφερεται οτι το 2012 "τελειωνει ο χρονος" μηπως επειδη ο παλμος κοντευει το μηδεν;
Ας τα δουμε ενα-ενα μηπως τελικα ολα αυτα συσχετιζονται;Μηπως ηδη ζουμε "περιεργες καταστασεις;"
(εχω μαζεψει υλικο απο διαφορες πηγες και το παραθετω)
Ας δουμε πρωτα το ημερολογιο των Μαγιας.
Το ημερολογιο των Μαγιας ειναι το μονο γνωστο ημερολογιο που βασιζεται σε γαλαξιακους κυκλους!!
Οι Μαγιας ισχυριζονται οτι δημιουργησαν αυτο το ημερολογιο για να καταγραψουν το φως που "ερχεται απο το κεντρο του γαλαξια"

Το 1961 επιστημονες μεσω δορυφορου ανακαλυψαν την ζωνη φωτονιων (ζωνη φωτος) στον αστερισμο των Πλειαδων!!!(κοιταξτε που βρισκονται οι Πλειαδες μηπως γι αυτο το φως μιλουσαν οι Μαγιας; )
Ας δουμε τι συμβαινει:

Οι Πλειάδες είναι ένα σύστημα άστρων του οποίου μέρος είναι και ο ήλιος μας, καθώς επίσης και άλλοι ήλιοι - ο καθένας με το δικό του πλανητικό σύστημα βέβαια. Ο κεντρικός ήλιος των Πλειάδων λέγεται Αλκιόνη. Ο ήλιος μας κάνει μια πλήρη περιστροφή γύρω από την Αλκιόνη σε 26,000 χρόνια περίπου (εδω ας θυμηθουμε το κοσμικο ετος του Πλατωνα )

Κάθε 10,000 χρόνια περίπου το πλανητικό μας σύστημα "συναντά" τη Ζώνη Φωτονίων, η διάσχιση της οποίας κρατά 2,000 χρόνια και χαρακτηρίζεται από συνεχές φως. Οι ενδιάμεσες δύο μεγάλες περίοδοι (10,000 + 10,000 έτη περίπου) είναι οι περίοδοι του σκότους και χαρακτηρίζονται από την εναλλαγή νύχτας και ημέρας, όπως έχουμε τώρα

Έχουμε αρχίσει (θεωρητικά από το 2000) να κινούμαστε μέσα στη ζώνη φωτονίων και θα είμαστε τελείως μέσα σε αυτήν το έτος 2012.

Εάν μπει η Γη πρώτη σε αυτή τη Ζώνη Φωτός (λογο κλισης), θα φαίνεται σαν ο ουρανός να πήρε φωτιά

Αν μπει ο Ήλιος μας θα γίνει αμέσως σκοτάδι που - σύμφωνα με υπολογισμούς με την ταχύτητα που ταξιδεύουμε στο διάστημα - θα διαρκέσει μερικές ημέρες.

ΟΤΑΝ ΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΤΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΓΑΛΑΞΙΑ ΘΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΞΙΣΟΡΡΟΠΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΦΩΤΙΣΜΟΥ Ο ΗΛΙΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΤΕ ΔΥΕΙ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΑΝΑΤΕΛΛΕΙ. Η ΓΑΙΑ ΘΑ ΒΙΩΝΕΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΟΛΑΣΗΣ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΘΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΓΕΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΑΣΤΕΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΦΩΤΙΖΟΥΝ (Σας θυμιζουν κατι αυτα τα λογια; αυτα ακριβως αναφερονται και στην αποκαλυψη!!!)


Τελικη συνοδο θαχουμε στις 21-12-2012!!! Τοτε θα ευθυγραμιστουν 1) Κρόνος, 2) Αφροδίτη, 3) Ερμής, 4) Ήλιος, 5) Πλούτωνας, 6) Άρης, 7) Ποσειδώνας, 8) Ουρανός, 9) Σελήνη, 10) Δίας, 11) Γη με το κεντρο του γαλαξια!!!Οι αστρονομοι αναφερουν ότι θα συνοδεύεται από ένα βαρυτικό κύμα, από το κέντρο του Γαλαξία που θα χτυπήσει την Γη


Στα επόμενα τέσσερα χρόνια η ανθρωπότητα καλείται να «κλείσει» όλα της τα παλιά θέματα ώστε να μπορέσει να κάνει μια καινούρια αρχή. Έτσι όλα επιταχύνονται. Μοιάζει σα να έχουμε τραβήξει ένα λάστιχο και να το έχουμε τεντώσει όσο δεν πάει άλλο, και τώρα το έχουμε αφήσει και επιστρέφει με μεγάλη ταχύτητα πίσω στην πρωταρχική του κατάσταση.
Οι Μάγια αποτελούν ένα παράδοξο στην ιστορία των πολιτισμών. Εμφανίστηκαν πριν από 1.500 χρόνια στο μέρος που βρίσκονται σήμερα το Μεξικό, η Γουατεμάλα και η Ονδούρα, με μια εξελιγμένη τεχνολογία. Κανείς δεν μπορεί να δώσει πειστικές απαντήσεις πώς επέζησαν και πώς προόδευσαν σε ένα περιβάλλον εξαιρετικά εχθρικό σε κάθε είδους ανθρώπινη κατοίκιση και πώς ξαφνικά εγκατέλειψαν τις πόλεις κατά τον 9ο αιώνα και εξαφανίστηκαν.
Και φυσικά κάθε συζήτηση για τα επιτεύγματα των Μάγια καταλήγουν στο πιο σπουδαίο δημιούργημά τους - τον αξεπέραστο υπολογισμό των γαλαξιακών κύκλων και του χρόνου. Πριν από τον 20ό αιώνα το ημερολόγιο των Μάγια ήταν η πιο εξελιγμένη μέθοδος απόδοσης του γαλαξιακού χρόνου, όπως και της τοπικής ώρας, χρησιμοποιώντας ένα σύστημα για το οποίο οι ειδικοί διαπιστώνουν έκπληκτοι ότι «δεν έχει χάσει ούτε μία μέρα μέσα σε 25 αιώνες». Ταυτόχρονα, εκτός από τον υπολογισμό των ηλιακών και των σεληνιακών κύκλων, τα ηλικίας 5.000 ετών ημερολόγιά τους υπολογίζουν και κάτι εκπληκτικό: τη σπάνια συμπαντική ευθυγράμμιση του ηλιακού μας συστήματος, του Ήλιου και της Γης, με το κέντρο του γαλαξία μας – ένα φαινόμενο που συμβαίνει κάθε 26.000 χρόνια.
Το κλειδί του γαλαξιακού ρολογιού των Μάγια ήταν η καταμέτρηση των 260 ημερών που ονομαζόταν Ιερό Ημερολόγιο και συνδεόταν με ένα άλλο ημερολόγιο, το Ασαφές Ημερολόγιο, που περιείχε τις 365 μέρες. Οι Μάγια έβλεπαν αυτούς τους δύο κύκλους του χρόνου να γυρνάνε όπως τα δόντια του γραναζιού αέναα μέχρι τη σπάνια στιγμή που μια μέρα του Ιερού Ημερολογίου κλειδώνει με μια μέρα του Ασαφούς Ημερολογίου. Αυτή η σπάνια και δυναμική μέρα σηματοδοτεί το τέλος ενός κύκλου 52 χρόνων και ήταν μέρος μιας μεγαλύτερης έκτασης χρόνου που λεγόταν Μεγάλος Κύκλος. Σύμφωνα με αυτή την εξήγηση και την παράδοση των Μάγια ιερέων, τα αρχεία καταγράφουν ότι ο τελευταίος Μεγάλος Κύκλος ξεκίνησε τον Αύγουστο του 3114 π.Χ. και τελειώνει το 2012. Ειδικότερα, ο κύκλος τελειώνει στις 21 Δεκεμβρίου 2012, όταν ο Ηλιος θα ευθυγραμμιστεί με τον ισημερινό του Γαλαξία Οι επιστήμονες γνωρίζουν ότι θα υπάρξει γαλαξιακή ευθυγράμμιση και ότι τα ημερολόγια των Μάγια σημειώνουν το γεγονός!!!
Αυτα σε οτι αφορα το πρωτο θεμα το "ημερολογιο των Μαγιας" αργοτερα καποια στιγμη θα πουμε για το δευτερο θεμα τον δεκατο πλανητη με την ελειπτικη τροχια του που ισως να εισερχεται στο ηλιακο μας συστημα.

Ποτε δεν σημαδευουνε στα ποδια.
Στο μυαλο ειναι ο στοχος ,τον νού σας!!!

η Τοξότισσα είπε...

Να, σαι καλά για τις πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες σου.

Περιμένω και το δεύτερο μέρος, στο οποίο αναφέρεσε.

Όσο για το που σημαδεύουν... θαρρώ πως αρκετοί πλέον το διαπιστώνουν...

paris4u είπε...

Ευχαριστω Τοξοτισσα..

Ας πουμε δυο λογια και για τον δεκατο πλανητη.

Το όνομα "nibiru" προέρχεται απο την αρχαία φυλή των σουμέριων και μεταφράζεται ως "ο πλανήτης της μετάβασης". H nasa τον ονομάζει ως "planet x" και οι αρχαίοι έλληνες ως «Νέμεσις (νεμω δικαια) οπως ειπαμε και πιο πανω και κανει μια πληρη περιστροφη γυρο απο τον ηλιο καθε 3600 χρονια λογο της ελλειπτικης τροχιας του!

Κοιταξτε λιγο οτι:Οι Σουμεριοι τον ονομαζουν ο πλανητης της μεταβασης ΓΙΑΤΙ;;;Οι Ελληνες Νεμεσις δηλαδη ΔΙΚΑΙΑ διανομη δικαιοσυνης!!ΓΙΑΤΙ;;;

Πως γνωριζαν για αυτον τον πλανητη που εμεις μολις πριν απο μια δεκαετια τον παρατηρησαμε;

Εδω υπαρχουν και αλλα πολλα παραδοξα που δεν σχετιζονται με το θεμα μας αλλα θα αναφερω μονο ενα την φυλη Ντογκον μια πρωτογονη φυλη που ζει στην Αφρικη που ομως εδω και εκατονταδες χρονια γνωριζαν οτι ο Σειριος ειναι ενα ΔΙΠΛΟ ΑΣΤΡΟ κατι που η επιστημη το ανακαλυψε με ολην αυτην την τεχνολογια προσφατα!!!

Ας γυρισουμε ομως στον πλανητη που μας κοντευει..
Tο 1981 ενας αστρονομος του εθνικου παρατηρητηριου των ΗΠΑ δηλωνει οτι λογω των παρατυπιων στην τροχια του πλουτωνα (9 πλανητης) την υπαρξη ενος 10 πλανητη.το 1983 στα πλαισια του προγραματος IRAS τοποθετειται σε εναν δορυφορο ενα υπερυθρο τηλεσκοπιο και επιβαιβεωνεται και τυπικα πλεον η υπαρξη του 10 πλανητη με μια ευρεια ελλειπτικη τροχια καθε 3600 χρονια και ακολουθει ΑΝΤΙΘΕΤΗ τροχια απο αυτη των αλλων 9 πλανητων!!!το 1995 η nasa ανακοινωσε οτι ηδη λογω της προσεγγισης αυτου του πλανητη επιρεαζεται το μαγνητικο πεδιο της γης.Εκείνο που είναι αποδεκτό είναι ότι έρχεται προς εμάς και τώρα βρίσκεται κοντά στον Πλούτωνα.!!!

Ο πλανητης χ οπως τον ονομαζει η Νασα μπαινει στο ηλιακο μας συστημα σχεδον κατω απο το νοτιο πολο της γης..


Στο διαδυκτιο κυκλοφορουν κατι βιντεακια με την ανατολη και την δυση του ηλιου που καποια στιγμη φαινεται ολοκαθαρα ενα δευτερο ουρανιο σωμα σαν δευτερος ηλιος!!

η Τοξότισσα είπε...

Γειά σου και πάλι paris4u.

Σε ευχαριστώ για το μοίρασμα.
Η αλήθεια είναι πως πράγματι -ειδικά στο 1ο μέρος- είχα συλλέξει από διάφορες πηγές ακριβώς τις ίδιες πληροφορίες. Με μία μικρή διαφορά όσων αφορά τη Συχνότητα Schumann-->

Σύμφωνα με πληροφορίες που αναφέονται στα βιβλία της φυσικού Grazyna Fosar, η συχνότητα Schumann ανεβάζει τη συχνότητα τα τελευταία χρόνια... ενώ ως βασική συχνότητα της Γης είχαμε τα 7,8hz.

Αυτό που τείνει όμως στο μηδέν, είναι το μαγνητικό πεδίο της Γης.

Η ίδια θεωρεί το συνδυασμό αυτών των δύο τιμών |(αύξηση Σούμαν/ελάττωση μαγνητικού πεδίου) ως επιτάχυνση και τάση προς ανώτερη συνειδητότητα και άνοιγμα νέων ικανοτήτων του ανθρώπου...

(Στο μπλογκ μου με τίτλο "Το μαγικό τραγούδι της Γης, φιλοξενώ σε 2 μέρη ένα εκτενέσατο άρθρο μου που έχει δημοσιευτεί και αναφέρω πολλές από αυτές τις λεπτομέριες)

Επίσης η ζώνη φωτονίων για τους περισσότερους είναι άγνωστη ακόμη και σαν όρος, μολονότι στο εξωτερικό και ιδιαίτερα σε εσωτεριστικούς-μεταφυσικούς κύκλους είναι ιδιαίτερα γνωστός. Η οποία θαρρώ πως σχετίζεται άμεσα με τις τελευταίες δημοσιεύσεις της NASA, αν και με άλλες ορολογίες...

Τώρα, με τον πλανήτη χ, δεν είχα ασχοληθεί ιδιαίτερα πέρα από όσα είχα διαβάσει για τους Ντογκόν.

Είχα δει τελευταία και γω το βιντεάκι που δείχνει να περνά ένα σώμα τεράστιο για το μέγεθος της Γης μας, μέσα από το ηλ. μας σύστημα και την αντίδραση του ήλιου...

Δεν θυμάμαι τι ακριβώς έλεγαν οι Ντογκόν, αλλά ίσως γνωρίζεις: υπάρχει περίπτωση να συγκρουστεί με τη Γη? ή απλά η διέλευση του θα προκαλέσει όλη αυτή την "αναστάτωση"?

Ο Ίωνας ο Μάγγος σε άρθρο του είχε αναφέρει μία ακόμη πιο "τραβηγμένη" -αν και τίποτε δεν αποκλείεται- θεωρία, η οποία θέλει τον πλανήτη μας να ανήκει σε άλλο, κάθετο προς το "δικό μας" ηλιακό σύστημα... βέβαια δεν έδινε πολλές λεπτομέριες... αλλά δεν ξέρω αν και αυτό σχετίζεται με το θέμα του 2ο12 και την όποια "κατστροφή"...

Άρα λοιπόν, ο νορβηγός πολιτικός επαληθεύεται...

Έχεις υπ' όψην σου αν αναφέρουν οι Ντογκον, οι αρχαίοι Έλληνες ή άλλες πηγές, τρόπους "αντιμετώπισης"?... πέρα από τις συμβουλές που δίνει ο Νορβηγός πολιτικός στο γράμμα του?

Σε ευχαριστώ και πάλι
Βίκυ

megapolisomancy είπε...

2012 -> 20+12=32 -> 3+2=5 ... +10=15!!!

φαντάζομαι ότι το λάβατε σοβαρά υπόψη σας... ειδάλλως...!

μια απορία: οι ντογκον είναι βετζιτεριανς...?

LoooL

paris4u είπε...

Οι Ντογκον ειναι μια φυλη περιπου 300.000 ατομων που ζουν στην δυτικη Αφρικη στις περιοχες Bandiagava στο Μαλι!!

Αν και δεν ειναι το θεμα μας να πως εχει πανω-κατω η ιστορια.

Οι Ντογκον είναι διάσημοι για τις αστρονομικές γνώσεις τους που διδάσκονται μέσω της προφορικής τους παράδοσης, χρονολογούνται ότι είναι χιλιάδων ετών, παραπέμποντας στο σύστημα αστεριών του Σείριου. Οι αστρονομικές πληροφορίες που ήταν γνωστές στους Ντογκον από τότε, δεν ανακαλύφθηκαν και επαληθεύθηκαν μέχρι τον 19ο και 20ο αιώνα, προκαλούν μια κατάπληξη πώς οι Ντογκον ήξεραν αυτήν την γνώση. Οι προφορικές παραδόσεις τους λένε ότι δόθηκε σε αυτούς από τον Νομμο. Η πηγή πληροφοριών τους μπορεί να χρονολογηθεί από την εποχή των αρχαίων αιγυπτίων ιερέων.





Καθώς η ιστορία πηγαίνει... προς το τέλος της δεκαετίας του '30, τέσσερις ιερείς των Ντογκον μοιράστηκαν τη σημαντικότερη μυστική παράδοσή τους με δύο Γάλλους ανθρωπολόγους, τους Marcel Griaule και Ζερμαίν Dieterlen αφότου είχαν ζήσει μια μαθητεία δεκαπέντε ετών μαζί με τη φυλή. Αυτοί ήταν μυστικοί μύθοι για το αστέρι Σείριος, το οποίο είναι 8,6 έτη φωτός από τη γη.





Οι ιερείς των Ντογκον είπαν ότι ο Σειριος είχε ένα αστέρι συντροφο που ήταν αόρατο στο ανθρώπινο μάτι. Επίσης δήλωσαν ότι το αστέρι κινηται σε μια ελλειπτική τροχιά 50-ετων γύρω από τον Σείριο, ότι ήταν μικρό και απίστευτα βαρύ, και ότι περιστρέφεται γύρω από τον στον άξονά του.





Αρχικά οι ανθρωπολόγοι το έγραψαν σε ένα μικρό περιοδικό ανθρωπολογίας, επειδή δεν εκτίμησαν την αστρονομική σημασία των πληροφοριών.





Φυσικά αυτό που δεν ήξεραν ήταν ότι από το 1844, οι αστρονόμοι είχαν υποψιαστεί ότι ο Σείριος Α είχε ένα αστέρι σύντροφο. Αυτό εν μέρει καθορίστηκε όταν παρατηρήθηκε ότι η πορεία του αστεριού ήταν ταλαντευόμενη. Το 1862 ο Alvan Clark ανακάλυψε το δεύτερο αστέρι κάνοντας τον Σείριο ένα σύστημα δυαδικών αστεριών (δύο αστέρια).





Στη δεκαετία του '20 καθορίστηκε ότι Σείριος β, ο σύντροφος του Σείριου, ήταν ένα άσπρο αστέρι νάνος. Οι λευκοί νάνοι είναι μικρά, πυκνά αστέρια που φέγγουν αμυδρά. Το τράβηγμα της βαρύτητάς του προκαλεί την κυματιστή μετακίνηση του Σείριου. Το Σείριος β είναι μικρότερος από έναν πλανήτη





Το όνομα των Ντογκον για τον Σείριος β σημαίνει το αστέρι - σπόρος. Ο σπόρος αναφέρεται στη δημιουργία. Σε αυτήν την περίπτωση, ίσως ανθρώπινη δημιουργία.





Από αυτό το όνομα περιγράφουν τη μικρότητα του αστεριού. Είναι, λένε, το μικρότερο πράγμα εκεί.





Επίσης υποστηρίζουν ότι είναι "το βαρύτερο αστέρι" και είναι άσπρο στο χρώμα.





Οι Ντογκον αποδίδουν έτσι στον Σείριος β τις τρεις κύριες ιδιότητές του ως λευκό νάνο: μικρός, βαρύς, άσπρος.

paris4u είπε...

Τοξοτισσα δεν ειχα χρονο να ψαξω αλλα εγω πιστευω οτι στο παρελθον συνεβη τουλαχιστον μια φορα ο πολιτισμος να φτασει ισως και σε ανωτερα επιπεδα απο τα σημερινα και να καταστραφηκε..

αυτη η αποψη για εναν ΠΡΟκατακλυσμιαιο πολιτισμο που δινει λυση σε ολα τα παραδοξα που εμφανιζει η γραμμικη θεωρηση της ιστοριας ολο και μεγαλωνει στους κολπους των ελευθερων επιστημονων (μη χρηματοδοτουμενων απο διαφορα κεντρα)
Γι αυτον τον κατακλυσμο εχουμε μαρτυριες απο ολους τους πολιτισμους ινδια κινα αφρικη ελλαδα που εχουν πολλα κοινα ως προς την χρονολογια και τα χαρακτηρηστικα του ειδικα ο πλατωνας ειναι πολυ κατατοπιστικος!!
σε ολοκληρο τον αρχαιο κοσμο συνανταμε κοινα συμβολα τον μεανδρο για παραδειγμα στα κτισματα των ινκας,μαγιας αγγεια με τον διπλο πελεκυ στον ειρηνικο ωκεανο αρχαιο ελληνικο θεατρο στην αμερικη οπως και τοπωνυμια των ινδιανων τα ονοματα πολυνησια μελανησια στην γλωσσα των κατοικων υπαρχει νησι ανδρος στην καραιβικη χιλιαδες αρχαιοελληνικες λεξεις των τοπικων διαλεκτων με λιγα λογια γιατι θα μιλαμε με τις ωρες
ΚΟΙΝΗ ΜΝΗΜΗ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ

Συμφωνα με τους γεωλογους η γη περναει την τεταρτη μεσοπαγετωνια περιοδο εδώ και καποιες χιλιαδες χρονια τωρα.
Πιστευω ότι και τις 3 προηγουμενες ειχαν προλαβει να αναπτυχθουν καποιοι πολιτισμοι ισως και κατά πολυ πιο ανωτεροι από τον δικο μας
Με το που ερχοταν ομως μια παγετωνια περιοδος όπως είναι φυσικο ο κάθε πολιτισμος εφτανε στα ορια της επιβιωσης του (σκεφτειτε για χιλιαδες χρονια να επικρατει ψυχος η πανιδα και η χλωριδα σχεδον θα εξαφανιστουν και ο πολιτισμος χωρις ρευμα τροφη θα αφανιστει και λιγοι ανθρωποι μετακινουμενοι θα καταφερουν να επιβιωσουν) και οι διασπαρτοι ανθρωποι που επιβιωναν ειχαν μακρυνη μνημη του πολιτισμου των προγονων τους να γιατι λεω εγω ότι υπαρχει κοινη μνημη και ισως με τις χιλιαδες χρονια που περναν να ανκαλυπτονται κειμενα που προνοησαν εκεινοι οι πολιτισμοι ώστε να βοηθησουν τις γενιες που μειναν χωρις πολιτισμο τεχνογνωσια κ.α
ΑΥΤΟ θα συμβει και στο τελος της δικης μας μεσοπαγετωνιας περιοδου και οι επομενες κοινες μνημες ισως ναναι ENGLISH...

Τοξοτισσα ΠΡΟΣΕΧΕ ΕΔΩ

«Καμιά γνώση δεν είναι καινούργια και τίποτε δεν πρόκειται να ανακαλύψετε που να μην ήταν από παλιά γνωστό. Και θα σου εξηγήσω την αιτία… η ανθρωπότητα καταστράφηκε πολλές φορές στο παρελθόν. Στο τέλος κάθε περιόδου… επιζούν μόνο λίγοι, αυτοί που αγνοούν τα γράμματα και τη μόρφωση. Και ύστερα ξεκινούν τα πάντα από την αρχή σαν παιδιά που αγνοούν όσα συνέβησαν στο παρελθόν.» Πλάτωνος Τίμαιος.

Αυτά είπε στο Σόλωνα ο Αιγύπτιος αρχιερέας Σόγχ

να προσθεσω οτι η λεξη αληθεια σημαινει φευγω απο την ληθη δηλαδη ΞΑΝΑΘΥΜΑΜΑΙ αληθεια=α (το στερητικο) και ληθη (ξεχνω-λησμονω)

εν οιδα οτι ουδεν οιδα..

η Τοξότισσα είπε...

Φίλε μου paris4u,

έχω κι εγώ επίσης την άποψη πως υπήρξαν πολιτισμοί -πιθανόν και πιο ανεπτυγμένοι- πριν από το σημερινό.

Η κυρίαρχη δομή σκέψης, ακόμη και στις επιστήμες, μολονότι υπάρχουν αρχαιολογικά ευρήματα παλαιότερων πολιτισμών απαράμιλου μεγαλείου, βασίζεται στη "δαρβινική σκέψη", με αποτέλεσμα να είναι "σχεδόν αδύνατη" ακόμη και η φαντασία πως πριν 15.000 ή πριν 30.000 χρόνια οι άνθρωποι είχαν φτάσει πιο μπροστά τεχνολογικά, απ' ότι εμείς σήμερα...

Όσο για την Α-λήθεια, συμφωνώ ακριβώς με όσα γράφεις...

και δυστυχώς οι περισσότεροι δεν μπαίνουν καν στον κόπο να Ξανα-Θυμηθούν, αλλά προτειμούν να μασούν έτοιμες τροφές αρκεί να τους καλύπτει μια "πλειοψηφία"... αρκεί να μην κυνδινεύσει "το κύρος τους"...

Σε ευχαριστώ και πάλι για τη συμμετοχή σου

paris4u είπε...

Aυτες τις μερες μου ηρθε ενα e-mail σχετικο με το θεμα:

Οι ακόλουθες πληροφορίες είναι για τον πλανήτη NIBIRU και αποδεικνύονται ως γεγονότα χρησιμοποιώντας αστρονομικές και επιστημονικές πληροφορίες ως απόδειξη.

Η NASA αναγνώρισε την δυνατότητα το 1982 για τη ύπαρξη ενός ακόμα πλανήτη του εξωτερικού ηλιακού μας συστήματος. Ένα χρόνο αργότερα το 1983 η NASA εκτόξευσε τον δορυφόρο IRAS (Αστρονομικός δορυφόρος υπέρυθρων ακτίνων) ο οποίος εντόπισε ένα πολύ μεγάλο αντικείμενο στο διάστημα. Η εφημερίδα Ουάσιγκτον Ποστ πήρε συνέντευξη γι αυτό το γεγονός από τον επικεφαλής επιστήμονα του εγχειρήματος.

Ένα ουράνιο σώμα μεγάλο όσο ο γιγαντιαίος πλανήτης Δίας και τόσο κοντά στην Γη θα ήταν δυνατόν να είναι μέλος του δικού μας ηλιακού συστήματος κι έχει ανευρεθεί από την κατεύθυνση του αστερισμού του Ορίωνα από ένα τηλεσκόπιο που βρίσκεται σε τροχιά γύρω από την Γη.

Ο Gerry Neugebauer επικεφαλής επιστήμονας του εγχειρήματος είπε ''Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι δεν γνωρίζουμε τι είναι αυτό. Όμως όλες οι κυβερνήσεις γνωρίζουν τι είναι και λαμβάνουν τα κατάλληλα μέτρα για να επιβιώσουν από το πέρασμα του Πλανήτη Χ (Nibiru)''.

Οι κυβερνήσεις αυτές γνωρίζουν ότι δεν μπορούν να σώσουν όλη την ανθρωπότητα αλλά μόνο όσους νομίζουν αυτοί πως είναι κατάλληλοι για να σώσουν. Έχουν και σχέδιο, εσείς έχετε; Ή θα φύγετε ξαφνικά χωρίς να πάρετε χαμπάρι επειδή μερικοί επέλεξαν για σας έτσι;

Υπάρχουν μερικά απλά πράγματα τα οποία μπορείτε να τα θέσετε ενώπιον σας για να αντιμετωπίσετε τα επόμενα δύσκολα χρόνια που θα έρθουν. Οι πρόγονοι μας έχουν επιβιώσει από καταστροφές, σεισμούς πλημμύρες και όμοιες καταστροφές και θα τα καταφέρουμε κι εμείς!

Όταν ο Nibiru θα πλησιάζει το εσωτερικό ηλιακό μας σύστημα θα επιταχυνθει νότια περνώντας πίσω και κάτω από τον ήλιο μας σε γωνία 33 μοιρών.

Η NASA παρακολουθεί τώρα συνέχεια τον Nibiru από το τηλεσκόπιο που διαθέτει στην Ανταρκτική στον Νότιο Πόλο.

O Nibiru θα είναι ορατός από τη Γη με γυμνό μάτι από τις 15 Μαΐου 2009 ως ένα κόκκινο αντικείμενο στον ουρανό. Θα φαίνεται αρχικά από τις νότιες περιοχές της γης.

Από το Μάιο του 2011 θα είναι ορατός με γυμνό μάτι από όλους τους ανθρώπους στη γη. Την 21 Δεκεμβρίου 2012 ο Nibirru θα περάσει δια μέσου του εκλειπτικού επιπέδου του ηλιακού μας συστήματος και θα φαίνεται σαν ένα λαμπρό κόκκινο άστρο, σαν ένας δεύτερος ήλιος περίπου στο μέγεθος της Σελήνης. Σεισμοί και πολύ κακός καιρός θα προκληθούν από το πέρασμα του! Σημειώστε ότι το ημερολόγιο των Μάγιας σύμφωνα με τα γνωστά αρχαιολογικά ευρήματα τελειώνει την 21 Δεκεμβρίου 2012!

Άνθρωποι της NASA, οι στρατιωτικές μυστικές Υπηρεσίες των Η.Π.Α, η C.I.A, υπολογίζουν ότι τα 2/3 του παγκόσμιου πληθυσμού θα εξαφανιστεί από την μετατόπιση των πόλων και τις επερχόμενες συνέπειες τους που θα συμβούν με το πέρασμα του Nibiru!

Και τα 2/3 από το 1/3 από των ανθρώπων που θα επιβιώσουν θα πεθάνουν από την πείνα και από την έκθεση στα στοιχεία της φύσης μέσα σε 6 μήνες!

Κάθε μυστική υπηρεσία της κυβέρνησης των ΗΠΑ και πιθανόν και σε άλλες κυβερνήσεις, γνωρίζουν τι θα συμβεί και προετοιμάζονται με μυστικά καταφύγια κλπ. Το κοινό δεν έχει προειδοποιηθεί έγκαιρα προτού να είναι αργά και η εμφάνιση του Nibiru θα διαδοθεί ως ένα αστρονομικό φαινόμενο!

Ας προσεξουμε λιγο το σημειο που λεει οτι στις 15 μαιου 2009 θαναι ορατο με γυμνο ματι αρχικα στις νοτιες περιοχες.
και το σημειο που λεει "Κάθε μυστική υπηρεσία της κυβέρνησης των ΗΠΑ και πιθανόν και σε άλλες κυβερνήσεις, γνωρίζουν τι θα συμβεί και προετοιμάζονται με μυστικά καταφύγια κλπ. Το κοινό δεν έχει προειδοποιηθεί έγκαιρα προτού να είναι αργά και η εμφάνιση του Nibiru θα διαδοθεί ως ένα αστρονομικό φαινόμενο!"

Για το μεν πρωτο να πω οτι ηδη απο τις πολυ νοτιες περιοχες φαινεται και υπαρχουν τυχαιες φωτο και βιντεο που τραβηχτηκαν απο απλους πολιτες.

Για το δευτερο να πω οτι προσφατα και στην χωρα μας γινονται εργα στον Υμηττο (υπαρχουν φωτο) απο την πολιτικη προστασια και μαλιστα το περιεργο ειναι οτι η μελετη τα κονδυλια και η υλοποιηση του εργου γιναν σε ασυνηθιστα (ρεκορ) γρηγορους ρυθμους!!!

η Τοξότισσα είπε...

Paris4u, δεν ξέρω αν πρόσεξες την ανάρτηση που αφορά τις προειδοποιήσεις του Νορβηγού πολιτικού...

λέει ακριβώς τα ίδια...

paris4u είπε...

Τοξοτισσα καλησπερα διαβασα την επιστολη και την βρηκα ενδιαφερουσα ψαχνοντας βρηκα αυτο το κειμενο που παιχτηκε ως ειδηση αλλα και ως μικρο ντοκυμαντερ απο τα μεγαλα καναλια και που ειμαι σιγουρος οτι θα τοχεις καπου αναρτημενο αλλα εγω δεν το βρηκα.

Σε ένα απομονωμένο νορβηγικό νησί άρχισε να κατασκευάζεται μια υπόγεια εγκατάσταση, όπου θα αποθηκευτούν σπόροι από εκατομμύρια ποικιλίες καλλιεργούμενων φυτών. Η εγκατάσταση σχεδιάστηκε με σκοπό να λειτουργήσει σαν Κιβωτός του Νώε σε περίπτωση παγκόσμιας καταστροφής. Η τράπεζα αυτή λέγεται "Doomsday" Seed Bank.

Ένα τούνελ από μπετόν αρμέ, σκαμμένο σε βάθος 70 μέτρων στην πλαγιά ενός βουνού στο έρημο νησί Σβάλμπαρντ, σε απόσταση περίπου 1.000 χλμ. από τον Βόρειο Πόλο, θα έχει τη δυνατότητα να προφυλάξει για χιλιάδες χρόνια δισεκατομμύρια σπόρους από τρία εκατομμύρια ποικιλίες καλλιεργήσιμων φυτών.

Η εγκατάσταση θα ελέγχεται με τηλεχειρισμό από τη Νορβηγία, ενώ το όλο πρόγραμμα θα διαχειρίζεται το Παγκόσμιο Ίδρυμα Ποικιλότητας Καλλιεργειών, με έδρα τη Ρώμη. Οι σπόροι θα φυλάσσονται στους -18 βαθμούς Κελσίου, τη βέλτιστη θερμοκρασία για τη διατήρησή τους. Ακόμα όμως και αν πάθουν βλάβη τα ψυκτικά μηχανήματα, τα δείγματα θα παραμείνουν υπό το μηδέν χάρη στους παγετώνες που καλύπτουν το βουνό.
Η κατασκευή του ιδιαιτέρως προσεγμένη, ώστε να αντέχει σεισμούς μεγαλύτερους των 6 Ρίχτερ, ακόμα και πυρηνική επίθεση.

Το κόστος του; Έξι εκατομμύρια ευρώ, τα οποία κάλυψε η Νορβηγία. Η αποστολή του όμως ανεκτίμητη: να εγγυηθεί την μακροπρόθεσμη επιβίωση θεμελιωδών καλλιεργειών και φυτών ακόμα και αν αυτά εξαφανιστούν εν όψει των σοβαρών κλιματικών αλλαγών.

Σε περίπτωση είτε ασθενειών στις καλλιέργειες, είτε πολέμων ή άλλων φυσικών καταστροφών, κάθε χώρα θα μπορεί να ζητά από την τράπεζα σπόρους, ώστε να αντικαταστήσει τυχόν χαμένες ποικιλίες.

Όπως λέει μάλιστα ο Αμερικάνος οικολόγος Κάρι Φούλερ, στον οποίο ανήκει η ιδέα της δημιουργίας του Θησαυροφυλακίου:
«Στη θερμοκρασία των -18 βαθμών Κελσίου οι σπόροι σημαντικών καλλιεργειών όπως το σιτάρι, το κριθάρι, το μπιζέλι μπορούν να αντέξουν για 1.000 χρόνια. Είναι μια μοναδική ασφάλεια ζωής για τον πλανήτη»

Επισης εχεις δικιο για την συχνοτητα Schumann,ανεβαινει και ως ανωτερη τιμη οριζεται το 13 οπου εκει χανεται η ισορροπια και ισως ναχουμε αναστροφη των πολων.
Δεν εχω ακουσει για καποια μετρα αντιμετωπισης που να αναφερονται μεσα στην αρχαια ελληνικη γραμματεια.. αλλα απο αυτα που ειπε στον Σολωνα ο Αιγυπτιος αρχιερεας:

«Καμιά γνώση δεν είναι καινούργια και τίποτε δεν πρόκειται να ανακαλύψετε που να μην ήταν από παλιά γνωστό. Και θα σου εξηγήσω την αιτία… η ανθρωπότητα καταστράφηκε πολλές φορές στο παρελθόν. Στο τέλος κάθε περιόδου… επιζούν μόνο λίγοι, αυτοί που αγνοούν τα γράμματα και τη μόρφωση. Και ύστερα ξεκινούν τα πάντα από την αρχή σαν παιδιά που αγνοούν όσα συνέβησαν στο παρελθόν.» Πλάτωνος Τίμαιος.

με βαζουν σε καποιους λογικους συνειρμους και αρχιζω και βγαζω μερικα συμπερασματα!!!

Τι μας λεει;Οτι επιζουν μονο λιγοι αυτοι που αγνοουν τα γραμματα και την μορφωση.Σκεψου ΓΙΑΤΙ;Γιατι αραγε τα καταφερνουν καλυτερα ανθρωποι αγραμματοι;Ε λοιπον δε θα μπορουσε ναναι και αλλιως!!!Κατεβασε για 3 μερες μονο, τον γενικο διακοπτη του σπιτιου σου και θα νομιζεις οτι δε θα μπορεις να ζησεις!!
Υπαρχουν ανθρωποι ομως που ειναι ΑΥΤΑΡΚΕΙΣ ζουν σε απομονωμενα μερη και ΞΕΡΟΥΝ να επιβιωνουν με αυτα που τους προσφερει η φυση καθε εποχη επισης ξερουν διαφορες ΦΥΣΙΚΕΣ τεχνικες συντηρησης των τροφιμων (βασικο αυτο) οπως και να παρασκευαζουν υποπροιοντα παλι μεσα απο ΦΥΣΙΚΕΣ διεργασιες!!
Η "ελιτ" θα κρυφτει στα καταφυγια με ικανο αριθμο τροφων και εξοπλισμου για τα χρονια που υπολογιζουν..Αν ομως κρατηση περισσοτερο και ακομη χειροτερα πολυ πολυ περισσοτερο ποιος απο αυτους θα επιζησει;
Θα κλεισω με μια παροιμια που λεει ο λαος και θα την αφιερωσω στην αρχουσα ταξη το εξυπνο πουλι απο την μυτη πιανεται..

εν οιδα οτι ουδεν οιδα

Ανώνυμος είπε...

Tha ithela apla na prostheso kati gia ena lathos pou eipe o paris4u.
astronomika stis 21 12 2012 oi planites den prokeitai na euthigramistoun ...

parakalo as min leme oti theloume an den eimaste sigouroi gi auta pou leme...


pollous exo akousei na lene gi autin tin ilitheia sinodo olon ton planiton stis 21 12 2012... pou den kdero apo poion ilithio kai asxeto ksekinise...
kai to kako einai oti exo akousei poli asxeto kosmaki na to pisteuei...

mporei na dei kaneis tin thesi ton planiton akomi kai me ena aplo astrologiko programma i se ena site astrologias...
bye...

Διαφημίσεις


Αν νιώθεις πως είσαι Άνθρωπος,

Αν κατάλαβες πως ΕΣΥ είσαι αυτός

που αποφασίζει την πραγματικότητα....

Σε προσκαλώ στην κοινωνία

των Συνειδητών Συν-Δημιουργών

Στόχος μας να αγκαλιάσουμε όλο τον πλανήτη στη νέα Αρμονική Πραγματικότητα!


Olymbia MaTerra HelleNica

μέσα απο την ΕΝθύμηση, τη ΣΥΝθεση και την ΠΑΙΔΕΙΑ